Αρίστο εσύ έφυγες νωρίς. Δεν πρόλαβες να διδάξεις την «καινοτομία των μονοπωλίων»!

BYD Atto 2: Aνοιχτό το ενδεχόμενο να το δούμε και υβριδικό

Tο μικρότερο SUV της κινεζικής φίρμας είναι πολύ πιθανό να αποκτήσει επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση στο μέλλον

BYD Atto 2: Aνοιχτό το ενδεχόμενο να το δούμε και υβριδικό

Την περασμένη εβδομάδα βρεθήκαμε στην Μαδρίτη για να δούμε και να οδηγήσουμε το νέο BYD Atto 2. Εκεί, οι συζητήσεις με τους επιτελείς του κινεζικού κολοσσού μας έβγαλαν κι άλλες ειδήσεις. Όπως ότι η φίρμα αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο να προστεθεί στην γκάμα του νέου της SUV έκδοση PHEV.

Αν πράγματι συμβεί αυτό, η BYD θα χρησιμοποιήσει την προηγμένη τεχνολογία DM-i (Dual Mode Intelligent), που είδαμε στο Seal U DM-i, το μεγαλύτερο SUV της φίρμας στην ελληνική αγορά. To συγκεκριμένο σύστημα έχει σχεδιαστεί γύρω από τους άξονες τις υψηλής αποδοτικότητας.

Πρόκειται για ένα υβριδικό σύστημα που επιτρέπει στο αυτοκίνητο να κινείται κατά κύριο λόγο ηλεκτρικά, μιας και ο 4κύλινδρος βενζινοκινητήρας χρησιμοποιείται ουσιαστικά ως γεννήτρια για την επαναφόρτιση της μπαταρίας ή την τροφοδοσία των ηλεκτροκινητήρων. Και κινεί τους εμπρός τροχούς μόνο σε μεταβατικές φάσεις. Αυτό σημαίνει ότι ο οδηγός απολαμβάνει μια αθόρυβη και αποδοτική οδηγική εμπειρία με χαμηλή κατανάλωση και μειωμένες εκπομπές ρύπων.

Οι άνθρωποι της BYD αν και μας είπαν πως μια PHEV έκδοση βρίσκεται στις σκέψεις τους, δεν μοιράστηκαν καμία άλλη λεπτομέρεια, αναφορικά με την πιθανή ισχύ ή την μπαταρία. Το Seal U DM-i πάντως, είτε στην δικίνητη είτε στην τετρακίνητη έκδοση εξοπλίζεται με μπαταρία 18,3 kWh, που εξασφαλίζει ρεαλιστική αυτονομία της τάξης των 80 km.

Μιλώντας για τετρακίνηση, οι άνθρωποι της BYD άφησαν ανοιχτό το ενδεχόμενο να προστεθεί στη γκάμα του μοντέλου μια τετρακίνητη έκδοση, τονίζοντας ότι αυτό θα καθοριστεί από το ενδιαφέρον που θα δείξει το αγοραστικό κοινό για μια AWD έκδοση.

Παράλληλα, τα στελέχη της BYD μάς αποκάλυψαν ότι, αν οι πωλήσεις και η ζήτηση του BYD Atto 2 είναι υψηλές, η εταιρεία θα εξετάσει το ενδεχόμενο μεταφοράς της παραγωγής του στην Ευρώπη και το νέο εργοστάσιο που κατασκευάζει στην Ουγγαρία.

Θυμίζουμε σε αυτό το σημείο πως το ηλεκτρικό Atto 2 είναι ήδη διαθέσιμο στην ελληνική αγορά, με μπαταρία 45,1 kWh από €29.990. Ποσό που με την κρατική επιδότηση μειώνεται στις €22.734. Προσφέροντας ένα πολύ ενδιαφέρον πακέτο τιμής-αξίας και τεχνολογίας. Προς τα τέλη του 2025 θα είναι διαθέσιμη και η έκδοση με τη μεγαλύτερη μπαταρία και την αυτονομία των 420 km.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.