Η restomod εκδοχή της 904/8 εξακολουθεί να χρησιμοποιεί επίπεδο 8κύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα τεσσάρων λίτρων, με την ισχύ να ανεβαίνει στους 400 ίππους. Στην εποχή των ηλεκτρικών, τα άλογα αυτά ίσως δεν ακούγονται εντυπωσιακά, αλλά η Aerfal δηλώνει πως δεν στοχεύει στην ισχύ, αλλά στον χαρακτήρα, στον ήχο και στις αυθεντικές οδηγικές εμπειρίες που παραπέμπουν απευθείας στην κληρονομιά της Porsche στους αγώνες. Η λογική αυτή λοιπόν, βάζει τους «ψυχρούς» αριθμούς σε δεύτερη μοίρα -άλλωστε, η Aerfal δεν κοινοποιεί το αναλυτικό τεχνικό φύλλο του αυτοκινήτου. 
Αναμενόμενα, το αυτοκίνητο είναι πιο ογκώδες από την αρχική 904, αφού έπρεπε να χωρέσει διπλάσιο σε μέγεθος κινητήρα. Για να κατανοήσουν στην Aerfal πώς οι μηχανικοί της Porsche τη δεκαετία του ’60 θα μπορούσαν να κατασκευάσουν την 904 με τα σημερινά εργαλεία, η ομάδα στράφηκε σε σύγχρονες, βαρέων βαρών μηχανικές μονάδες. Τη Multimatic για το πλαίσιο, την Tuthill για την ανάρτηση και το tuning. Τα τεχνικά εξαρτήματα προέρχονται επίσης από ειδικούς όπως οι Brembo, Michelin και BBS, εξασφαλίζοντας απόδοση και αξιοπιστία που ανταποκρίνονται στα σύγχρονα πρότυπα.
Παρ’ όλα αυτά, μπορούμε να υποθέσουμε πως το βάρος θα παραμείνει περιορισμένο, ειδικά αν η Aerfal χρησιμοποιήσει φάιμπεργκλας για το αμάξωμα, όπως στην πρωτότυπη 904. Στοιχεία όπως τα φώτα LED εμπρός πίσω προδίδουν τη μοντέρνα ταυτότητα, αλλά συνολικά το σχήμα παραμένει άκρως πιστό στο πρωτότυπο.Το εσωτερικό βρίσκεται σε σύνθεση πιο μακριά από την κλασική 908, με χρήση δέρματος και τιτανίου. Ωστόσο, η λιτή εικόνα του ενισχύει την αγωνιστική αίσθηση. Ο οδηγός, δεμένος στο μπάκετ, επικεντρώνεται αποκλειστικά στον κεντρικό στροφόμετρο και στις καθαρές οδηγικές εμπειρίες. 
Η Aerfal λοιπόν δημιούργησε μια «Porsche» που μπορεί να κάνει πολλούς να ονειρεύονται. Και κάπου εδώ θα μιλούσαμε για τιμή, ώστε να προσγειωθούμε -μάλλον ανώμαλα. Μόνο που δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα!
Κλείνοντας, να θυμίσουμε ότι και η Porsche επεχείρησε την αναβίωση της 904, με το πρωτότυπο 904 Living Legend. Με στόχο μάλιστα μια μικρή, προσιτή Porsche. Εξ ου και ο κινητήρας της των 1,2 lt!Η σύγχρονη μετενσάρκωση της Porsche 904 δημιουργήθηκε το 2013, όμως μέχρι το τέλος 2020 παρέμεινε πίσω από τις κλειστές πόρτες του σχεδιαστικού κέντρου στη Στουτγκάρδη. Όπως συνέβη και με το αντίστοιχο πρωτότυπο της VW, το XL Sport Concept, έτσι και η Porsche 904 δεν βγήκε ποτέ στην παραγωγή. Μέχρι που η Porsche αποφάσισε τον Νοέμβριο του 2020 να μας δείξει τη σπουδή της.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.