ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Ο Θεάνθρωπος Αναστήθηκε. Η Ελλάδα, πότε;

Έγκλημα στα Τέμπη: Νέα ηχητικά ντοκουμέντα λίγο πριν την φονική σύγκρουση – Κανείς δεν γνώριζε που ήταν το τρένο

Πρόκειται για συνομιλίες σταθμαρχών και ρυθμιστών κυκλοφορίας, λίγες ώρες πριν από τη φονική σύγκρουση

Έγκλημα στα Τέμπη: Νέα ηχητικά ντοκουμέντα λίγο πριν την φονική σύγκρουση – Κανείς δεν γνώριζε που ήταν το τρένο

Δύο χρόνια μετά το έγκλημα των Τεμπών, νέα ηχητικά ντοκουμέντα βλέπουν το «φως» της δημοσιότητας και αποτυπώνουν την επικίνδυνη έλλειψη συντονισμού που επικρατούσε στον σιδηρόδρομο την κρίσιμη μέρα της 28ης Φεβρουαρίου 2023.

Η επιβατική αμαξοστοιχία Intercity 62, που είχε ξεκινήσει το ταξίδι της από την Αθήνα, βρισκόταν σε πλήρη αβεβαιότητα σχετικά με την πορεία της, ενώ οι υπεύθυνοι των σταθμών έμοιαζαν να μην έχουν πλήρη εικόνα για την κατάσταση του τρένου.

Πρόκειται για συνομιλίες σταθμαρχών και ρυθμιστών κυκλοφορίας, λίγες ώρες πριν από τη φονική σύγκρουση των δύο αμαξοστοιχιών.

Ρυθμιστής κυκλοφορίας: Γιώργο σε πόση ώρα θα είναι το 62 σε εσένα;

Σταθμάρχης: Που ξέρω ρε Γιάννη, ε Παντελή τώρα πρέπει να πλησιάζει Δομοκό τώρα. Τι θες, τι θες; Τι να το κάνω; Να το διώξω Λάρισα;

Ρυθμιστής κυκλοφορίας: Όχι, θα το κρατήσεις εκεί.

Σταθμάρχης: Ναι, αυτό λέω.

Ρυθμιστής κυκλοφορίας: Θα το κρατήσεις και θα γίνει εκεί και αλλαγή των τέτοιων.

Σταθμάρχης: Ξέρω ρε Παντελή, ξέρω που είναι η κάθοδος, μονή γραμμή έχουμε.

Ρυθμιστής κυκλοφορίας: Έγινε; Φεύγει το 62 από την κάθοδο.

Σταθμαρχης: Ναι.

Ρυθμιστής κυκλοφορίας: Η άποψή σου είναι να διώξουμε αμέσως το σωληνάδικο; Να κρατήσουμε και τους Πόρους ανοιχτούς;

Σταθμάρχης: (γέλια) Το σωληνάδικο; Δεν ξέρω τι σου έχει πει η Λάρισα.

Ρυθμιστής κυκλοφορίας: Γιατί;

Σταθμάρχης: Πού να ξέρω; Τι σου έχει πει η Λάρισα;

Ρυθμιστής κυκλοφορίας: Καλά έγινε, καλά. Ας γίνει αυτό πρώτα.

Σταθμάρχης: Έχει άλλα δύο τρένα εκεί, δεν ξέρω τι κάνει.

Ρυθμιστής κυκλοφορίας: Ναι, εσύ φεύγεις ή θα μείνεις κι’ άλλο;

Σταθμάρχης: Α… τώρα Παντελή, τι να κάνω και εγώ δεν ξέρω τι να κάνω. Να φύγω; Τι να αφήσω τον πιτσιρικά εδώ;

Ρυθμιστής κυκλοφορίας: Έγινε.

Σταθμάρχης: Α, τώρα γ… τώρα δεν είναι δουλειές αυτές.

Μόλις λίγες ώρες πριν την μετωπική σύγκρουση των δυο τρένων οι υπεύθυνοι που επιτηρούσαν την πορεία του μοιραίου ταξιδιού, ακούγονται να ασχολούνται με όλα τα λάθος πράγματα που αφορούσαν τον σιδηρόδρομο.

Ρυθμιστής κυκλοφορίας: Γίνεται της π@@@@ς το κάγκελο.

Σταθμάρχης: (γέλια) Ε, το ξέρω.

Ρυθμιστής κυκλοφορίας: Τι το ξέρεις; Άκου να σου πω.

Σταθμάρχης: Έλα.

Ρυθμιστής κυκλοφορίας: Μέχρι τώρα έχει 84 λεπτά (καθυστέρηση) το 63.

