Τα τελευταία 24ωρα, ο καιρός μας «δείχνει τα δόντια» του, με αποτέλεσμα εξαιτίας του τσουχτερού κρύου χιλιάδες νοικοκυριά να ανάβουν από το πρωί έως και το βράδυ τη θέρμανση.

​Ένα βασικό όμως ερώτημα είναι αν θα πρέπει να αφήνουμε ανοιχτή τη θέρμανση καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας ή θα ήταν καλύτερα να την ανοιγοκλείνουμε;

  • Πως θα γλιτώσετε χρήματα

Βρισκόμαστε στην καρδιά του χειμώνα και επομένως η απάντηση σε ένα τέτοιο ερώτημα είναι πολύ σημαντική και μπορεί να σας βοηθήσει να γλιτώσετε πολλά χρήματα.

  • Βάλτε θερμοστάτη με χρονοπρόγραμμα

Προτιμήστε αντί να την έχετε μονίμως αναμμένη, να χρησιμοποιείτε θερμοστάτη με χρονοπρόγραμμα. Μ’ αυτόν τον τρόπο θα μπορείτε να προγραμματίζετε να ανοίγει στους 19-20 βαθμούς μισή ώρα πριν φτάσετε στο σπίτι ή μισή ώρα πριν ξυπνήσετε.

Επομένως, μην την αφήνετε ανοιχτή όλο το 24ωρο, γιατί καίτε περισσότερο ρεύμα. Εκτός αυτού, πάντα θα υπάρχει κάποια απώλεια θερμότητας λόγω του ότι η εξωτερική θερμοκρασία είναι διαφορετική από τη θερμοκρασία που θέλετε να διατηρήσετε στο εσωτερικό του σπιτιού σας.