ΚΛΕΙΣΙΜΟ
«Δεν σε θέλει ο λαός, πάρ'τον Τάιλερ και μπρος»!

Το Toyota MR2 επιστρέφει με 400 θερμικούς ίππους και τετρακίνηση

Ένα Toyota MR2 όπως θα το ήθελε ο Akio Toyoda: Με κορυφαία απόδοση, χωρίς την παραμικρή υβριδικότητα

Το Toyota MR2 επιστρέφει με 400 θερμικούς ίππους και τετρακίνηση

Έχουμε χάσει την μπάλα με το Toyota MR2 και τις φήμες που το συνοδεύουν. Μια ακούγεται ότι θα επιστρέψει κι όλοι οι λάτρεις της οδήγησης χαίρονται. Μετά μαθαίνουν ότι θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό και κάποιοι ξενερώνουν.

Τώρα, η τελευταία φήμη κάνει λόγο για ένα Toyota MR2 που θα είναι πιο σκληροπυρηνικό από ποτέ. Δεν θα έχει μπαταρία ή οποιαδήποτε μορφή υβριδικότητας, αλλά ο τούρμπο κινητήρας θα αποδίδει 400 ίππους, 550 Nm και θα στέλνει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς. Έτσι αναφέρουν ιαπωνικά μέσα ενημέρωσης και ήδη παρατηρείται αύξηση της σιελόρροιας ανά τον πλανήτη.

Πάνε 17 χρόνια από τότε που το Toyota MR2 σταμάτησε να παράγεται και τώρα αναμένεται να επιστρέψει ως κεντρομήχανο κουπέ. Γνωρίζουμε ήδη ότι αυτή τη στιγμή, η ιαπωνική εταιρεία εξελίσσει δύο νέα θερμικά σύνολα. Αμφότερα 4κύλινδρα τούρμπο, με στόχο τις κόμπακτ διαστάσεις και την πολύ υψηλή απόδοση.

Ένα με χωρητικότητα 1,5 lt κι ένα δίλιτρο. Το τελευταίο θα μπορούσε να αποδίδει έως και 600 ίππους στην αγωνιστική μορφή του. Βέβαια, όπως αναφέρουν οι Ιάπωνες, τέτοιες προδιαγραφές δεν είναι φθηνές.

Όσοι ορέγονται ένα προσιτό κουπέ με επιδόσεις σοκ, θα πρέπει να γνωρίζουν ότι αναμένεται να κοστίζει πάνω από €60.000. Αρκετά πιο ακριβά από το τελευταίο MR2 που κυκλοφόρησε πριν δύο δεκαετίες. Ένα κεντρομήχανο ρόουντστερ με ατμοσφαιρικό 1,8 lt και 143 ίππους.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Η τόσο έντονη κινητικότητα αναφορικά με το MR2 συνεπάγεται ότι όντως είμαστε κοντά σε μια έκδοση παραγωγής κι αυτό είναι καλό νέο από μόνο του. Κανείς βέβαια δεν μπορεί να γνωρίζει τι μηχανικά μέρη θα φοράει. Ένα 100% ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, όπως το FT-Se; Η πιο λογική επιλογή θα ήταν ο 3κύλινδρος των 1,5 lt από το GR Yaris και την GR Corolla. Με 300 ίππους και τετρακίνηση, αλλά τότε το MR2 δεν θα προσέφερε το κάτι παραπάνω σε σχέση με τα υπάρχοντα μοντέλα. Κρατάμε την αναπνοή μας και περιμένουμε.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.