ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Μόνο τα πυρηνικά εργοστάσια έλειπαν από αυτήν την χώρα...
prodeals

Test drive: Nissan Ariya 87 kWh 2WD, ποιο WLTP;

Eίναι το πρώτο ηλεκτρικό που έκαψε στα χέρια μας λιγότερο απ’ ό,τι ανακοινώνει το εργοστάσιο

Test drive: Nissan Ariya 87 kWh 2WD, ποιο WLTP;

Ύστερα από πολλούς μήνες αναμονής, μιας και στην Ευρώπη το Nissan Ariya λανσαρίστηκε νωρίς το 2022, το βλέπουμε και στην Ελλάδα.

Κι έχουμε εμπρός ένα πραγματικά νέο προϊόν από τη Nissan, οφείλοντας να ομολογήσουμε ύστερα από πολύ καιρό. Η τύχη του Nissan Ariya σημαδεύτηκε δυσμενώς από την πανδημία και την επακόλουθη έλλειψη μικροτσίπ, καθώς ο προγραμματισμός για το ευρωπαϊκό λανσάρισμά του ήταν για το φθινόπωρο του 2021.

Αυτή η καθυστέρηση των έξι και πλέον μηνών στη Γηραιά Ήπειρο όμως, έδωσε στη Nissan επιπλέον χρόνο για να βελτιωθεί απέναντι στον ανταγωνισμό. Ο οποίος βέβαια κάθε άλλο παρά αδρανής έμεινε. Tesla Model YVolkswagen ID.4Škoda Enyaq… Όλοι οι ηλεκτρικώς ενδιαφερόμενοι έκαναν ότι μπορούσαν για να πιάσουν το καλύτερο στασίδι στην αγορά των EV, με το Ariya να βούλεται ομοίως ένα κομμάτι από την πίτα. Με τη Nissan μάλιστα να φιλοδοξεί να επαναλάβει την επιτυχία του Leaf.

Το Nissan Ariya με μήκος 4,6 m πλασάρεται στην κατηγορία των C-SUV με τις άλλες διαστάσεις του να είναι 1,85 για το πλάτος και 1,66 m για το ύψος. Το πιο σημαντικό όμως είναι το γενναιόδωρο μεταξόνιο των 2,78 m που υπόσχεται άφθονο χώρο στην καμπίνα.

Από την ελληνική αντιπροσωπεία πήραμε στα χέρια μας το Ariya με το δυνητικά μεγαλύτερο βεληνεκές. Το δικίνητο με το μοτέρ των 242 PS και τη μεγάλη μπαταρία των 87 kWh. Και το θέλαμε τέτοιο, καθώς το αυτοκίνητο ήταν ένας από τους πρωταγωνιστές της πρόσφατης έκδοση DRIVE Away με ταξιδιωτικά ανά την Ελλάδα. Αναμενόμενα λοιπόν έχουμε να κάνουμε με ένα ταξιδιάρικο SUV που πάλι αναμενόμενα δεν είναι η μπαλαρίνα της ασφάλτου μιας και ζυγίζει πάνω από 2,1 τόνους. Το επηρεάζει; Θα το δούμε στη συνέχεια…

Το Nissan Ariya έχει χαρακτηριστικό στιλ με τραβηγμένες γραμμές που ευνοούν την αεροδυναμική απόδοση. Πάντως το Cd 0,29 που ανακοινώνει η Nissan δεν δρέπει δάφνες στον τομέα. Ωχριώντας εμπρός στον αντίστοιχο Enyaq για παράδειγμα (0,25 ) ή του Model Y (0,23).

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Διαβάστε την δοκιμή του Nissan Ariya στο drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.