ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Αυτός ο Βαρτζόπουλος (και «καραμανλικός» τρομάρα του) πόσα «κιλά» πολιτικά χαζός είναι;

Γερμανικοί κινητήρες για τουρκικά περιπολικά και τις κορβέτες Milgem

Γερμανικοί κινητήρες για τουρκικά περιπολικά και τις κορβέτες Milgem

Η τουρκική κυβέρνηση υπέγραψε σύμβαση για την προμήθεια κινητήρων για…

H γερμανική εταιρεία MTU Friedrichshafen, θυγατρική της Tognum AG, έλαβε πρόσφατα δυο μεγάλες παραγγελίες από την τουρκική κυβέρνηση για την προμήθεια κινητήρων για περιπολικά σκάφη και μια νέα κορβέτα συνολικού ύψους 60 εκατομμυρίων ευρώ.

Συγκεκριμένα, η MTU Friedrichshafen θα προμηθεύσει σε τουρκικά ναυπηγεία 32 κινητήρες τύπου 16V 4000 M90 μαζί με το σύστημα μετάδοσης για 16 περιπολικά σκάφη.

Προορίζονται για μια νέα γενιά περιπολικών σκαφών τουρκικής σχεδίασης εκτοπίσματος 400 τόνων και ταχύτητας 25 κόμβων.

Θα φέρουν από δυο δεκαεξακίλυνδρους κινητήρες συνολικής ισχύος 3.700 ίππων έκαστος. Οι πρώτοι κινητήρες αναμένεται να παραδοθούν το 2009.

Κινητήρες της ίδιας εταιρείας προορίζονται και για τις νέες κορβέτες Milgem, που αποτελούν και το μεγαλύτερο εν εξελίξει πρόγραμμα του τουρκικού Ναυτικού.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία θα παράσχει όλο το συγκρότημα ισχύος των νέων κορβετών, το οποίο θα αποτελείται από έναν συνδυασμό κινητήρων ντήζελ και στροβιλοκινητήρων.

Θα αποτελείται από δυο κινητήρες MTU Series 595 16 κυλίνδρων ονομαστικής ισχύος 5.875 ίππων έκαστος, έναν αεριοστρόβιλο an LM2500 31.280 ίππων, σύστημα μετάδοσης CODAG (COmbined Diesel And Gas turbine), σύστημα άξονα και τις προπέλες μεταβλητού βήματος.

Το συγκρότημα ισχύος θα διαθέτει πλήρες ηλεκτρονικό έλεγχο και εξοπλισμό παρακολούθησης από την ίδια εταιρεία.

Το συνολικής ισχύος 43.030 ίππων θα δίνει την δυνατότητα για συνολική τελική ταχύτητα 29 κόμβων, ενώ το πρώτο αναμένεται να παραδοθεί στα μέσα του 2009.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το πρώτο πλοίο της νέας κλάσης είναι ήδη υπό κατασκευή και αναμένεται να μπει σε υπηρεσία το 2011.

Σημαντικό μέρος του κατασκευαστικού έργου των δυο αυτών παραγγελιών θα διεξαχθεί στην Τουρκία από την θυγατρική εταιρεία της MTU, την MTU Turkey η οποία θα λειτουργεί ως βασικός συνδετικός κρίκος μεταξύ του πελάτη και του εργοστασίου.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.