ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Έτσι εξηγείται το σπίτι του Βολταίρου...

Πρώτη νίκη και 1-2 για το 2008 DKR

Πρώτη νίκη και 1-2 για το 2008 DKR

Oι δύο οδηγοί της Peugeot Total, Stéphane Peterhansel και Cyril Despres, ξεπέρασαν τις εξαιρετικά ευμετάβλητες καταστάσεις που αντιμετώπισαν κατά τη διάρκεια του άτυπου αγώνα China Silk Road Rally, και κατάφεραν μετά από 5.442χλμ αγώνα, να φέρουν τα PEUGEOT 2008 DKR στις δύο πρώτες θέσεις, κάνοντας το εκπληκτικό 1-2 !

Στην πορεία προς τον τερματισμό στην Dunhuang, οι Stéphane Peterhansel/Jean-Paul Cottret (#181), και Cyril Despres/David Castera (#182), διένυσαν 2.000 χλμ ειδικών διαδρομών, και επιπλέον 3.479 χλμ απλών διαδρομών, σε έναν αγώνα συνολικής διάρκειας 2 εβδομάδων. Ο Stéphane Peterhansel σκαρφάλωσε στην κορυφή της κατάταξης την 2η ημέρα, και παρέμεινε εκεί κερδίζοντας 6 ακόμα ειδικές, έχοντας ήδη γράψει την 1η θέση στην SS2 στην αγωνιστική ιστορία της μάρκας, σαν την  παρθενική νίκη του PEUGEOT 2008 DKR. Η συνέχεια έμελλε να οδηγήσει τον Stéphane στην 1η του κατάκτηση του συγκεκριμένου Ράλι, ένα μάλιστα μήνα μετά τα 50α του γενέθλια!

Το εμφατικό 1-2 των PEUGEOT 2008 DKR, συνέπεσε μάλιστα και με το πρώτο σημαντικό αποτέλεσμα του Cyril Despres, στο τιμόνι ενός αυτοκινήτου. Πάντα τελειομανής και μελετηρός ο πρώην ποδηλάτης, εξελίσσεται μέρα με τη μέρα μαζί με το συνοδηγό του David Castera. Η αφοσίωση του πληρώματος επιβραβεύτηκε με την 1η τους νίκη σε ειδική διαδρομή (SS11), και συνεχίστηκε με το ίδιο καλό αποτέλεσμα στην SS13. Στο τέλος, μαζί με το άλλο πλήρωμα, έγραψαν συνολικά πέντε ‘1-2’ σε όλη τη διάρκεια του 15ημέρου. Η σταθερότητα σε όλη τη διάρκεια του αγώνα ήταν το στοιχείο που οδήγησε τελικά το πλήρωμα να σκαρφαλώσει στη 2η θέση μετά την 4η ημέρα, και να τη διατηρήσει μέχρι το τέλος του αγώνα. 

Οι συνθήκες σε όλη τη διάρκεια του αγώνα ήταν εξαιρετικά ευμετάβλητες, γεγονός που επιβεβαιώνεται και από την ακύρωση της 3ης ειδικής, αλλά και από τις αλλαγές στα ωράρια του αγώνα, που αποφάσισαν οι οργανωτές ώστε να μπορέσουν να ελέγξουν την πρόσβαση σε μερικά κομμάτια μετά τις καταιγίδες που έπληξαν την περιοχή κατά τη διάρκεια του αγώνα. Το μενού του φετινού China Silk Rally περιελάμβανε τη διάσχιση αχανών εκτάσεων με τεράστιους αμμόλοφους, γρήγορων και τεχνικών κομματιών, ποταμών, βράχων ακόμα και λασπόβαλτων. Το ότι ούτε ο Stéphane ούτε ο Cyril δεν είχαν κανένα τεχνικό πρόβλημα να αναφέρουν, αποτελεί ακόμα μία απόδειξη ότι όλες οι τροποποιήσεις στις τεχνικές προδιαγραφές των αυτοκινήτων, αποδείχθηκαν εξαιρετικά επιτυχημένες και κυρίως αξιόπιστες. 

Το 2008 DKR επικράτησε ξεκάθαρα των αντιπάλων του τόσο στους αμμόλοφους όσο και στα γρήγορα τεχνικά κομμάτια. Ορισμένες από αυτές τις τροποποιήσεις θα περάσουν και στο νέο PEUGEOT 2008 DKR 16 που θα λάβει μέρος στο Ράλι Dakar το Γενάρη του 2016. 

Bruno FAMIN, επικεφαλής της Peugeot Sport: «Ο στόχος της συμμετοχής μας εδώ ήταν να γράψουμε αγωνιστικά χιλιόμετρα και να πάρουμε εμπειρίες, επιστρέφουμε όμως πίσω με ένα πολύ όμορφο 1-2 στις αποσκευές μας.  Είμαι πολύ περήφανος για τη δουλειά των δύο πληρωμάτων αλλά και για τις προσπάθειες των δύο ομάδων μηχανικών τόσο εδώ όσο και στην έδρα μας στοVélizy. Όλοι εργάστηκαν πολύ σκληρά σε αυτό το project για πάνω από ένα χρόνο και το σημερινό αποτέλεσμα αποτελεί μία σπουδαία επιβράβευση αυτής της συλλογικής προσπάθειας, αν και ο πρωταρχικός μας στόχος παραμένει φυσικά το Dakar. Υπάρχει ακόμα πολύ δουλειά μπροστά μας, καθότι η πρόκληση είναι ιδιαίτερα πολύπλοκη, αλλά θεωρώ αναμφισβήτητα πολύ όμορφο να φεύγουμε από εδώ με ένα τέτοιο αποτέλεσμα στις βαλίτσες μας! 

