Αχ, βρε Κίμπερλι, τη ζωή σου να΄χα! Λούσα, βόλτες, μπουζούκια και μερικά εκατομμύρια ιθαγενείς στα πόδια σου...

Επιβεβαιώθηκε: Το περίφημο Rivian R2 έρχεται στην Ευρώπη

Το αμερικανικό off-roader Rivian R2 αναμένεται σε πολλές ευρωπαϊκές αγορές και ως δεξιοτίμονο στη Μεγάλη Βρετανία

Επιβεβαιώθηκε: Το περίφημο Rivian R2 έρχεται στην Ευρώπη

Το Rivian R2, το πρώτο προσιτό μοντέλο της αμερικανικής start-up, υπόσχεται να αλλάξει την απήχηση της Rivian στο παγκόσμιο στερέωμα. 

Μέχρι σήμερα, η εταιρεία έχει δραστηριοποιηθεί αποκλειστικά στη Βόρεια Αμερική με το SUV R1S και το διπλοκάμπινο R1T. Αλλά το R2 -το πιο μικρό και πιο οικονομικό μοντέλο της- σχεδιάστηκε εξαρχής λαμβάνοντας υπόψη και την ευρωπαϊκή αγορά.

Το μήκους 4,72 m Rivian R2 θα διατεθεί με σασί τύπου σκάλας και τεχνολογική πλατφόρμα δεύτερης γενιάς, αναβαθμισμένο λογισμικό και αρχικά θα εισαχθεί σε αριστεροτίμονες εκδόσεις σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές αγορές. Κατόπιν να ακολουθήσουν δεξιοτίμονες για την Αγγλία.

Το αμερικανικό μοντέλο θα προσφέρεται με έναν, δύο και τρεις ηλεκτροκινητήρες, με την ταχύτερη έκδοση να χρειάζεται λιγότερα από τρία δευτερόλεπτα για τα 0-60 mph από στάση (0-97 km/h). Κι οι τρεις εκδόσεις πάντως θα έχουν αυτονομία άνω των 300 μιλίων (483 km).

Πρόκειται για απευθείας ανταγωνιστή του Tesla Model Y. Ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Rivian, RJ Scaringe, ανακοίνωσε ότι το R2 θα φτάσει στη Βόρεια Αμερική το πρώτο 6μηνο του 2026. Μετά θα ακολουθήσει το ευρωπαϊκό του λανσάρισμα.

Ο Αμερικανός δήλωσε ότι η εταιρεία του θα τοποθετηθεί στην Ευρώπη ως μια μάρκα που «παραμένει εξαιρετικά φιλόδοξη αλλά και προσιτή». Συνέχισε: «Αυτά τα πράγματα δεν πάνε συνήθως μαζί. Συχνά, όταν βλέπεις την τιμή να πέφτει, το προϊόν αρχίζει να μην είναι επιθυμητό. Αλλά αυτό είναι που κάνει τα R2 και R3 μας τόσο ενδιαφέροντα: Είναι ελκυστικά και προσιτά στην τιμολόγησή τους, αλλά εξακολουθούν να δίνουν μια ξεχωριστή αίσθηση».

«Οι αγοραστές νιώθουν ότι κάθε απόφαση έχει ληφθεί από κάποιον που αγαπά αυτό που κάνει, με τρόπο που συχνά δεν συναντάς σε ένα αυτοκίνητο κάτω των $50.000».

«Όπου πολλές φορές νιώθεις σαν κάποιος να έκανε απλώς τη δουλειά του, τσεκάροντας τα κουτάκια και ακολουθώντας μία λίστα απαιτήσεων αντί να συζητά και να ψειρίζει την κάθε λεπτομέρεια».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.