Θες ανοιχτό; Ποια κάμπριο είναι ακόμη διαθέσιμα σε Ελλάδα κι Ευρώπη;
Η αγορά χωρίζεται σχεδόν στα δύο: Κάμπριο με αρχική τιμή κάτω από €100.000 και εκείνα που υπερβαίνουν αυτό το όριο
Newsroom | email: info@pronews.gr
Αν αναζητήσετε ένα καινούργιο κάμπριο, θα διαπιστώσετε γρήγορα πως η προσφορά συρρικνώνεται ολοένα και περισσότερο.
Οι χαμηλοί όγκοι πωλήσεων, οι αυστηρές προδιαγραφές CO₂ και τα υψηλά οικολογικά τέλη αποθαρρύνουν πολλούς κατασκευαστές, που τελικά εγκαταλείπουν την κατηγορία.
Αρκετά μοντέλα αποσύρθηκαν μεταξύ 2024 και 2025 χωρίς να αντικατασταθούν, κυρίως στην premium κατηγορία, όπου πάντως οι ανοιχτές εκδόσεις επιβιώνουν καλύτερα απ’ ό,τι στις πιο μαζικές. Αν θέλετε σήμερα μια Jaguar F-type Roadster, μια BMW 8 Series Cabriolet, ένα Lexus LC Cabrio ή ένα Audi R8 Spyder, θα πρέπει να στραφείτε στην αγορά μεταχειρισμένου. Η BMW Z4 παραμένει διαθέσιμη, αλλά διανύει τους τελευταίους μήνες της∙ προειδοποίηση προς κάθε ενδιαφερόμενο…
Η αγορά των ανοιχτών αμαξωμάτων πάντως μετρά και δύο νέες αφίξεις -και οι δύο ηλεκτρικές. Η μία είναι το MG Cyberster, που σηματοδοτεί την επιστροφή του κατασκευαστή βρετανικής καταγωγής και κινεζικής πλέον υπόστασης, στην κατηγορία που τον έκανε γνωστό.
Η άλλη είναι το Renault 4 E-Tech, όταν εφοδιάζεται με την υφασμάτινη οροφή Plein Sud, η οποία καθιστά το αυτοκίνητο ημί-ανοιχτό και θα το δούμε σε λίγους μήνες. Η λίστα που ακολουθεί επικεντρώνεται πάντως σε κανονικά επιβατικά αυτοκίνητα.
Δεδομένης της περιορισμένης προσφοράς, συγκεντρώσαμε κάμπριο, ρόουντστερ, σπίντστερ και ημί-ανοιχτά μοντέλα, αφού όλα προσφέρουν την εμπειρία της οδήγησης με τον ουρανό οροφή. Περίπου δεκαπέντε επιλογές από τις 40 της Ευρώπης είναι σήμερα διαθέσιμες στην ελληνική αγορά.
Πολλά από τα ευρωπαϊκά μοντέλα προέρχονται από εξειδικευμένους -μερικές φορές άγνωστους- κατασκευαστές, με τα γνωστά να προέρχονται από την Porsche και την Bentley μέχρι τη Mercedes-AMG.
Από την πλευρά των μαζικών εταιρειών, το Mazda MX-5 παραμένει σημείο αναφοράς, ενώ το Volkswagen T-Roc Cabriolet ετοιμάζεται να αποσυρθεί. Είναι στην κατηγορία των premium και σπορ κατασκευαστών που συναντάς τη μεγαλύτερη ποικιλία: Porsche, BMW, Maserati, αλλά υπάρχουν και κάμποσοι ακόμη που και άλλοι εξακολουθούν να προτείνουν αξιόλογες επιλογές.
Αν δούμε την αρχική τιμή, διαπιστώνουμε πως η αγορά χωρίζεται σχεδόν στα δύο: Μοντέλα με αρχική τιμή κάτω από €100.000 € και εκείνα που υπερβαίνουν αυτό το όριο. Όριο που, με λίγες εξαιρέσεις, διαχωρίζει τα γενικής χρήσης και premium μοντέλα από εκείνα πολυτελείας ή υπέρ-υψηλών επιδόσεων. Δείτε τα μοντέλα μαζικής και περιορισμένης παραγωγής παραμένουν διαθέσιμα στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.