ΚΛΕΙΣΙΜΟ
«Χουντικό» το σύνθημα «Πατρίς, Θρησκεία, Οικογένεια» λέει ο Κασσελάκης. Και το(ν) χειροκροτούσαν...

Ducati Scrambler Full Throttle: Τέρμα τα γκάζια με μια κούκλα Ιταλίδα

Ducati Scrambler Full Throttle: Τέρμα τα γκάζια με μια κούκλα Ιταλίδα

Οι πρώτες Scrambler μοτοσυκλέτες έκαναν την εμφάνιση τους την δεκαετία του 60 με καλλιεργημένο μέσα τους – το τότε επαναστατικό πνεύμα της εποχής.

Η αναβίωση της σειράς έρχεται το 2015, με την Ducati να «σηκώνει μανίκια» και να δημιουργεί όχι απλά ακόμα κάποιες scrambler μοτοσυκλέτες, αλλά μια ξεχωριστή μάρκα by Ducati.

Η νέα Ducati Scrambler Full Throttle με ανανεωμένο look, μας εντυπωσιάζει για ακόμα μια φορά. Εμφανείς οι επιρροές από την μοτοσυκλέτα – δια χειρός Roland Sands Design – του Frankie Garcia – ένας από τους Dualigans για τους fans – που έτρεχε πέρυσι (2018) στο Αμερικάνικο Super Hooligan Flat-track αγώνα.
Όμως, δεν είναι μόνο η εμφάνιση…. η sexy Ιταλίδα έχει βελτιωθεί σε ηλεκτρονικά και ασφάλεια, προβληματίζοντας αρκετά τους ανταγωνιστές της.

Κινητήρας

Η καρδιά της όμορφης Scrambler χτυπά δυνατά, με τον V2 κινητήρα 803cc σε μαύρο χρώμα με περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών – L-Twin – και απόδοση 73ίππους στις 8,250rpm.με βουρτσισμένες τις ψήκτρες των κεφαλών και τη βάση του. Ο αναβάτης απολαμβάνει τη ροπή και τον απαράμιλλο ήχο του Desmo euro4 κινητήρα, καθώς χαίρεται να παίζει με το δεξί grip. Ακόμα και στις υψηλές ταχύτητες, ο μοναδικός κινητήρας της Ducati, δεν μεταδίδει κραδασμούς στον αναβάτη και του εντείνει την αίσθηση της ομαλής οδήγησης.

Tο σύστημα εξάτμισης – ολοκληρώνει τoν Desmo-μοναδικό ήχο της μοτοσυκλέτας – με τελικό από ανοξείδωτο ατσάλι, σε μαύρο χρώμα, που βρίσκεται στην δεξιά πλευρά του κινητήρα, και καταλυτικό μετατροπέα με 2 αισθητήρες λάμδα. Για την αποφυγή επαφών του αναβάτη υπάρχει αλουμινένιο προστατευτικό κάλυμμα καθώς το σύστημα εξαγωγής βρίσκεται αρκετά ψηλά τοποθετημένο.

Κιβώτιο

Το κιβώτιο ταχυτήτων διαθέτει έξι σχέσεις, με ίσια γρανάζια και είναι εξοπλισμένο με το σύστημα APTC, που προστατεύει τον αναβάτη από τα μπλοκαρίσματα του πίσω τροχού στα κατεβάσματα.
Νέος και υδραυλικός είναι ο συμπλέκτης της νέας Ducati, με ρυθμιζόμενη πλέον τη μανέτα του, διορθώνοντας κατά πολύ το εργονομικό πρόβλημα που υπήρχε στο προηγούμενο μοντέλο. Τώρα οι αλλαγές γίνονται πολύ ομαλές και με σωστή σύμπλεξη.

Εξοπλισμός

LED

Η Ducati έχει παντρέψει πολύ όμορφα το τεχνολογικό σήμερα με την απλότητα και ανεμελιά του 60. Το μπροστινό τμήμα κοσμεί ένας στρογγυλός LED προβολέας, χαρακτηριστικός στην κατηγορία, με φώτα ημέρας DRL, αρκετά δυνατός και με μεγάλη έκταση δέσμης. Τα πίσω φως και φλας είναι και αυτά τεχνολογίας LED με τα τελευταία να διαθέτουν λειτουργία αυτόματης απενεργοποίησης.

Στον κεντρικό διακόπτη συναντάμε την επιλογή Park, η οποία αφήνει τα φώτα ενεργοποιημένα στην παρκαρισμένη μας Scrambler Full Throttle.

