ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Χρειάζονται και στοιχεία για τη νοθεία. Όχι μόνο ενδείξεις...

Έρχεται νομοσχέδιο της κυβέρνησης που βάζει τέλος στις άνομες πρακτικές της Uber- Υποστήριξη από ΣΑΤΑ

Έρχεται νομοσχέδιο της κυβέρνησης που βάζει τέλος στις άνομες πρακτικές της Uber- Υποστήριξη από ΣΑΤΑ

Προ των πυλών βρίσκεται το νέο νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών, που επιχειρεί να θέσει τέλος στο γκρίζο νομοθετικό πλαίσιο που χρησιμοποιούν διάφορες διαδικτυακές εφαρμογές, τύπου Uber· επιβάλλοντας κανόνες, για τη διασφάλιση του τομέα των «ταξί».

Τις νέες ρυθμίσεις είχε παρουσιάσει ανεπίσημα στις αρχές Αυγούστου, ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Αυτοκινητιστών κ. Θύμιος Λυμπερόπουλος, υποστηρίζοντας πλήρως τις νομοθετικές πρωτοβουλίες του υπουργείου.

Το σχέδιο που έχει πάρει την έγκριση του υπουργικού συμβουλίου από τον Ιούλιο, στόχος είναι να πάει προς ψήφιση στην βουλή, τις επόμενες εβδομάδες.

Βάσει του νόμου, οι προτεινόμενες διατάξεις αυξάνουν το όριο ηλικίας κατά επτά χρόνια, έως το 2022 από 15 έτη που ισχύει σήμερα. Επίσης ορίζουν σε 14 άδειες το πλαφόν για την συγκέντρωση αδειών που σήμερα είναι σχεδόν ανεξέλεγκτο.

Σχετικά με την Uber, το σχέδιο νόμου προβλέπει την συνεργασία μόνο με επαγγελματίες Ταξί και όχι ιδιώτες (εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων και τουριστικά γραφεία) και θέτει ως βασική προϋπόθεση την σύναψη τριετών συμβάσεων με τους οδηγούς.

Η εφαρμογή της Uber έχει ανάψει τα αίματα παγκοσμίως καθώς πλήττει ευθέως το έργο των παραδοσιακών ταξί με εξαιρετικά ανταγωνιστικούς όρους.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Οι επαγγελματίες του κλάδου υπολογίζουν ότι το 20% έως 30% του μεριδίου τους χάνεται από τις ψηφιακές πλατφόρμες υποστήριξης μεταφοράς επιβατών αλλά και από τον τουριστικό κλάδο που μισθώνει οχήματα με οδηγό, υποκαθιστώντας μεγάλο κομμάτι της δουλειάς των παραδοσιακών ταξί. Εάν κανείς υπολογίσει ότι επιπλέον 30% έως 40% έχει απολεστεί λόγω κρίσης, το μερίδιο της πίτας για τους οδηγούς έχει συρρικνωθεί επικίνδυνα. Αυτό εξηγεί και τους λόγους που οι οδηγοί ταξί αναζητούν εναλλακτικές λύσεις συνεργασίας για να επιβιώσουν στην αγορά.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.