ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Έτσι εξηγείται το σπίτι του Βολταίρου...

Ιαβέρης: «Tο καλύτερο ισοδύναμο μέτρο στα μνημόνια είναι η μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.» (video) (upd)

Ιαβέρης: «Tο καλύτερο ισοδύναμο μέτρο στα μνημόνια είναι η μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.» (video) (upd)

Καταιγιστικός ήταν σε σημερινή του (2 Οκτώβρη) συνέντευξη στον ΣΚΑΙ ο Τάσος Μαρκουίζος, ο γνωστός Ιαβέρης των ελληνικών αγώνων αυτοκινήτου, που πλέον διατηρεί μία από τις ελάχιστες σχολές ασφαλούς οδήγησης στην Ελλάδα. «Tο καλύτερο ισοδύναμο μέτρο στα μνημόνια είναι η μείωση των τροχαίων ατυχημάτων. Μπορεί να μας προσφέρει πολύ περισσότερα από όλα τα άλλα…»

 

” Ιαβέρης ”: Ελλήνων καθ’ οδόν Εξόντωση !

” Ιαβέρης ”: Ελλήνων καθ’ οδόν Εξόντωση ! 2 Οκτωβρίου 2015Κανάλι: ΣκαϊΟ ” Ιαβέρης ” καλεσμένος στους ”Αταίριαστους”

Posted by ΙΑΒΕΡΗΣ (ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΜΑΡΚΟΥΙΖΟΣ) fans club on Παρασκευή, 2 Οκτωβρίου 2015

«Περιμένουμε 3 δις από τον ΕΝΦΙΑ και 170 εκατομμύρια από το ΦΠΑ στις σπαλομπριτζόλες… Αν μάθουμε τους Έλληνες να οδηγούν και μειώσουμε τα ατυχήματα θα κερδίσουμε περισσότερα. Μας έχει στοιχίσει 600 δις τα τελευταία 50 χρόνια σε 2.000.0000 τραυματίες, ανάπηρους, νεκρούς, ζημιές, περίθαλψη, αποζημιώσεις, συντάξεις αναπηρίας, επαναφορά – επανένταξη τραυματιών κα.

Με τα ατυχήματα θα έχουμε σε μερικά χρόνια 3 εκατομμύρια Έλληνες λιγότερους, τόσο από νεκρούς όσο και από παιδιά που δε θα γεννηθούν. Μία γενοκτονία… 

Δε θέλω καλούς οδηγούς, θέλω καλούς ανθρώπους που να μη θέλουν να αφήσουν τα παιδιά τους και τα παιδιά των άλλων ορφανά.

Μαζί με τον Κώστα Στεφανή, που παρουσιάζει την εκπομπή Traction στο ΣΚΑΙ.

Πρέπει να λειτουργήσουν τα πρότυπα. Βουλευτές, αστυνομικοί, καθηγητές κλπ. χωρίς ζώνες δίνουν το κακό παράδειγμα. 

Τα πρόστιμα για επικίνδυνες παραβάσεις (παραβίαση κόκκινου σηματοδότη, stop κλπ.) να στοιχίζουν όσο η ανασφάλιστη εργασία, δηλαδή 10.800 ευρώ. Ένα ανάπηρο παιδί, είτε είναι από ανασφάλιστη εργασία, είτε από τροχαίο/οδικό ατύχημα, δεν έχει καμία διαφορά.»

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Ο Ιαβέρης γνωρίζει πολύ καλά τι σημαίνει «ασφαλής οδήγηση», όντας ένας από τους πιο θεαματικούς και γρήγορους οδηγούς που έχουν περάσει από τους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου. Έφτασε το 1978 να οδηγήσει στο Acropolis για την εργοστασιακή ομάδα της Ford και λίγο  έλειψε να γίνει ένας επίσημος οδηγός της.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.