MTM: Βελτίωσε ένα Audi RS6 για όσους το βρίσκουν χλιαρό
Το Audi RS6 με 630 ίππους ωχριά μπροστά στο RS6 Pangaea GT της MTM, που το εξαφανίζει στο δρόμο
Newsroom | email: info@pronews.gr
Λίγοι Ευρωπαίοι βελτιωτές ξέρουν να απογειώνουν ένα Audi RS6 όσο η MTM.
Με τα χρόνια, η γερμανική εταιρεία έχει δημιουργήσει μερικά από τα πιο ακραία βάγκον που κυκλοφορούν, επαναπροσδιορίζοντας τι μπορεί να σημαίνει «οικογενειακό αυτοκίνητο». Το απόλυτο δείγμα αυτής της φιλοσοφίας ακούει στο όνομα Pangaea GT και θα παραχθεί σε μόλις 25 μονάδες παγκοσμίως.
Για να αξίζει τον τίτλο του hypercar των στέισον, η MTM ανασχεδίασε τον 4λιτρο διτούρμπινο V8, αποσπώντας ασύλληπτη απόδοση: 1.100 ίπποι και 1.200 Nm!
Δεν πρόκειται όμως απλώς για ένα σύνολο μηχανικών αναβαθμίσεων. Ένα πλήρως custom κιτ αμαξώματος από ανθρακονήματα μεταμορφώνει το RS6 σε κάτι που θυμίζει DTM δρόμου. Οι κεντρομπούλονες 22άρες ζάντες ολοκληρώνουν την εικόνα ενός πραγματικού «γερακιού της Autobahn».
Η τεράστια αύξηση στην ισχύ σημαίνει ότι το Pangaea GT εκτοξεύεται από στάση στα 100 km/h σε μόλις 2,6”, ενώ η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 350 km/h.
Ρούχα σούπερκαρ, σώμα οικογενειακού. Τέτοια νούμερα το φέρνουν κατευθείαν στην επικράτεια των καθαρών σούπερκαρ, μόνο που αυτό κουβαλά και τέσσερις ενήλικες.
Στο εσωτερικό, η MTM δεν άφησε τίποτα στην τύχη. Η καμπίνα είναι ένα μείγμα από δέρμα, Alcantara και ανθρακονήματα, με χρωματιστές ραφές να διατρέχουν τα πάντα. Τα μπάκετ καθίσματα δεν περιορίζονται μπροστά, αλλά εξοπλίζουν και τη δεύτερη σειρά, κρατώντας τους επιβάτες σταθερά στη θέση τους στις «πτήσεις» των 350 km/h.
Η τιμή δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί, αλλά δύσκολα θα είναι κάτω από το άθροισμα δύο εργοστασιακών RS6. Αν αξίζει; Εξαρτάται από το αν πιστεύεις ότι υπάρχει χώρος για υπερβολή σε ένα οικογενειακό βάγκον.
Όπως και να ’χει, τα 25 κομμάτια του Pangaea GT θα εξαφανιστούν προτού προλάβεις να ανοιγοκλείσεις το γκάζι.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.