Τα πρώτα δοκιμαστικά του συστήματος αυτόματης πέδησης (ETCS) στον ελληνικό σιδηρόδρομο έγιναν την Παρασκευή, με τον υφυπουργό Μεταφορών να πιάνει το τιμόνι.
Χρειάστηκε να περάσουν δυο χρόνια από το έγκλημα των Τεμπών για να υπάρξει κινητοποίηση της κυβέρνησης ώστε να εγκατασταθεί το ETCS on-board και να λειτουργήσει πλήρως το σύστημα που αυξάνει την ασφάλεια στον ελληνικό σιδηρόδρομο. Ένα σύστημα που ένα λειτουργούσε ίσως είχε αποφευχθεί το σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών.
Στο βίντεο που ανήρτησε ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης στο Χ, το τρένο παραβίασε το επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας στην γραμμή Οινόη – Τιθορέα, με το σύστημα να αντιδρά και να μειώνει σταδιακά την ταχύτητα.
Δοκιμαστική λειτουργία του συστήματος αυτόματης πέδησης τρένων ETCS. pic.twitter.com/PwqiiGjvfe
— kyranakis (@kyranakis) April 26, 2025
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.