ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Έτσι εξηγείται το σπίτι του Βολταίρου...

Το Nissan PULSAR ανεβάζει την αδρεναλίνη με το DiG-T των 190 ίππων!

Το Nissan PULSAR ανεβάζει την αδρεναλίνη με το DiG-T των 190 ίππων!

Η Nissan παρουσιάζει την  σπορ έκδοση του νέου PULSAR, που εξοπλίζεται από έναν turbo κινητήρα βενζίνης 1,6 λίτρων, απόδοσης 190PS.

Διαθέσιμο από το ερχόμενο καλοκαίρι, το 1,6 λίτρων PULSAR ενισχύει με τον καλύτερο δυνατόν τρόπο την υπάρχουσα γκάμα του οικογενειακού hatchback της Nissan. Πλέον, εκτός των εξελιγμένων κινητήρων 1,2 και 1.5 λίτρων βενζίνης και πετρελαίου αντίστοιχα, το νέο PULSAR 1,6 DiG-T 190 ίππων, έρχεται με πρόσθετες αναβαθμίσεις σχεδιασμού που αντανακλούν τις σπορ δυνατότητες του.

Το πιο σπορ και πιο ισχυρό PULSAR μέχρι σήμερα, ενισχύει τη φήμη της Nissan στην άκρως δημοφιλή κατηγορία των οικογενειακών hatchback, από την οποία απείχε για πολύ καιρό. Χρησιμοποιώντας την ίδια σχεδιαστική και μηχανολογική προσέγγιση που έχει καταστήσει τη Nissan κυρίαρχη στην κατηγορία των crossover, το 1,6 λίτρων PULSAR με τους 190 ίππους, τονίζει την τάση της Nissan για την προηγμένη τεχνολογία και τον πρωτότυπο σχεδιασμό.

Το 1,6 λίτρων DiG-T μοτέρ, είναι ένα από τα προηγμένα στην κατηγορία του, με μέγιστη ροπή 240Nm διαθέσιμη από τις 1,600 σ.α.λ (και μέχρι τις 5,200 σ.α.λ ) και με 190PS στις 5,600 σ.α.λ. Σχεδιασμένο για να παρέχει υποδειγματική ελαστικότητα στις χαμηλές στροφές, σε συνδυασμό με το εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, το εν λόγω μοτέρ προσφέρει απόδοση αντίστοιχη με πολλά από τα μοντέλα του ανταγωνισμού.

Παράλληλα, ενώ ο DiG-T κινητήρας 1,6 λίτρων διαθέτει ισχύ που θα ζήλευαν ακόμα και μεγαλύτερου κυβισμού κινητήρες, η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές ρύπων είναι πολύ μικρότερες από αυτές που θα περίμενες κανείς για το μέγεθός του, αποδεικνύοντας την επιτυχημένη συνταγή του downsizing για τη Nissan. Συγκεκριμένα, οι σπορ επιδόσεις του νέου PULSAR 1,6 λίτρων DiG-T, συνοδεύονται από κατανάλωση καυσίμου που ξεκινά από τα μόλις 6 λίτρα / 100χλμ, ενώ οι εκπομπές CO2 μόλις από 138 γρ. / χλμ. Ο κινητήρας είναι πλήρως συμβατός με τα νέα πρότυπα Euro6 και διαθέτει μια σειρά από τεχνικές καινοτομίες, συμπεριλαμβανομένων των τεχνολογιών χαμηλής τριβής και του συστήματος επανακυκλοφορίας των καυσαερίων.

Εκτός των παραπάνω, το νέο PULSAR 1,6 DiG-T διαθέτει ένα σπορ στυλ που συμπληρώνει τον οδηγικό του χαρακτήρα. Διατίθεται σε εκδόσεις Acenta και Techna με έναν πλούσιο εξοπλισμό που διατίθεται ως στάνταρ, ανεξαρτήτως έκδοσης. Ενδεικτικά, περιλαμβάνονται ζάντες αλουμινίου (17 ιντσών για την Acenta και 18 ιντσών για την Techna) και μια μοναδική, σπορ σχεδίαση των προβολέων που τονίζεται δυναμικά από τη συνύπαρξη μαύρου φινιρίσματος στη στεφάνη με χρώμιο. Στο πίσω μέρος, το χρώμιο στο τελείωμα της εξάτμισης, έρχεται για να ενισχύσει περαιτέρω την σπορ εμφάνιση και αίσθηση.

Στο εσωτερικό του νέου PULSAR 1.6 DiG-T, ηεπένδυση που εκτείνεται σε όλο το πλάτος του ταμπλό, χαρίζει μια ξεχωριστή ατμόσφαιρα σε οδηγό και επιβάτες, ενώ η χαρακτηριστική λευκή ραφή στο τιμόνι τριών ακτίνων, τα δερμάτινα καθίσματα (στην έκδοση Techna), αλλά και τα σπορ πεντάλ αλουμινίου, ολοκληρώνουν το σύνολο.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.