LCD

H νέα Scrambler διαθέτει έτοιμη προεγκατάσταση για το σύστημα Multimedia της Ducati (DMS ready) και πληροφορεί τον αναβάτη μέσω μιας μινιμαλιστικής LCD οθόνης, τοποθετημένη στο δεξί μέρος του τιμονιού, με νέες ενδείξεις για την επιλογή ταχυτήτων και την στάθμη καυσίμου (ακόμα μια διόρθωση από το προηγούμενο μοντέλο) καθώς και άλλες πληροφορίες οι οποίες «ξεδιπλώνονται», με την πλοήγηση τους να γίνεται αρκετά εύκολα μέσω ποιοτικών διακοπτών στο αριστερό γκριπ.

Σέλα

Εμπνευσμένη από τις αγωνιστικές flat track μοτοσυκλέτες, η σέλα 798 χιλ, έχει ανασχεδιαστεί και έχει βελτιώσει την στήριξη του αναβάτη. Εξακολουθεί να είναι σκληρή κατά την γνώμη μας και σίγουρα θα περιμένουμε εκ νέου βελτιώσεις στο μέλλον.

Διαθέτει αφαιρούμενο πίσω κάλυμμα, κίτρινου χρώματος, για να δένει αρμονικά με τις νοητές γραμμές του ντεπόζιτου. Η κλειδαριά για να αφαιρέσεις την σέλα, βρίσκεται αρκετά μέσα και κοντά στη βάση της ανάρτησης.

Ανάρτηση

Το μεταξόνιο είναι 1.445 χιλ και το συνολικό ύψος της Full Throttle αγγίζει τα 1.190 χιλ. Οι αναρτήσεις «δαμάζουν» τόσο τους ασφάλτινους αλλά και χωμάτινους δρόμους με ευκολία. Μπροστά υπάρχει ένα ανεστραμμένο (USD) πιρούνι Kayaba με διάμετρο 41χιλ και διαδρομή εμπρόσθιου τροχού 150χιλ, ενώ η πίσω ανάρτηση της Kayaba διαθέτει ρυθμιζόμενη προφόρτιση με διαδρομή 150χιλ, ολοκληρώνοντας αρμονικά την γεωμετρία της μοτοσυκλέτας. Δεν περιμένουμε κάτι διαφορετικό, αφου μιλάμε για μια DUCATI.

Φρένα – Τροχοί – Ελαστικά

Ο μπροστινός τροχός είναι 18 ιντσών ενώ ο πίσω στις 17 ίντσες. Οι ζάντες φέρουν 10 ακτίνες σε μαύρο χρώμα υπερισχύοντας τον premium χαρακτήρα της Scrambler Full Throttle. Τα εμπρός ελαστικά είναι Pirelli MT 60 RS 110/80 R18 και 180/55 R17 για πίσω ιδανικά για κίνηση σε όλα τα τερέν.

Η εξέλιξη, όπως είπαμε και στην αρχή, έρχεται και στην ασφάλεια του αναβάτη. Μπροστά έχουμε δίσκο 330 χιλ. με ακτινική τετραπίστονη δαγκάνα από την Brembo στον βασικό εξοπλισμό. Πίσω φροντίζει την επιβράδυνσή ένας δίσκος 245 χιλ. με δαγκάνα ενός εμβόλου. Σε απόλυτη συνεργασία, το νέο Bosch Cornering ABS μεγιστοποιεί την ενεργητική ασφάλεια κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος, εξασφαλίζοντας στους οδηγούς πλήρη διασκέδαση.

Σχεδιασμός – Χαρακτηριστικά

Η Ducati έχει δώσει μεγάλη προσοχή σε κάθε λεπτομέρεια την νέας Full Throttle.

Νέο ντεπόζιτο, με το σχήμα να θυμίζει σταγόνα, σε μαύρο και κίτρινο χρώμα. Μια λευκή γραμμή χωρίζει τα δύο χρώματα και το λογότυπο (Scrambler – Ducati) μόνο για την Full Throttle κοσμεί τα πλαϊνά μέρη.

Τα πλαϊνά πίσω καπάκια σε κίτρινο χρώμα με λευκό περίγραμμα «αναμένουν» το δικό σου νούμερο συμμετοχής στον οβάλ χωμάτινο Flat Track, ωσάν ένας οδηγός αγώνων ταχύτητας. Τα καλώδια είναι αρκετά καλά κρυμμένα και χωνευτά στις εσοχές της μοτοσυκλέτας.

