ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Χρειάζονται και στοιχεία για τη νοθεία. Όχι μόνο ενδείξεις...

Σε οικονομική κατάρρευση τα ναυπηγεία που ναυπηγούνται οι ελληνικές φρεγάτες FDI – Ανακοίνωση απόγνωσης των Γάλλων εργαζομένων: «Κλείνουμε»!

Το σκάνδαλο με τις FDI: Τις αγόρασαν χωρίς αντιπυραυλικά όπλα, με τους μισούς α/α πυραύλους, χωρίς cruise SCALP Naval

Σε οικονομική κατάρρευση τα ναυπηγεία που ναυπηγούνται οι ελληνικές φρεγάτες FDI – Ανακοίνωση απόγνωσης των Γάλλων εργαζομένων: «Κλείνουμε»!

Σε μεγάλη οικονομική κρίση βρίσκονται τα γαλλικά ναυπηγεία της Lorient που ναυπηγούνται οι ελληνικές FDI και η ανακοίνωση διαμαρτυρίας των Γάλλων εργαζομένων «ανάβει φωτιές» αφού οι παραγγελίες δεν επαρκούν και απλά κλείνουν!

Το συνδικάτο CGT Arsenal Lorient απευθύνει έκκληση στην γαλλική ηγεσία για παραγγελίες σε πολεμικά σκάφη που θα κατασκευαστούν στο Lorient από την Naval Group.

Οι εργαζόμενοι αποκαλύπτουν ότι μεταξύ του 2025-30 αν δεν βρεθεί νέα παραγγελία ή ανάθεση προγράμματος, θα υπάρξει σοβαρότατο πρόβλημα.

«Στις αρχές του 2025, η δραστηριότητα στο ναυπηγείο μας καταρρέει. Ο Νόμος Στρατιωτικού Προγραμματισμού (LPM) ανέβαλε την κατασκευή δύο από τις πέντε φρεγάτες του γαλλικού Ναυτικού μετά το 2030. Βρισκόμαστε με ένα τεράστιο κενό μεταξύ 2025 και 2030.

Κάνουμε έκκληση στον υπουργό Ενόπλων Δυνάμεων»

Η μεγάλη κρίση ξεκίνησε στα γαλλικά ναυπηγεία όταν ακυρώθηκαν τα δύο από τα τέσσερα ελικοπτεροφόρα που επρόκειτο να παραδοθούν στο ρωσικό Ναυτικό και πουλήθηκαν «κοψοχρονιά» τα δύο που είχαν ήδη ναυπηγηθεί, στην Αίγυπτο.

Μετά ήρθε η σφαλιάρα από την Αυστραλία με την ακύρωση της παραγγελίας των 55 δισ. δολ. για τα υποβρύχια το 2021 και πλέον πάνε για «φούντο».

Θα προλάβουν να ναυπηγήσουν τις τρεις ελληνικές φρεγάτες FDI; 

Το πρόβλημα είναι ότι κυβέρνηση πληρώνει στους Γάλλους από το 2022 ως και το 2025 τα 2,65 δισ. ευρώ από τα συνολικά 3,23 δισ. ευρώ του κόστους των FDI!

Δηλαδή κινδυνεύουμε να πληρώσουμε τα σκάφη και να μην τα παραλάβουμε ή να τα παραλάβουμε πολύ αργά.

Δείτε τον σχετικό πίνακα:

– περίπου 1,168 δισ. ευρώ πληρώθηκαν το έτος 2022,
– περίπου 517.000.000 ευρώ θα πληρωθούν το έτος 2023,
– περίπου 479.000.000 ευρώ για το έτος 2024,
– περίπου 490.000.000 ευρώ για το έτος 2025,
– περίπου 271.000.000 ευρώ για το έτος 2026,
– περίπου 181.000.000 ευρώ για το έτος 2027,
– περίπου 109.000.000 ευρώ για το έτος 2028,
– περίπου 22.000.000 ευρώ για το έτος 2029.

Δηλαδή μέχρι το 2025 η Ελλάδα θα έχει πληρώσει το 80% του κόστους των τριών πλοίων και θα έχει παραλάβει… τίποτα!

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.