Το υπουργείο Υγείας του Phú Thọ καθυστερεί να επιβεβαιώσει επίσημα την αιτία θανάτου

Μια έφηβη στο Βιετνάμ πέθανε την Τρίτη σε λιγότερο από 12 ώρες μετά την δεύτερη δόση του εμβολίου Pfizer για τον COVID-19.

Η μαθήτρια από την επαρχία του Βιετνάμ, Phú Tho, έκανε την πρώτη της δόση του εμβολίου στις 3 Δεκεμβρίου 2021 , μετά την οποία ένιωσε ζάλη και δυσκολία στην αναπνοή. Πήρε τη δεύτερη δόση της τη Δευτέρα 17 Ιανουαρίου.

Η μητέρα του κοριτσιού είχε μιλήσει στους υγειονομικούς για τις παρενέργειες του κοριτσιού μετά το πρώτο εμβόλιο. Ωστόσο, της είπαν να προχωρήσει με το δεύτερο τρύπημα.

Είκοσι λεπτά μετά τη δεύτερη δόση, η κοπέλα παρουσίασε σφίξιμο στο στήθος, ζάλη, δυσκολία στην αναπνοή και επιληπτικές κρίσεις. Έλαβε επείγουσα περίθαλψη επί τόπου πριν μεταφερθεί στο ιατρικό κέντρο όπου άρχισε να κάνει εμετό αίματος κατά την άφιξη. Στην συνέχεια έπεσε σε κώμα και λίγο αργότερα πέθανε.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Το Υπουργείο Υγείας του Phú Thọ καθυστερεί να επιβεβαιώσει επίσημα την αιτία θανάτου, αλλά ορισμένοι το απέδωσαν σε μια «υπερβολική αντίδραση» στο εμβόλιο Pfizer.