ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Έτσι εξηγείται το σπίτι του Βολταίρου...

Η φωτογραφία του προφίλ στα social media και τι θέλουν να δουν οι γυναικες

Η φωτογραφία του προφίλ στα social media και τι θέλουν να δουν οι γυναικες

Όσο κι αν κάνεις ότι δεν σε νοιάζει, όσες φορές κι αν επαναλάβεις τη φράση “εγώ το προφίλ μου το έχω για να βλέπω τι κάνουν τα φιλαράκια μου στην Αγγλία”, κατά βάθος σε απασχολεί το πώς βλέπουν οι άλλοι τη φωτογραφία του προφίλ σου στο Facebook και στα υπόλοιπα social media. Και είναι βέβαιο ότι σε απασχολεί λίγο παραπάνω πώς τη βλέπουν οι άλλες – τα κορίτσια που για οποιονδήποτε λόγο επισκέπτονται τη σελίδα σου. Αν δεν σε απασχολούσε, άλλωστε, δεν θα έβαζες τη μουράκλα σου εκεί.

Δεν χρειάζεται να παραδεχτείς κάτι δημοσίως. Ξέρεις και ξέρουμε ότι αυτή η μικροσκοπική εικόνα είναι σημαντική. Είναι η ταυτότητά με την οποία συστήνεσαι σε έναν αχανή κόσμο γεμάτο με ενδιαφέρουσες άγνωστες. Σ’ αυτήν τη φωτογραφία συνοψίζονται οι πρώτες εντυπώσεις που αφήνεις σ’ αυτές τις “άγνωστες”. Αν αυτές οι εντυπώσεις δεν είναι έστω και λίγο γοητευτικές, θα είναι και οι τελευταίες. Το πιο εύκολο πράγμα για τις άγνωστες είναι να προσπεράσουν το προφίλ σου και να πάνε στο επόμενο.

Λίγα λόγια, λοιπόν, για το πώς κερδίζονται [αλλά και πώς χάνονται] οι πρώτες εντυπώσεις στα social media:

Η φωτογραφία με γυαλιά ηλίου και καπελάκι

Είναι γνωστό ότι τα γυαλιά ηλίου και το τζόκεϊ είναι η αντρική έκδοση του duckface. Εκτός του ότι ως φωτογραφία είναι προβλέψιμη, κάπως καγκούρικη και καθόλου δηλωτική του πώς πραγματικά μοιάζει το πρόσωπό σου, βγάζει και μια ανασφάλεια. Τα κορίτσια που θα τη δουν θα την εντοπίσουν αμέσως – οι περισσότερες ξέρουν από ανασφάλειες.

Το selfie στον καθρέφτη του μπάνιου

Κάποτε ήταν δημοφιλές γιατί ήταν αναγκαίο. Τα κινητά είχαν κάμερα μόνο στην πλάτη, οπότε αν ήθελες να βγάλεις τη φάτσα σου κάπως πιο σκηνοθετημένα, έπρεπε να βρεις έναν καθρέφτη. Τα μπάνια έχουν καθρέφτες, ησυχία και privacy, οπότε για ένα διάστημα βρήκαν μια θεσούλα στα social media. Τώρα πια, το selfie με φόντο τον μπιντέ δεν έχει κανένα λόγο ύπαρξης. Εκτός κι αν είσαι η Kim Kardashian, οπότε γενικά δεν έχεις λόγο ύπαρξης.

Εσύ και τα λεφτά σου

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Όσο πλούσιος κι αν είσαι, μην το δείχνεις στα social media. Κατ’ αρχάς γιατί μπορεί να πάθεις αυτό που έπαθε ο 50 cent. Κατά δεύτερον, γιατί κανείς δεν νοιάζεται. Έχεις λεφτά / κοσμήματα / κότερα ; Συγχαρητήρια. Απόλαυσέ τα χωρίς να μας τα τρίβεις στη μούρη. Τρίτον και πιο “στο θέμα” μας, τα κορίτσια που “ψήνονται” από τα λεφτά σου για να είναι μαζί σου, δεν χρειάζονται ψηστήρι στα social media. Όλα τα υπόλοιπα κορίτσια θα σε χαρακτηρίσουν επιδειξία, νεόπλουτο, κενό κτλ.Πηγή:pcmag

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.