Ο σκελετός σε μαύρο χρώμα δίνει έμφαση στην στιβαρότητα και αναδεικνύει το έντονο κίτρινο χρώμα των σημείων.

Οδήγηση

Η Full Throttle είναι μια ευέλικτη μοτοσυκλέτα που μπορεί να πείσει μόνο αυτούς που θα την οδηγήσουν. Το όμορφο παρουσιαστικό της σε ξεγελά και δείχνει τον σκληρό της χαρακτήρα σε όλες τις περιστάσεις. Το χαμηλό αλουμινένιο τιμόνι «κόβει» αρκετά και παραμένει εργονομικό ακόμα και για τους αναβάτες με υψηλό ανάστημα. Παρά την έκταση του, ξεγλιστράει και κάνει εύκολη την διήθηση μέσα στην πόλη.

Η κατανάλωση της μας έδειξε 5,5l/100km μέσα στη πόλη και φυσικά οικονομικότερη εκτός αυτής. Η ζέστη που βγάζει είναι αρκετά μεγάλη και με την ψηλά τοποθετημένη εξάτμισης δυσκολεύει λίγο την οδήγηση της, εντός πόλης με κίνηση.

Άποψη μας

Η νέα Scrambler Full Throttle είναι ένας καλός συνδυασμός της παράδοσης και της καινοτομίας. Η θέση οδήγησης είναι αρκετά καλή, ρίχνοντας το βάρος σου προς το εμπρός, παρέχοντας σου τον απόλυτο έλεγχο του τιμονιού και την υπόλοιπη μηχανή σε απόλυτη ισορροπία, περιμένοντας τις εντολές σου.
Θα θέλαμε όμως κάπως διαφορετική τη σέλα γιατί δεν μας ικανοποίησε.

Οι διαδρομές με συνεπιβάτη δεν είναι ευχάριστες για κανέναν από τους δύο, καθώς δεν υπάρχει αρκετός χώρος και η σκληρότητα εντείνεται ειδικά για τον πίσω – χαρακτηριστικό αυτής της κατηγορίας.
Βρίσκουμε την νεα Scrambler Full Throttle πανέμορφη, ποιοτική και με καταπληκτικό ήχο – η Ducati σε αυτά είναι μανούλα – αλλά λίγο ακριβή για τον εξοπλισμό της. Το μόνο σίγουρο είναι ότι με μια τέτοια μοτοσυκλέτα δεν περνάς απαρατήρητος.

Η Ιταλίδα είναι κούκλα… έχει φινέτσα, ήχο και γκάζι… τι άλλο θες!

Απολαύστε τις διαδρομές σας και οδηγείται πάντα με κράνος και σύνεση!

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Κυβισμός: 803cc | Ισχύς: 54kW (73PS)/8250rpm | Ροπή: 67 Nm / 5.750 rpm | Βάρος: 173kg (χωρίς υγρά)

Ενδεικτική τιμή μοντέλου: € 11.600

Χρώματα: Κίτρινο-Μαύρο

Βασικός εξοπλισμός

Μεταλλικό ρεζερβουάρ με αντικαθιστούμενα πλαϊνά καλύμματα
προβολέας με φώτα ημέρας (DRL) & φλας τεχνολογίας Led
αντικαθιστούμενο μασκάκι προβολέα από αλουμίνιο
LED πίσω φως και φλας
LCD οθόνη οργάνων με ενδείξεις σχέσης κιβωτίου ταχυτήτων και στάθμης καυσίμου
αντικαθιστούμενα αλουμινένια πλαϊνά καπάκια
αποθηκευτικός χώρος κάτω από την σέλα με θύρα USB
σύστημα ABS cornering
βουρτσισμένα καπάκια ιμάντων εκκεντροφόρου
κινητήρας με μαύρο φινίρισμα και βουρτσισμένες ψύκτρες
Αποκλειστικός εξοπλισμός για Full Throttle έκδοση

Χαμηλό αλουμινένιο τιμόνι
Σέλα στυλ Flat Track με κάλυμμα σέλας συνεπιβάτη
σπορ ουρά με ειδική βάση για τα φλάς
σπορ εμπρός φτερό
πλαϊνά καλύμματα ρεζερβουάρ και logo ειδικά για την Full Throttle.
Εγγύηση: 24 μήνες, χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων

Service: σε 12.000 χλμ ή 12 μήνες

Ducati Athens, Καλλιρρόης 9, Νέος Κόσμος 11743, Αθήνα, 210 9981199

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

http://www.ducati.gr/site/content.php?sel=882&artid=3321

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.