ΚΛΕΙΣΙΜΟ
«Χουντικό» το σύνθημα «Πατρίς, Θρησκεία, Οικογένεια» λέει ο Κασσελάκης. Και το(ν) χειροκροτούσαν...

Μπλόκο στα έργα του μετρό στο σταθμό «Κολωνακίου» – Βρέθηκαν αρχαία αγάλματα κι ένα πηγάδι στη μέση της πλατείας

Μετά από 6 μήνες «πάγωσαν» οι εργασίες

Μπλόκο στα έργα του μετρό στο σταθμό «Κολωνακίου» – Βρέθηκαν αρχαία αγάλματα κι ένα πηγάδι στη μέση της πλατείας

Μετά από σχεδόν έξι μήνες πορείας εργασιών για την Γραμμή 4 του μετρό στο σταθμό «Κολωνάκι» (πλατεία Κολωνακίου), το έργο μπλοκαρίστηκε καθώς εντοπίστηκαν πολλά αρχαία αντικείμενα κι ένα πηγάδι του οποίου η ύπαρξη τοποθετείται από την αρχαιότητα (4ος-5ος αι. π.Χ.).

Καθόλου πρωτότυπο βέβαια αν αναλογιστούμε πως σε κάθε ανασκαφή για γραμμές του μετρό, βρίσκονται αρχαία και άλλοτε αποκρύπτονται. 

Συγκεκριμένα στην πλατεία Κολωνακίου έχουν ήδη ανασύρει 6 αγάλματα αρχαιοελληνικών και ρωμαϊκών χρόνων.

Και βέβαια αναπάντητο μένει το ερώτημα σε τι εξυπηρετεί ο σταθμός «Κολωνάκι», αφού σε απόσταση αναπνοής βρίσκεται ο σταθμός Ευαγγελισμός αλλά και ο σταθμός του Συντάγματος.

Οι τιμές των ακινήτων έχουν ήδη ανέβει στα ύψη με χαρακτηριστικό παράδειγμα ακίνητο επί της οδού Κανάρη από 300.000€ να πωλείται έναντι 1.000.000€, με πρόσχημα το μετρό, που όπως φαίνεται θα ολοκληρωθεί σε μια δεκαετία.

Οι επιχειρηματίες της καρδιάς του Κολωνακίου εκπέμπουν SOS. Χάθηκε ένας «πνεύμονας» πρασίνου που έδινε ανάσα στην πυκνοκατοικημένη περιοχή.

Σαφώς θα έρθει περισσότερος κόσμος αλλά κανείς δεν τους εγγυάται πως θα ξοδέψουν κιόλας….

Το πρώτο τμήμα της Γραμμής 4 του Μετρό «Άλσος Βεΐκου – Γουδή», έχει σχεδιαστεί με σκοπό να εξυπηρετήσει πολλές πυκνοκατοικημένες περιοχές του κέντρου της Αθήνας.

Με την κατασκευή τεσσάρων νέων σταθμών (Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός), υποτίθεται ότι θα αποσυμφορηθούν υφιστάμενοι κεντρικοί σταθμοί Μετρό από τη συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση του επιβατικού κοινού και ιδίως ο σταθμός του Συντάγματος. Αλλά πότε; Οι εργασίες δεν προβλέπεται να ολοκληρωθούν πριν περάσουν πολλά χρόνια.

Ο πρώτος ανάδοχος (η κατασκευαστική εταιρεία ΕΡΕΤΒΟ Α.Ε.), παρέδωσε τη σκυτάλη στον κύριο ανάδοχο (την κοινοπραξία J&P ΑΒΑΞ – GHELLA SpA – ALSTOM Transport S.A.) προκειμένου να προχωρήσει στην εκσκαφή.

Βάσει του αρχικού χρονοδιαγράμματος, που βάσει των νέων δεδομένων πάει πίσω, ολόκληρη η Γραμμή 4, που θα έχει ένα συμβατικό τίμημα περίπου 1,2 δισεκατομμυρίων ευρώ συν ΦΠΑ, αναμένεται να έχει παραδοθεί έως το έτος 2029.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

TAGS:
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.