Αχ, βρε Κίμπερλι, τη ζωή σου να΄χα! Λούσα, βόλτες, μπουζούκια και μερικά εκατομμύρια ιθαγενείς στα πόδια σου...

Αυτό είναι το ταχύτερο VW Golf GTI όλων των εποχών (βίντεο)

Ωστόσο, το ταχύτερο Golf GTI όλων των εποχών ακόμα υπολείπεται από το αντίστοιχο Civic Type R μέσα στο Nürburgring

Αυτό είναι το ταχύτερο VW Golf GTI όλων των εποχών (βίντεο)

Το Wolfsburg γιορτάζει τα 50 χρόνια του VW Golf GTI με την επετειακή έκδοση GTI Edition 50. Πρόσφατα γύρισε το Nürburgring και ήταν ταχύτερο από το κάθε άλλο Golf που έχει δοκιμαστεί εκεί μέσα.

Ναι, μπορεί το VW Golf GTI Edition 50 να έχει μπροστινή κίνηση, αλλά αποδείχθηκε ταχύτερο από το τετρακίνητο Golf R 20 Years, το γρηγορότερο R στην Πράσινη Κόλαση. Ωστόσο, δεν κατάφερε να καταρρίψει το γυρολόγιο του ταχύτερου προσθιοκίνητου. Τίτλο που διατηρεί το Civic Type R της Honda από το 2023 με επίδοση 7′ 44” 481.

Αλλά ακόμα κι αν το ρεκόρ του ιαπωνικού μοντέλου δεν καταρρίφθηκε, η επίδοση του Edition 50 είναι εξαιρετική. Και σημαντικά ταχύτερη τόσο από το παλιό Clubsport S -κάποτε κάτοχο του ρεκόρ για μπροστινή κίνηση- όσο και από το τετρακίνητο Golf R. Οι αντίστοιχοι χρόνοι ήταν στο 7’47” 19 και 7′ 47” 31.

Λάβε υπόψη ότι αυτές οι επιδόσεις σημειώθηκαν στην παλαιότερη διάταξη της πίστας, η οποία εξαιρούσε τα 200 m της ευθείας εκκίνησης-τερματισμού. Ενώ το γυρολόγιο του Edition 50 αντιστοιχεί στην πλήρη διαμόρφωση της πίστας των 20,8 km.

Η VW δεν θα μας αποκαλύψει τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά του Edition 50 μέχρι την επίσημη παρουσίαση στις 20 Ιουνίου. Επιβεβαίωσε όμως ότι το αυτοκίνητο του ρεκόρ ήταν εξοπλισμένο με το προαιρετικό πακέτο Performance Package.

Αυτό περιλαμβάνει πιο επιθετικές ρυθμίσεις στην ανάρτηση, ελαφριές ζάντες 19 ιντσών και semi-slick ελαστικά Bridgestone Potenza που σχεδιάστηκαν ειδικά για το συγκεκριμένο μοντέλο. Το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη είναι η μόνη επιλογή, όπως σε όλα τα GTI.

«Πριν από τρία χρόνια, δεν θα φανταζόμουν ότι θα μπορούσα ποτέ να ξεπεράσω τον χρόνο του εξαιρετικού Golf R με ένα προσθιοκίνητο Golf GTI και μάλιστα με τόση διαφορά», δήλωσε ο Benny Leuchter. Ο οποίος βρισκόταν πίσω από το τιμόνι και στις προηγούμενες απόπειρες με τα Clubsport S και R 20 Years.

Πόσο όμως άλλαξε το Golf GTI του 2025 σε σχέση το αρχέτυπο που παρουσιάστηκε στο σαλόνι αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το 1975; Εκείνο φορούσε ατμοσφαιρικό μοτέρ 1,6 lt που απέδιδε 110 ίππους. Χοντρικά το 1/3 της ισχύος που περιμένουμε από τον δίλιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα του Edition 50.
Δείτε το video στο drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.