Σταθμάρχης: Ναι.

Ρυθμιστής κυκλοφορίας: Ναι.

Σταθμάρχης: Για πες μου τώρα, επειδή γι’ αυτό σε πήρα. Πάρε ένα τηλέφωνο σε παρακαλώ εκεί στην Hellenic, να διώξουμε το 2537 τουλάχιστον. Γιατί το…

Ρυθμιστής κυκλοφορίας: Τα έχουνε χαμένα γιατί έχουν πολλά τρένα αυτοί τώρα. Για κλείσε όμως, θα μάθω.

Σταθμάρχης: Κύριε Δημήτρη αυτό επιτέλους έφυγε από εδώ, τώρα 22:40.

Σταθμάρχης 1: Μη σκας για τίποτα.

Σταθμάρχης 2: Καλέ, λαχτάρισα, λέω δεν θα φύγω ποτέ από εδώ. Εδώ μέσα θα πεθάνω σήμερα. Τι είναι αυτό το χάλι; Πόσα χαλασμένα τρένα να αντέξω η γυναίκα;

Σταθμάρχης 1: Και που είσαι ακόμα.

Σταθμάρχης 2: (γέλια)

Σταθμάρχης 1: Μέχρι να φύγετε στη σύνταξη φαντάσου τι έχεις να ζήσεις ακόμη.

Σταθμάρχης 2: Αχ, Θεέ μου μη μου λέτε τέτοια.

Σταθμάρχης 1: Οι αλήθειες είναι.

Σταθμάρχης 2: Αφήστε με να ηρεμήσω (γέλια)

Σε νέο φωνητικό ντοκουμένο, ο κλειδούχος που ακούγεται στο ηχητικό ντοκουμέντο, αποφάσισε μόνος του να αλλάξει τη κατεύθυνση των γραμμών, για να ελέγξει αν λειτουργούν. Χωρίς καμιά οδηγία ή εντολή.

Σταθμάρχης Λάρισας: Βασίλη…

Κλειδούχος: Έλα ρε Κωστάκη λέγε.

Σταθμάρχης Λάρισας: Άμα το ξεκλειδώσεις θα κάνουμε μια δοκιμή;

Κλειδούχος: Θα κάνουμε ρε, γιατί να μην κάνουμε. Αυτό το έκανα προηγουμένως και σου αναβόσβησε.

Σταθμάρχης Λάρισας: Ξέρω σε κουράζω αλλά θέλω να είμαστε έτοιμοι, θα χρειαστούμε για πολλά τρένα.

Κλειδούχος: Το ξέρω, το ξέρω, εγώ το έκανα από μόνος μου προτού μου το πεις εσύ.

Σταθμάρχης Λάρισας: Ναι Βασίλη, ναι, εννοείται. Και μετά θα κάτσεις εκεί στην καφετέρια απέναντι, θα παραγγείλεις καφεδάκι και θα «παίζεις» εκεί.

Κλειδούχος: Έτσι θα γίνει ρε Κώστα, δεν γίνεται αλλιώς.

Σταθμάρχης Λάρισας: Να πάρω τον μέγα προϊστάμενο να σου βρει βοηθό κλειδούχο;

Κλειδούχος: Όχι, όχι εγώ δεν θέλω τέτοια πράγματα.

Στη συνέχεια ο σταθμάρχης ενημερώνει πως ένα τρένο μπαίνει ανάποδα ώστε να υπάρξει συνεργασία μεταξύ των σταθμαρχών. 

Σταθμάρχης 1: Έλα Νίκο.

Σταθμάρχης 2: Για πες.

Σταθμάρχης 1: Λοιπόν, θα δώσεις γραμμή στην Ελένη.

Σταθμάρχης 2: Ναι.

Σταθμάρχης 1: Θα δώσεις γραμμή ελεύθερη, μονή γραμμή καθόδου έτσι;

Σταθμάρχης 2: Ναι, ναι, ναι.

Σταθμάρχης 1: Το έχω εδώ το τρένο και το στέλνω ανάποδα.

Σταθμάρχης 2: Oκ.

Σταθμάρχης 1: Το νου σου έτσι;

Σταθμάρχης 2: Ναι, ναι, ναι.

Σταθμάρχης 1: Δεν υπάρχει τίποτα τώρα. Μόνο αυτό να έρθει. Εντάξει Νίκο;

Σταθμάρχης 2: Έγινε, ναι, ναι.

Σταθμάρχης 1: Έγινε; Θέλω την συνεργασία σας τώρα. Είναι σοβαρό αυτό δεν είναι απλό.

Σταθμάρχης 2: Ναι, ναι έγινε.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ru
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.