ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Έτσι εξηγείται το σπίτι του Βολταίρου...

Το πρώτο ηλεκτροκίνητο όχημα ενεργειακών κυψελών με βιοαιθανόλη [φωτό & βίντεο]

Το πρώτο ηλεκτροκίνητο όχημα ενεργειακών κυψελών με βιοαιθανόλη [φωτό & βίντεο]

Λίγο πριν από την τελετή έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων του Ρίο, η Nissan αποκάλυψε στην Βραζιλία το πρώτο στον κόσμο πρωτότυπο ηλεκτροκίνητο όχημα τεχνολογίας ενεργειακών κυψελών με βιοαιθανόλη.

Το πρωτότυπο αυτό μοντέλο, έχει το πλεονέκτημα τροφοδοσίας με διαφορετικούς τύπους καυσίμου, συμπεριλαμβανομένων της αιθανόλης και του φυσικού αερίου, τα οποία και χρησιμοποιούνται για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας υψηλής απόδοσης που αποτελεί και την ενέργεια κίνησής του.

Σύμφωνα με σχετικές δηλώσεις του προέδρου της Nissan Carlos Ghosn, η συγκεκριμένη τεχνολογία προσφέρει φιλικές προς το περιβάλλον μεταφορές και δημιουργεί ευκαιρίες για την παραγωγή περιφερειακών ενεργειακών υποδομών. Στο μέλλον, η τεχνολογία αυτή θα γίνει ακόμη πιο φιλική προς το χρήστη. Το μίγμα αιθανόλης-νερού είναι ευκολότερο και ασφαλέστερο ως προς τον χειρισμό του, σε σχέση με τα περισσότερα άλλα καύσιμα. Επιπλέον, ο κ. Ghosn επισήμανε ότι, χωρίς να απαιτείται η κατασκευή νέων υποδομών, δημιουργείται μια μεγάλη δυναμική για την ανάπτυξη της συγκεκριμένης αγοράς.

au2

Το συγκεκριμένο πρωτότυπο αναπτύχθηκε στην πλατφόρμα του e-NV200, εφοδιασμένο με μπαταρία χωρητικότητας 24 kWh. Το ντεπόζιτο αιθανόλης που διαθέτει είναι χωρητικότητας 30 λίτρων, η παραγόμενη ισχύς των ενεργειακών κυψελών φτάνει τα 5 kW, ενώ η αυτονομία του ξεπερνά τα 600 χιλιόμετρα.

Το πρωτότυπο μοντέλο ενεργειακών κυψελών καυσίμου, αποτελεί μέρος της συνεχούς δέσμευσης της ιαπωνικής φίρμας για την ανάπτυξη οχημάτων μηδενικών εκπομπών αλλά και νέων τεχνολογιών στην αυτοκινητοβιομηχανία, όπως τα συστήματα αυτόνομης οδήγησης και η συνδεσιμότητα.

au3

Σε αυτή την τελευταία εξέλιξη στον τομέα των οχημάτων μηδενικών εκπομπών, το e-Bio Fuel-Cell πρωτότυπο όχημα της Nissan κινείται 100% με αιθανόλη που φροντίζει για την φόρτιση της μπαταρίας των 24 kWh. Η Nissan θα διεξάγει περαιτέρω δοκιμές της συγκεκριμένης τεχνολογίας στους δρόμους της Βραζιλίας, χρησιμοποιώντας το προαναφερόμενο πρωτότυπο.

au4

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.