Αυτός ο μεγιστάνας Τέλης Μυστακίδης που θα έσωζε τον ΠΑΟΚ και εξέδωσε μάλιστα και θριαμβευτική ανακοίνωση, που είναι τελικά;

To τραγικό λάθος στο πιλοτήριο: Η θεωρία για τη συντριβή του αεροσκάφους της Air India που στοίχισε 265 ζωές

Παραμένει ασαφές τι προκάλεσε την τραγωδία

To τραγικό λάθος στο πιλοτήριο: Η θεωρία για τη συντριβή του αεροσκάφους της Air India που στοίχισε 265 ζωές

Ένα τραγικό λάθος φαίνεται πώς κρύβεται πίσω από τη συντριβή του αεροσκάφους της Air India καθώς ένας ειδικός σε θέματα αεροπλοΐας ισχυρίζεται ότι ο συγκυβερνήτης της πτήσης AI171 της Air India ανέσυρε πρόωρα τα πτερύγια (flaps) του αεροπλάνου αντί να σηκώσει το σύστημα προσγείωσης, κάτι που προκάλεσε απώλεια στήριξης και στη συνέχεια συντριβή του αεροπλάνου.

Παρά το γεγονός ότι οι χειρισμοί των δύο αυτών συστημάτων ελέγχονται από διαφορετικούς μοχλούς οι οποίοι και δεν εδράζονται ο ένας κοντά στον άλλον, ο ειδικός πιστεύει πως αυτό μπορεί να ήταν το μοιραίο λάθος του συγκυβερνήτη.

Ο πιλότος εμπορικών αερογραμμών και YouTuber Captain Steve, ο οποίος αναλύει αεροπορικά δυστυχήματα και παρ’ ολίγον ατυχήματα, έδωσε τη θεωρία του για το τραγικό περιστατικό που στοίχισε τη ζωή σε 241 ανθρώπους.

Το αεροσκάφος 787 Dreamliner με προορισμό το Λονδίνο άρχισε να χάνει ύψος λίγα λεπτά μετά την απογείωση και συνετρίβη μέσα σε μια πύρινη σφαίρα πάνω από μια κατοικημένη περιοχή στο Αχμενταμπάντ του Γκουτζαράτ.

Ο Steve είπε ότι υποψιάζεται ότι είχε γίνει ένα εξαιρετικά απλό λάθος στο πιλοτήριο, όταν ζητήθηκε από τον συγκυβερνήτη να τραβήξει το σύστημα προσγείωσης, με καταστροφικές συνέπειες.

«Ακούστε τι νομίζω ότι συνέβη, και πάλι είναι απλώς η γνώμη μου. Νομίζω ότι ο πιλότος που πετούσε είπε στον συγκυβερνήτη «ανεβάστε τους τροχούς» (gear up). Νομίζω ότι ο συγκυβερνήτης έπιασε τη λαβή των πτερυγίων και σήκωσε τα πτερύγια, αντί για το σύστημα προσγείωσης. Αν συνέβη αυτό, αυτό εξηγεί πολλά από τα αίτια αεροπορικό δυστύχημα».

Ο Steve είπε ότι το σήκωμα των πτερυγίων θα προκαλούσε γρήγορη απώλεια ταχύτητας και ύψους, κάτι που πιστεύει ότι ο πιλότος θα δυσκολευόταν να ελέγξει.

Εξήγησε τη θεωρία του λέγοντας ότι τα πτερύγια του 787 κανονικά θα λύγιζαν κατά την απογείωση καθώς οι δυνάμεις ανύψωσης το ανεβάζουν στον αέρα.

Αλλά το αεροπλάνο της Air India δεν φαίνεται να παρουσιάζει τέτοια κάμψη και ότι τα πτερύγια που βοηθούν στην απογείωση του αεροπλάνου είχαν κατά λάθος ανασυρθεί.

Μόνο ένας από τους 242 επιβαίνοντες επέζησε, ενώ 24 άνθρωποι στο έδαφος σκοτώθηκαν σε μια από τις φονικότερες αεροπορικές τραγωδίες την τελευταία δεκαετία.

Παραμένει ασαφές τι προκάλεσε την τραγωδία της Πέμπτης, με τη μηχανική βλάβη ή το λάθος του πιλότου να συγκαταλέγονται στις πιθανές αιτίες που οι ερευνητές θα προσπαθήσουν να εντοπίσουν.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.