Ο Stéphane [Peterhansel] και ο Jean-Paul [Cottret], πέτυχαν αξιοζήλευτες επιδόσεις από την εκκίνηση μέχρι και τον τερματισμό. Έλεγξαν το ρυθμό τους όπου χρειάστηκε και πίεσαν όταν αυτό ήταν απαραίτητο. Η επιτυχία τους σίγουρα δεν είναι τυχαία. Εντωμεταξύ, ο Cyril [Despres] και ο David [Castera] ήταν καταπληκτικοί. Παρότι ο συγκεκριμένος αγώνας ήταν η πρώτη επίσημη συμμετοχή σαν πλήρωμα, δεν έχασαν ούτε δευτερόλεπτο προσπαθώντας να βρουν τα πατήματά τους, και τα πήγαν θαυμάσια. Δεν ακολούθησαν απλά τις οδηγίες, αλλά κατάφεραν να κερδίσουν και 2 ειδικές. Ένα μεγάλο «μπράβο» και στους τέσσερεις!»

Stéphane PETERHANSEL: «Είμαστε περήφανοι και ενθουσιασμένοι που χαρίσαμε στο νέας γενιάς PEUGEOT 2008 DKR την πρώτη του νίκη σε αγώνα cross-country! Η μεγάλη ειδική αποδείχθηκε ιδιαίτερα αγχωτική, ειδικά προς το τέλος της. Είναι το σημείο όπου αρχίζεις να αφουγκράζεσαι και τον παραμικρό θόρυβο από το αυτοκίνητο. Ο Cyril και ο David μας έπιασαν μέσα στην ειδική και φτάσαμε μαζί στο Stop. Κοιτάζοντας πίσω, ο αγώνας συνολικά ήταν αρκετά μεγάλος, και όχι ιδιαίτερα δύσκολος όσον αφορά την απόσταση, αλλά πολύ διασκεδαστικός στην οδήγηση, με κάποια απίστευτα τοπία, συμπεριλαμβανομένης και μιας περιοχής με λίμνες και αμμόλοφους. 

Από τεχνικής πλευράς, ελπίζαμε σε ένα απροβλημάτιστο αγώνα και αυτό τελικά συνέβη. Κάθε πρωί, ξέραμε ότι θα μπορούσαμε να έχουμε εμπιστοσύνη στο αυτοκίνητό μας και στην καταπληκτική δουλειά που έχει γίνει από την ομάδα μετά από κάθε ειδική. Αυτό είναι πάντα καλό για το ηθικό. Στενοχωρήθηκα μόνο για την ακύρωση της SS3, γιατί νομίζω ότι θα ήταν φανταστικά πάνω στους αμμόλοφους. Καλύτερη στιγμή, χωρίς αμφιβολία είναι για μένα, το τέλος της τελευταίας ειδικής και οι ευτυχισμένες εκφράσεις στα πρόσωπα όλων στην ομάδα. Ένα υπέροχο θέαμα!»

Cyril DESPRES: «Δεν μπορούμε να είμαστε περισσότερο χαρούμενοι. Δεν περιμέναμε τέτοιο αποτέλεσμα. Ήταν πράγματι ένας μεγάλος αγώνας με πολλούς και διαφορετικούς τύπους εδαφών. Είχαμε επίσης επίγνωση του πού έπρεπε να βελτιωθούμε σαν πλήρωμα, και έχω την έντονη αίσθηση ότι ποτέ δεν ήμουν σε θέση να δώσω το 100% μέσα σε οποιαδήποτε ειδική. Κάθε μέρα αισθανόμουν ότι υπήρχε κάτι που μας εμπόδιζε να πιέσουμε τόσο πολύ όσο χρειαζόταν από την εκκίνηση μέχρι τον τερματισμό κάθε ειδικής. 

Και ο David αλλά και εγώ κάναμε σημαντικές προόδους και οι αντιδράσεις μας βελτιώνονταν καθώς κάναμε ανάλυση μετά τον τερματισμό της κάθε ειδικής. Όπως και ο Stéphane, πιστεύω κι’ εγώ ότι ήταν κρίμα που ακυρώθηκε η SS3. Είχαμε καλό ρυθμό στην SS2 και κατά πάσα πιθανότητα αυτή θα είναι η καλύτερη μου ανάμνηση από τον αγώνα, όσον αφορά τον ανταγωνιστικό τομέα. Ο ρυθμός του αγώνα μας επέτρεψε επίσης να δεθούμε καλύτερα με όλους και να λειτουργήσουμε σαν ομάδα για περισσότερο από δύο εβδομάδες.»

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.