Ξελογιάζει το εσωτερικό της νέας ηλεκτρικής Mercedes-Benz GLC
Η νέα ηλεκτρική Mercedes-Benz GLC θα φοράει τη μεγαλύτερη οθόνη που έχει μπει ποτέ σε μοντέλο της Στουτγάρδης
Newsroom | email: info@pronews.gr
Η νέα ηλεκτρική Mercedes-Benz GLC -η οποία πρόκειται να παρουσιαστεί επίσημα μεθαύριο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Μονάχου, θα διαθέτει τη μεγαλύτερη ψηφιακή οθόνη που έχει ενσωματωθεί ποτέ σε μοντέλο της εταιρείας.
Το νέο SUV, το οποίο ουσιαστικά διαδέχεται την EQC και θα πωλείται παράλληλα με τη θερμική GLC, βασίζεται σε μια νέα BEV πλατφόρμα. Για να μας ανοίξουν την όρεξη, οι Γερμανοί μάς αποκαλύπτουν τώρα μια πρώτη γεύση από την καμπίνα της.
Ο εσωτερικός σχεδιασμός κυριαρχείται από την ανανεωμένη ενιαία οθόνη MBUX Hyperscreen, η οποία έχει μέγεθος 39,1 ιντσών. Δηλαδή 99,3 cm, οπότε και εκτείνεται σε όλο το μήκος του ταμπλό.
Η Mercedes-Benz λέει ότι η οθόνη προσφέρει «εξαιρετική ευκρίνεια» και χρησιμοποιεί τεχνολογία οπίσθιου φωτισμού matrix από περισσότερα από 1.000 LED. Η οθόνη θα προσφέρει «έξυπνη ρύθμιση φωτεινότητας», που σημαίνει ότι δύο περιοχές προβολής μπορούν να προσφέρουν διαφορετικά επίπεδα φωτεινότητας μέσω των κατάλληλων ρυθμιστικών.
Αυτό σημαίνει ότι οι βασικές πληροφορίες είναι πάντα σαφείς και προσβάσιμες, μειώνοντας την απόσπαση της προσοχής και ενισχύοντας την άνεση και την ασφάλεια. Ενώ οι δευτερεύουσες πληροφορίες παραμένουν στο παρασκήνιο. Η γερμανική φίρμα έχει καταθέσει δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για την τεχνολογία.
Η καμπίνα παρουσιάζει την τελευταία εξέλιξη της σχεδιαστικής γλώσσας της Mercedes-Benz, η οποία θα υιοθετηθεί στα μελλοντικά της μοντέλα. Η κεντρική κονσόλα ενσωματώνεται στο ταμπλό και προσφέρει ασύρματη φόρτιση για δύο κινητά τηλέφωνα, καθώς και ποτηροθήκες.
Υπάρχει εκτεταμένη χρήση προσαρμόσιμου φωτισμού LED, ο οποίος επίσης προσθέτει στη λειτουργικότητα: Ο φωτισμός των αεραγωγών θα αλλάζει στιγμιαία χρώμα όταν ρυθμίζεται η θερμοκρασία του κλιματισμού.
Η ηλεκτρική GLC αναμένεται να κυκλοφορήσει στις αρχές του 2026. Μένει να δούμε αν η Hyperscreen θα προσφέρεται ως έξτρα εξοπλισμός, με τα μοντέλα χαμηλότερου επιπέδου να φορούν μικρότερες οθόνες.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.