Cixi Vigoz: Ένα 3κυκλο κλειστό ποδήλατο που πιάνει τα 120 km/h
Το Cixi Vigoz είναι και ποδήλατο και αυτοκίνητο. Το μόνο που του λείπει είναι ότι δεν θα μπορείς να το αγοράσεις
Newsroom | email: info@pronews.gr
Μικροκινητικότητα, περιλαμβάνει μικροσκοπικά αυτοκίνητα, ποδήλατα, πατίνια. Τώρα και παράξενα μορφώματα, όπως το 3κυκλο Cixi Vigoz. Πού να το κατατάξεις; Μοιάζει με αυτοκίνητο, αλλά μπορείς να κάνεις και πετάλι.
Ενώ λοιπόν το σουλούπι του το φέρνει αντιμέτωπο με το Citroën Ami, το σύστημα PERS χωρίς αλυσίδα της επιτρέπει στον αναβάτη (ή μήπως οδηγό;) να επηρεάζει την επιτάχυνση ή το φρενάρισμα με τα πόδια του με τον πιο φυσικό τρόπο.
Η αντίσταση του πεταλιού μπορεί να ρυθμιστεί ώστε να ταιριάζει με τις προτιμήσεις του αναβάτη, προσφέροντας ελαφριά προσπάθεια ή μια πιο απαιτητική προπόνηση.
Για ένα τόσο μικρό όχημα, 22 kWh φαίνεται υπερβολικά μεγάλη χωρητικότητα. Οπότε περιμέναμε παραπάνω από 160 km αυτονομίας. Και προφανώς αυξάνεται όσο πιο αποφασισμένος είσαι στα πετάλια. Κατατάσσεται στην κατηγορία L5, πράγμα που σημαίνει ότι έχει άδεια κυκλοφορίας για όλους τους δημόσιους δρόμους. Ναι, και τους αυτοκινητόδρομους, τουλάχιστον στη Γαλλία.
Το Cixi Vigoz έχει δύο τροχούς μπροστά κι έναν πίσω, ενώ το πλήρως κλειστό αμάξωμα παρέχει προστασία από τις καιρικές συνθήκες. Στο πίσω μέρος, ένας ανοιχτός χώρος αποσκευών με ιμάντες προσφέρει χώρο για μικρά φορτία.
Στο εσωτερικό, θα βρείτε χώρο για έναν οδηγό και έναν επιβάτη. Και τα δύο καθίσματα είναι εξοπλισμένα με ζώνες τριών σημείων και υπάρχουν βάσεις Isofix στο πίσω μέρος για παιδικό κάθισμα. Όχι πως δεν θα παρέμβει η Πρόνοια αν βάλεις πιτσιρίκι εκεί πίσω.
Αντί για τιμόνι αυτοκινήτου, το Vigoz χρησιμοποιεί μοχλούς με ενσωματωμένα φρένα. Σύμφωνα με την Cixi, το 3κυκλο είναι κατασκευασμένο για να κρατήσει τουλάχιστον 15 χρόνια πριν σταλεί στην ανακύκλωση.
Αλλά αυτό δεν πρέπει να σε ανησυχεί. Όταν τελικά κυκλοφορήσει, δεν θα μπορεί να αγοραστεί από ιδιώτη. Θα προσφέρεται μόνο με συνδρομή.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.