ΚΛΕΙΣΙΜΟ
«Θεατρίνος, πολιτικός απατεώνας και πατριδοκάπηλος» ο Φελόπουλος; Πέφτω από τα σύννεφα!

Ραφήνα:Απίστευτη ταλαιπωρία για τους ταξιδιώτες στο λιμάνι

Ραφήνα:Απίστευτη ταλαιπωρία για τους ταξιδιώτες στο λιμάνι

Τεράστια ταλαιπωρία βιώνουν χιλιάδες ταξιδιώτες για να φτάσουν ή να φύγουν από το λιμάνι της Ραφήνας.Ο λόγος είναι ότι δέκα πλοία αναχωρούν για τον προορισμό τους μέσα σε μια ώρα.

Ραντεβού με την ταλαιπωρία και την αγανάκτηση έχουν δεκάδες χιλιάδες τουρίστες που επιλέγουν να ταξιδέψουν στις Κυκλάδες μέσω του λιμανιού της Ραφήνας. Σχεδόν ταυτόχρονες αναχωρήσεις δέκα πλοίων το πρωί γεγονός που συνεπάγεται και ταυτόχρονο κατάπλου κατά την επιστροφή, δημιουργούν μία άναρχη εικόνα την οποία «πληρώνουν» οι ταξιδιώτες οι οποίοι αντί να ευχαριστηθούν τις διακοπές τους, τους τις βγάζουν ξινές. Η ίδια θλιβερή εικόνα καταγράφηκε και το προηγούμενο τριήμερο που υπήρξε μεγάλη έξοδο προς τα νησιά λόγω του καύσωνα.

Έγιναν καταγγελίες σε ιστοσελίδα για το πλοίο της γραμμής το «SuperRunner», στο οποίο είτε δεν λειτουργούσε είτε… υπολειτουργούσε το κλιματιστικό σύστημα με αποτέλεσμα όσοι επέλεξαν τα σαλόνια πληρώνοντας εισιτήριο σε υψηλή τιμή που έφθασε και τα 58 ευρώ το άτομο να καταταλαιπωρηθούν.

Υπήρξαν επίσης και άλλες καταγγελίες για την αναστάτωση που δημιουργήθηκε στο πλοίο «TeraJet» της εταιρείας SeaJets το οποίο απέπλευσε στις 07.40 το πρωί του Σαββάτου. Μπήκε ο κόσμος και παρά το γεγονός ότι είχε αριθμημένα εισιτήρια, επιβάτες έβρισκαν άλλους στη θέση τους, με αποτέλεσμα να προκληθούν εντάσεις μεταξύ των επιβατών.

Το δε βράδυ της Κυριακής όταν επέστρεψαν σχεδόν ταυτόχρονα όλα τα πλοία της γραμμής εκτυλίχθηκαν σκηνές «Mordillo». Εκατοντάδες αυτοκίνητα στριμώχτηκαν για να βγουν από το λιμάνι ενώ ο δήμος, στην κορύφωση της επιστροφής, είχε κλείσει ένα από τους δρόμους για εκδηλώσεις. Υπήρξαν επιβάτες που έκαναν δύο και τρεις ώρες για να φθάσουν στην Αθήνα ενώ άλλοι επέλεξαν να καθίσουν σε κάποιο μαγαζί μέχρι να αποσυμφορηθεί το λιμάνι για να μπορέσουν να φθάσουν στο σπίτι τους.

Οι Λιμενικοί ήταν παρόντες αλλά δεν μπορούσαν να κάνουν κάτι για να διευκολύνουν την κατάσταση. Ούτε τους δρόμους μπορούν να ανοίξουν ούτε τα δρομολόγια να συντονίσουν καλύτερα.

Στη Ραφήνα είναι δρομολογημένα δέκα επιβατηγά-οχηματαγωγά πλοία.
-Δύο της εταιρείας Seajets του Μάριου Ηλιόπουλου το TeraJet που είναι το μεγαλύτερο ταχύπλοο στον κόσμο και το ParosJet
-Τρία πλοία της Golden Star Ferries των αδελφών Στεφάνου. To «Super ferry 2» το οποίο αγόρασαν από τη Blue Star, το «SuperFerry 1» και το οποίο είναι νεότευκτο και το «SuperRunner» πρώην «Speedrunner IV» το οποίο αγόρασαν από την Aegean Speed Lines συμφερόντων Λεωνίδα Δημητριάδη-Ευγενίδη.
-Τρία πλοία της Fast Ferries του Θεολόγου Παναγιωτάκη: Το «Θεολόγος Π», το «Αικατερίνη Π» και το «Άνδρος»
Σε αυτά πρέπει να προσθέσουμε και τα δύπ πλοία που κάνουν το δρομολόγιο για Μαρμάρι, το «Πανόραμα» και το «Εύβοια Σταρ».

Όλα τα πλοία αποπλέουν από τη Ραφήνα με διαφορά μεταξύ τους ενός 10λέπτου το πρωί, ανάμεσα στις 07:00- 08:00 με αποτέλεσμα να δημιουργείται τα αδιαχώρητο. Στο ερώτημα γιατί δεν …απλώνουν οι ώρες αφιξο-αναχωρήσεων η απάντηση που μας δόθηκε από στελέχη της ελληνικής ακτοπλοίας αλλά και του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών ήταν η εξής: «Όλοι θέλουν να φεύγουν μεταξύ 7 και 8 το πρωί. Ο κόσμος θέλει να ταξιδεύει το πρωϊ Αν πεις σε μία εταιρεία να βάλει πλοίο της στις 9 το πρωί δεν θα το δρομολογήσει γιατί δεν θα τη συμφέρει. Το ΣΑΣ δεν μπορεί να υποχρεώσει έναν πλοιοκτήτη για το ποια ώρα θα έχει απόπλου το πλοίο του. Είμαστε υπέρ του να γίνονται πολλά δρομολόγια αφού πρέπει να εξυπηρετούνται τα νησιά. Να κόψουμε τα δρομολόγια στα νησιά; » και προσθέτουν:«Οι επιβάτες που ταλαιπωρούνται λόγω του λιμανιού το οποίο δεν μπορεί να εξυπηρετήσει τόσα πλοία. Υπάρχει όμως ζήτηση από τον κόσμο για να ταξιδέψει» και καταλήγουν: « Αν δεν πάνε καλά τα δρομολόγια τότε θα τα κόψουν από μόνοι τους οι πλοιοκτήτες και θα κοιτάξουν να πάνε αλλού»!

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Τα προβλήματα στο λιμάνι της Ραφήνας είναι πολλά. Από τα σημαντικά η άμεση εκβάθυνση κοντά στους λιμενοβραχίονες για να απελευθερωθούν θέσεις αγκυροβολίας. Χρόνια η ίδια εικόνα και ακόμα δεν έχουν γίνει οι μελέτες! Μόλις τον Μάρτιο του 2017 εγκρίθηκε από το Διοικητικό Συμβούλιο του Οργανισμού Λιμένος Ραφήνας το πρώτο στάδιο της μελέτης, που έχει παραδοθεί, για το έργο «Επικαιροποίηση Αναπτυξιακού Προγράμματος και Μελέτης Διαχείρισης Master Plan Λιμένα Ραφήνας». Δόθηκε εντολή στον Ανάδοχο να προχωρήσει στο 2ο Στάδιο για την ολοκλήρωση του Master Plan και της Στρατηγικής Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του Λιμένα Ραφήνας, εντός χρονικού διαστήματος τριών μηνών.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.