ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Έτσι εξηγείται το σπίτι του Βολταίρου...

Οι Κινέζοι της CASIC σχεδιάζουν τη δημιουργία ιπτάμενων τρένων (βίντεο)

Οι Κινέζοι της CASIC σχεδιάζουν τη δημιουργία ιπτάμενων τρένων (βίντεο)

Η China Aerospace Science and Industry Corporation (CASIC), ο κύριος εργολάβος του διαστημικού προγράμματος της χώρας, προέβη στην ανακοίνωση πως… ελπίζει να καταστρέψει το όνειρο που ακούει στο όνομα Hyperloop, του Έλον Μασκ, με έναν τρομακτικά γρήγορο στόχο.

Στο Εμπορικό Αεροδιαστημικό Φόρουμ, που πραγματοποιήθηκε στη Βουχάν, την Τετάρτη, η CASIC ισχυρίστηκε ότι είχε ξεκινήσει έρευνα και ανάπτυξη για ένα νέο τύπο υπερηχητικής μεταφοράς που αφορούσε «πτήση κοντά στο έδαφος», κάτι παρόμοιο με το πρότζεκτ Hyperloop της εταιρείας SpaceX.

Εντούτοις, υπάρχει μια παγίδα: Η τελική φάση της πρότασης της CASIC θα παράσχει τρένα που ταξιδεύουν στην αδιανόητη ταχύτητα των 4.000 χιλιομέτρων ανά ώρα!

Η εταιρεία προτείνει ένα σχέδιο τριών σταδίων, στο οποίο τα «ιπτάμενα τρένα» θα λειτουργούσαν αρχικά σε ένα υπεραστικό δίκτυο με μέγιστη ταχύτητα έως και 1.000 χλμ ανά ώρα.

Αν όλα πάνε σύμφωνα με το σχέδιο, στη δεύτερη φάση τα τρένα θα προσπαθούσαν να διπλασιάσουν αυτήν την ταχύτητα, ώστε να φτάνει τα 2.000 χιλιόμετρα την ώρα.

Στο τρίτο και τελικό στάδιο, η CASIC έθεσε τον υψηλό στόχο να επιτύχει ταχύτητες μέχρι 4.000 χιλιομέτρων την ώρα ή πέντε φορές μεγαλύτερη από τις ταχύτητες των εμπορικών αεροσκαφών.

Για παράδειγμα, η μέγιστη ταχύτητα που καταγράφηκε από το ιστορικό, υπερηχητικό, επιβατικό, αεροπλάνο Concorde, πριν από τη απόσυρσή του λόγω ανησυχιών για την ασφάλεια το 2003, ήταν 2.179 χιλιόμετρα την ώρα ή αλλιώς 2,04 Μαχ, κάτι που είναι πάνω από το διπλάσιο της ταχύτητας του ήχου.

Οι αντίζηλοι HTT και Hyperloop One, του Elon Musk έχουν θέσει τον πιο ρεαλιστικό στόχο, στα συστήματα μεταφοράς, καθώς ελπίζουν να φτάσουν στα 1.000 χιλιόμετρα την ώρα.

Και οι τρεις υποψήφιοι για την υπερηχητική αντικατάσταση της ατμομηχανής, ελπίζουν να επιτύχουν ταξίδια μέσα από περιβάλλοντα χαμηλού κενού, καθώς τα τρένα θα «αιωρούνται» πάνω σε μαγνητικά συστήματα ανάρτησης, παρόμοια με τα τρένα Shinkansen στην Ιαπωνία.

Το CASIC υποστηρίζει ότι τα προτεινόμενα υπερηχητικά τρένα τους διαφέρουν από άλλα παρόμοια συστήματα, καθώς θα βρίσκονται στον αέρα ακόμη και όταν είναι στάσιμα, χρησιμοποιώντας νέες τεχνολογικές καινοτομίες.

«Το ίδιο συμβαίνει και με το αεροπλάνο, ίσως να αισθανόμαστε λίγο άβολα όταν επιταχύνουμε το αεροπλάνο, αλλά όχι κατά τη διάρκεια της πτήσης. Το πώς το σώμα μας αντιδρά εξαρτάται από την επιτάχυνση και όχι από την ταχύτητα», δήλωσε ο Mao Kai, τεχνικός διευθυντής του έργου.

Ο Μάο υποστήριξε επίσης ότι το σύστημα HyperFlight θα επιταχύνει και θα επιβραδύνει στις δυνάμεις G που οι άνθρωποι θα μπορούσαν εύκολα να ανεχθούν.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Μόνο ο χρόνος θα δείξει εάν ο Κινέζος ανταγωνιστής μπορεί να υποστηρίξει τους εξαιρετικά φιλόδοξους ισχυρισμούς του, αλλά, όπως αναμενόταν, κανείς δεν μπορεί να περιμένει μέχρι αυτό να γίνει.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.