ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Κατά τον ΣΥΡΙΖΑ επειδή δεν αναγνωρίζεται ο όρος «γυναικοκτονία» δολοφονούνται γυναίκες. Δηλαδή η γυναίκα είναι ιδιότητα και όχι άνθρωπος...

Αυτά είναι τα 6 food trends που ξεκίνησαν από το «Sex and the city»

Αυτά είναι τα 6 food trends που ξεκίνησαν από το «Sex and the city»

Με μεγάλη αγωνία οι τηλεθεατές περιμένουν τα νέα επεισόδια του «Sex and the city», της σειράς που ύμνησε τη γυναικεία φιλία, τον έρωτα, αλλά και το φαγητό.

Κάποια food trends  που είναι πλέον στοιχεία της καθημερινότητάς μας, γεννήθηκαν μέσα από τη συγκεκριμένη σειρά και σιγά σιγά κυριάρχησαν σε όλον τον κόσμο.

Ποια είναι αυτά τα trends;

Το brunch
Η συνήθεια του brunch, του γεύματος που είναι κάτι ανάμεσα στο πρωινό και το μεσημεριανό, που συνδυάζει αλμυρά αλλά και γλυκά στοιχεία, αποτελεί ένα trend που έγινε μόδα μέσω της σειράς. Αρχικά υπήρχαν ελάχιστα μαγαζιά που σέρβιραν brunch ενώ πλέον έχει ενταχθεί στη ζωή μας ως ένα επιπλέον «γεύμα» που σηματοδοτεί μια έξοδο με φίλους το Σαββατοκύριακο, για να πούμε τα νέα μας και να περάσουμε χαλαρές στιγμές, τρώγοντας ελαφρά – ή όχι και τόσο ελαφρά! Εννοείται ότι τα τελευταία χρόνια έχουν κυκλοφορήσει και πολλές συνταγές ιδανικές για brunch, που μπορούμε να φτιάξουμε στο σπίτι καλώντας φίλους.

Ωμοφαγία – Βιγκανισμός
Η ωμοφαγία και ο βιγκανισμός τη δεκαετία του 1990 ήταν κάτι πρωτόγνωρο και σχεδόν αδιανόητο για τους τηλεθεατές της διάσημης σειράς. Αλλά η Σαμάνθα ήταν πάντα πολύ πιο μπροστά από την εποχή της. Το trend όμως ουσιαστικά άρχισε να μπαίνει στο μυαλό του κόσμου έπειτα από το επεισόδιο που η Σαμάνθα ακολούθησε τον σερβιτόρο του φανταστικού εστιατορίου της Νέας Υόρκης «Raw Food». Πλέον, η ωμοφαγία αποτελεί τάση, ενώ ο βιγκανισμός κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος τα τελευταία χρόνια.

Cosmopolitan
Αυτό ίσως είναι το Νο1 food trend που εισήγαγε η σειρά. Το συγκεκριμένο κοκτέιλ ήταν το αγαπημένο της παρέας των 4 φιλενάδων και σιγά σιγά έγινε μόδα σε όλον τον κόσμο. Το φούξια ποτό ήταν η πιο συνηθισμένη επιλογή γυναικών που έβγαιναν έξω για ποτό στις αρχές του 2000. Το συγκεκριμένο trend ατόνισε με τα χρόνια αλλά το cosmopolitan σερβίρεται ακόμα και είναι κυρίως γυναικείο ποτό.

Σούσι
Το σούσι τη δεκαετία του 1990 ήταν απλώς το φαγητό που κατανάλωναν οι Ιάπωνες. Κάτι ξένο στους Ευρωπαίους και στους Αμερικανούς. Η Σαμάνθα, με τις επαναστατικές της συνήθειες και απόψεις το έβαλε για τα καλά στο μυαλό του κόσμου και έγινε σιγά σιγά μόδα σε όλον τον κόσμο. Μια από τις πιο διάσημες σκηνές της σειράς ήταν όταν η Σαμάνθα για να κάνει έκπληξη στον τότε φίλο της, είχε ουσιαστικά «ντυθεί» ολόκληρη με σούσι.

Frozen Yogurt
Και το frozen yogurt, η μόδα που κυριαρχούσε στην Ελλάδα πριν από μια δεκαετία γεννήθηκε από το «Sex and the city».  Στην Αμερική γεννήθηκε το 2004, όταν η Σαρλότ τρελαινόταν για ένα συγκεκριμένο frozen yogurt της Νέας Υόρκης, που είχε λίγες θερμίδες. Το επόμενο διάστημα, τα καταστήματα frozen yogurt άρχισαν να φυτρώνουν σαν τα… μανιτάρια ως η υγιεινή εναλλακτική του παγωτού που είναι όμως νόστιμη και μπορούμε να την απολαύσουμε δίχως ενοχές. Πάντως το συγκεκριμένο trend, αν και ατόνισε τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα, το βρίσκουμε σχεδόν σε όλα τα μαγαζιά που πουλάνε παγωτά, καθώς έχει ενταχθεί στον κατάλογό τους ως μια πιο υγιεινή εκδοχή παγωτού.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Cupcakes
Η μόδα των cupcakes  και των μάφιν ήρθε και εκείνη από το «Sex and the city», όπου είχαμε δει πολλές φορές τις πρωταγωνίστριες να καταναλώνουν λαίμαργα τα ξακουστά Magnolia Bakery Cupcakes. Μάλιστα, για πολλά χρόνια σχηματίζονταν ουρές έξω από τον συγκεκριμένο φούρνο στη Νέα Υόρκη από κόσμο που έσπευδε να δοκιμάσει τα cupcakes που έτρωγαν η Κάρι, η Σαμάνθα, η Μιράντα και η Σάρλοτ. Πλέον τα cupcakes πρωταγωνιστούν σε γιορτές, πρωινά, brunch ενώ είναι ωραία ιδέα και για παιδικά πάρτι, ειδικά στην Covid εποχή που αποζητούμε ατομικά γλυκά.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.