ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Έτσι εξηγείται το σπίτι του Βολταίρου...

Παράδοση των πρώτων τμημάτων της ατράκτου του EA-18G Growler

Παράδοση των πρώτων τμημάτων της ατράκτου του EA-18G Growler

Η αμερικανική Northrop Grumman παρέδωσε πρόσφατα στην κατασκευάστρια του αεροσκάφους ηλεκτρονικού πολέμου ΕΑ-18G Growler, το κεντρικό και το πίσω τμήμα της ατράκτου του πρώτου αεροσκάφους παραγωγής, μαζί με το ουραίο πτέρωμα.

Η ολοκλήρωση της κατασκευής των τμημάτων αυτών έγινε στα τέλη του περασμένου Απριλίου στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στο El Segundo της Καλιφόρνια, ενώ είχε προηγηθεί η αποστολή άλλων δύο ίδιων σετ στη Boeing για την κατασκευή των πρωτοτύπων που χρησιμοποιήθηκαν για τις πτητικές δοκιμές. Σημειώνεται ότι η Northrop Grumman είναι ο κύριος υποκατασκευαστής της Boeing στο πρόγραμμα παραγωγής όλων των εκδόσεων του F/A-18 τα τελευταία 30 περίπου χρόνια. Από την έναρξη του προγράμματος F/A-18 το 1976 μέχρι και σήμερα, στις γραμμές παραγωγής του αεροσκάφους εργάζονται 10.000 άτομα και μόνο από τη Northrop Grumman έχουν αποσταλεί στις εγκαταστάσεις του St. Louis στη Boeing (πρώην ΜcDonnell Douglas) 1.700 σετ τμημάτων κεντρικής και ουραίας ατράκτου. To EA-18G Growler πρόκειται να αντικαταστήσει τα γερασμένα Grumman EA-6B Prowler, που βρίσκονται σε υπηρεσία στις τάξεις της αμερικανικής ναυτικής αεροπορίας, κάτι παραπάνω από 40 χρόνια και έχουν υποστεί αναρίθμητες αναβαθμίσεις εξοπλισμού αποστολής προκειμένου να διατηρούνται αξιόμαχα στο σύγχρονο περιβάλλον αεροπορικών επιχειρήσεων. Η αντικατάσταση των Prowler θα ξεκινήσει ως διαδικασία στο τέλος της δεκαετίας που διανύουμε και θα ολοκληρωθεί το αργότερο μέχρι το τέλος του 2015, όταν πλέον θα παραδοθεί και το τελευταίο από τα 84 ΕΑ-18G Growler που έχει παραγγείλει το Αμερικανικό Ναυτικό. Η αρχική επιχειρησιακή ικανότητα (IOC) του νέου αεροσκάφους ηλεκτρονικού πολέμου του USN, αναμένεται να αποδοθεί μέσα στο 2009, περίοδο κατά την οποία θα έχει ολοκληρωθεί η φάση System Development & Demonstration (SDD) του προγράμματος. Η φάση SDD βρίσκεται σε εξέλιξη από τον περασμένο Φεβρουάριο και μέχρι σήμερα τα δύο αεροσκάφη δοκιμών (EA-1 και EA-2) τα οποία επιχειρούν από τη Ναυτική Αεροπορική Βάση (NAS) Patuxent River, έχουν συμπληρώσει περί τις 100 ώρες πτήσεις οι οποίες έχουν αναλωθεί στο μεγαλύτερο μέρος τους σε δοκιμές εξοπλισμού και αξιολόγησης νέου λογισμικού. 

 

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.