Αμέσως ίδρυσε άλλη εταιρία, την August Horch Automobilwerke GmbH, όμως γερμανικό δικαστήριο απεφάνθη ότι αυτό ήταν παράνομο. Η ονομασία ήταν υπερβολικά ίδια με της πρώτης του εταιρίας, η οποία συνέχιζε να υπάρχει, οπότε έπρεπε να αλλάξει. Και αφού η λέξη «horch» στα γερμανικά σημαίνει «άκου», επέλεξε την ίδια στα λατινικά: Audi. Έτσι γεννήθηκε η Audi Automobilwerke GmbH Zwickau. Το Typ A του 1910 ήταν το πρώτο της αυτοκίνητο και το Typ K του 1921 το πρώτο γερμανικό μοντέλο με το τιμόνι αριστερά.
Από τα πρώτα Audi που διακρίθηκαν σε αγώνες ράλι μέχρι την παρουσίαση καινοτομιών όπως τα υδραυλικά φρένα και οι πολυκύλινδροι κινητήρες, η μάρκα έδειξε από νωρίς τη δυναμική της. 
Το 1928, με τον Horch να έχει αποχωρήσει πλέον από το τιμόνι της εταιρίας, η πλειονότητα των μετοχών της Audi πέρασε στα χέρια του ιδιοκτήτη της DKW, του Δανού Jorgen Rasmussen. Και το 1932 η DKW, η Audi, η Horch και η Wanderer ενώθηκαν για να σχηματίσουν την Auto Union. Μια υποχρεωτική συνένωση, που αποτελούσε και όρο του γερμανικού κράτους για χορήγηση δανείου, προκειμένου να επιβιώσουν στον απόηχο του Μεγάλου Κραχ του 1929.
Τότε προέκυψε και το γνωστό σήμα με τους τέσσερις δακτυλίους, έναν για κάθε φίρμα, το οποίο όμως κοσμούσε μόνο τα αγωνιστικά της εταιρίας. Στα μοντέλα παραγωγής, η καθεμιά συνέχισε να χρησιμοποιεί το δικό της, αφού απευθύνονταν σε πολύ διαφορετικό κοινό. Η DKW έφτιαχνε μικρά αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες, η Wanderer μεσαία, η Audi τα αντίστοιχα premium μεσαία της εποχής και η Horch τις πιο πολυτελείς λιμουζίνες. Όλα αυτά όμως έπαψαν να ισχύουν από το 1939, με την έναρξη του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, όταν όλα τα εργοστάσια στράφηκαν στην κατασκευή στρατιωτικών οχημάτων. 
Ύστερα από τον πόλεμο, τα εργοστάσια της Ανατολικής Γερμανίας είχαν υποστεί ζημιές από βομβαρδισμούς και στη συνέχεια, υπό σοβιετικό καθεστώς πλέον, απαλλοτριώθηκαν ως πολεμικές αποζημιώσεις.
Έτσι το 1949, οι μέτοχοι της Auto Union την επανίδρυσαν στο Ingolstadt και συνέχισαν να φτιάχνουν εκεί τα προπολεμικά DKW, με τους ίδιους δίχρονους κινητήρες χαμηλού κυβισμού.
Διαβάστε τη συνέχεια στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.