ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Χριστοπωλητή, όταν σε πλήρωνε το pronews.gr, ήταν καλά;

Αυτό είναι το ανανεωμένο VW T-Cross

Με μικρές αλλά ουσιαστικές αλλαγές, το ανανεωμένο της T-Cross της Volkswagen, δε στοχεύει σε τίποτα λιγότερο από την κορυφή των B-SUV

Αυτό είναι το ανανεωμένο VW T-Cross

Με κάτι λιγότερο από πέντε χρόνια παρουσίας στον πιο απαιτητικό στίβο μάχης της αγοράς (B-SUV), το VW T-Cross, απέδειξε με τον πλέον πειστικό τρόπο ότι είναι ένα από τα πιο ολοκληρωμένα μοντέλα της κλάσης. Κάτι που επιβεβαιώθηκε εμπράκτως και στη γλώσσα των αριθμών.

Η VW έδωσε  στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες του ανανεωμένου μοντέλου της. Προτίμησε βέβαια να εμφανίσει την κορυφαία έκδοση R-Line σε κίτρινο «Grape» χρώμα (υπάρχουν διαθέσιμα και τα μπλε «Clear» και κόκκινο «Kings») παρά τις «απλές» της οικογένειας.

Όπως και να ‘χει, οι αλλαγές είναι εμφανείς και σε αυτήν την περίπτωση. Στο εμπρόσθιο τμήμα του μοντέλου υπάρχουν πλέον προβολείς LED IQ.LIGHT (που συνδυάζονται με τη χαρακτηριστική light bar) οι οποίοι είναι στάνταρντ από το βασικό μάλιστα εξοπλισμό.

Ο προφυλακτήρας είναι επίσης ελαφρώς πιο «μυώδης», γεγονός που έχει ως αποτέλεσμα και την αύξηση του μήκους του αμαξώματος κατά 27 mm (4.135 mm), ενώ οι ζάντες εκκινούν από τις 16’’ και φθάνουν έως τις 17’’.

Στο πίσω μέρος, τα φωτιστικά σώματα υιοθετούν πλέον το μοτίβο «Χ» στο σχεδιασμό τους, ενώ αξίζει να σημειώσουμε πως και οι μπάρες οροφής μπορούν πλέον να υποστηρίξουν μεγαλύτερο βάρος κατά 20 kg, φθάνοντας αισίως τα 75 kg.

Στο εσωτερικό η VW φρόντισε ώστε όλες τις εκδόσεις του ανανεωμένου T-Cross να διατίθενται με ψηφιακό πίνακα οργάνων, ο οποίος ανάλογα με την έκδοση ξεκινά από τις 8’’ και φθάνει έως τις 10’’ στις κορυφαίες εξοπλιστικά version. Στο κέντρο του ταμπλό η ψηφιακή οθόνη ελέγχου του συστήματος πολυμέσων είναι 8 ή 9,2’’.

Χωροταξικά αλλαγές δεν υφίστανται, με το T-Cross, να παραμένει ένα από τα πλέον ευρύχωρα και πρακτικά μοντέλα της κλάσης προσφέροντας μάλιστα κι ένα χώρο αποσκευών της τάξεως των 455 lt, ο οποίος δύναται να εκτοξευτεί στα 1.281 lt με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.

Κάτω από το καπό, το ανανεωμένο T-Cross διατήρησε την παλέτα των «θερμικών» επιλογών του, που σημαίνει ότι σε καμία έκδοση του μοντέλου δεν υπάρχει κάποια διασύνδεση με την πρίζα. Ο 1.000άρης TSI λοιπόν αποδίδει 95 ή 116 ίππους, με την entry level έκδοση, να συνδυάζεται αποκλειστικά με 5αρι χειροκίνητο σασμάν ενώ η πιο ισχυρή, με τους 116 PS, είναι διαθέσιμη είτε με 6άρι χειροκίνητο είτε με αυτόματο διπλού συμπλέκτη (DSG) 7 σχέσεων.

Στην κορυφή της γκάμας συναντά κανείς τον 4κύλινδρο 1.500άρη TSI με τους 150 PS, ο οποίος συνεργάζεται αποκλειστικά με DSG κιβώτιο ταχυτήτων. Εξυπακούεται πως η κίνηση, ανεξαρτήτως έκδοσης, μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς.

Το ανανεωμένο VW T-Cross αναμένεται να κυκλοφορήσει στις ευρωπαϊκές αγορές από το πρώτο τρίμηνο του 2024.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Πηγή: drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.