Ο κινητήρας του νέου Nissan Leaf αναδείχτηκε νικητής στο «Wards 10 Best Engines & Propulsion Systems 2025»
Newsroom | email: info@pronews.gr
Ο ετήσιος αυτός θεσμός βραβεύει τα κορυφαία κινητήρια σύνολα στην αγορά των ΗΠΑ, αξιολογώντας την καινοτόμο μηχανολογική εξέλιξη, την ιπποδύναμη, τη ροπή και την απόδοση, επιβεβαιώνοντας τη θέση του Nissan Leaf στην αιχμή της ηλεκτροκίνησης.
Το νέο Nissan Leaf αποτελεί μια τολμηρή, πλήρως εξελιγμένη εκδοχή του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου ευρείας παραγωγής στον κόσμο. Υπόσχεται να προσφέρει μια άνετη οδηγική εμπειρία, χάρη στο νέας γενιάς 3-σε-1 κινητήριο σύνολο που ενσωματώνει τον κινητήρα, τον μετατροπέα και τον μειωτή σε μία ενιαία, συμπαγή μονάδα.
Η σχεδίαση αυτή μειώνει βάρος και όγκο, βελτιώνει την ενεργειακή απόδοση και ενισχύει τη δυναμική οδήγηση. Το σύστημα εξασφαλίζει αυτονομία έως και 604 km (WLTP) και δυνατότητα ταχυφόρτισης έως και 150 kW.
Ο Chris Reed, Senior Vice President, Research and Development, Nissan Americas, δήλωσε: «Το νέο LEAF ενσαρκώνει την κορυφαία καινοτομία της Nissan στην ηλεκτροκίνηση – έξυπνο, δυναμικό και απολαυστικό στην οδήγηση. Προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη αυτονομία, εξελιγμένη τεχνολογία και αναβαθμισμένη άνεση, ενώ παραμένει ένα από τα πιο προσιτά EV στις ΗΠΑ. Είναι απόδειξη της δέσμευσής μας να κάνουμε την ηλεκτροκίνηση προσβάσιμη και συναρπαστική για όλους».
Η Christie Schweinsberg, Manager των Wards 10 Best Engines & Propulsion Systems 2025, ανέφερε: «Το κινητήριο σύνολο του νέου Nissan LEAF συμβάλλει σημαντικά στον σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Με μέγιστη ροπή 355 Nm, το Leaf υπόσχεται σβέλτες επιδόσεις και προσπεράσεις που ολοκληρώνονται εύκολα και με ασφάλεια. Επιπλέον, ακόμα και οι πιο απαιτητικοί κριτές μας επιβεβαίωσαν τις πολύ καλές επιδόσεις του Leaf κατά τη διάρκεια των δοκιμών τους».
Επιπλέον χαρακτηριστικά της μπαταρίας και του συστήματος κίνησης του νέου Leaf περιλαμβάνουν τη μπαταρία ιόντων λιθίου 75 kWh με υγρόψυξη και θερμική διαχείριση για σταθερή απόδοση, καθώς και τη δυνατότητα Plug & Charge (ευρέως διαθέσιμη στις ΗΠΑ, με περιορισμένη διαθεσιμότητα στην Ευρώπη).
Αυτή η διάκριση σηματοδοτεί μια σημαντική στιγμή για τη Nissan, καθώς το κινητήριο σύνολο της πρώτης γενιάς Leaf είχε επίσης βραβευτεί στα Wards 10 Best Engines πριν από σχεδόν 15 χρόνια — γράφοντας ιστορία ως το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο που απέσπασε ποτέ τη διάκριση και εδραιώνοντας το Leaf ως πρωτοπόρο στο χώρο των EV.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.