Το Toyota C-HR του 2026 θα έρθει με μικρές αναβαθμίσεις που αφορούν τον εξοπλισμό των πλουσιότερων εκδόσεων
Newsroom | email: info@pronews.gr
Το Toyota C-HR δεν χρειάζεται συστάσεις. Από το 2017 όταν και πρωτολανσαρίστηκε μετρά πάνω από ένα εκατομμύριο πωλήσεις, αποτελώντας ένα από τα πιο δημοφιλή υβριδικά μοντέλα του ιαπωνικού κολοσσού στη Γηραιά Ήπειρο.
Ο ανταγωνισμός στην κατηγορία των κόμπακτ SUV μεγαλώνει και ως η εκ τούτου η Toyota αποφάσισε να προχωρήσει σε αναβαθμίσεις του C-HR με φόντο το 2026. Οι αλλαγές αφορούν την προσθήκη εξοπλισμού στην έκδοση Mid+ και τη διεύρυνση της γκάμας κινητήρων στην έκδοση GR Sport.
H έκδοση Mid+ θα εξοπλίζεται με νέας σχεδίασης 18άρες ζάντες με μαύρο ματ φινίρισμα και εσωτερικές επενδύσεις από ύφασμα Samara στα καθίσματα. Μια κίνηση που αυξάνει τον αριθμό των ανακυκλωμένων υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί στην καμπίνα του ιαπωνικού SUV.
Ως προς την έκδοση GR Sport, που αντλεί έμπνευση από τις δημιουργίες της Gazoo Racing, κάνει πρεμιέρα η έκδοση με τον 1.8 Hybrid με τους 140 ίππους, πλαισιώνοντας τη δίλιτρη Hybrid με τους 180 ίππους. Αλλά και την PHEV δίλιτρη με τους 223 ίππους και την ηλεκτρική αυτονομία των 66 km (WLTP) σε μεικτές συνθήκες.
Σε κάθε περίπτωση, το Toyota C-HR GR Sport, ανεξαρτήτως έκδοσης έρχεται με στάνταρ head-up display. Υπάρχει η επιλογή ηλιοροφής με διχρωμία bi-tone+ και premium ηχοσύστημα από την JBL. Η έκδοση με τον 1.800άρη κινητήρα φορούν ζάντες 19” και οι μεγαλύτερες 20”.
Στην χρωματική παλέτα του Toyota C-HR προστίθενται οι αποχρώσεις Ash Grey και Lunar Sky Blue, την ώρα που όλα τα C-HR εξοπλίζονται με κάμερα, που ανιχνεύει σημάδια κόπωσης ή απόσπασης προσοχής και συνεργάζεται με το σύστημα Emergency Driving Stop.
Από εκεί και πέρα, το αυτοκίνητο διατηρεί τις αιχμηρές, στρογγυλεμένες γραμμές που του προσδίδουν έναν ακόμα πιο δυναμικό χαρακτήρα. Όπως ενημέρωσε η εταιρεία, η ανανεωμένη γκάμα του Toyota C-HR είναι ήδη διαθέσιμη για παραγγελία στην ευρωπαϊκή αγορά.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.