ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Κατά τον ΣΥΡΙΖΑ επειδή δεν αναγνωρίζεται ο όρος «γυναικοκτονία» δολοφονούνται γυναίκες. Δηλαδή η γυναίκα είναι ιδιότητα και όχι άνθρωπος...

Έγκλημα στα Τέμπη: Πώς η κυβέρνηση Μητσοτάκη δεν υλοποίησε την σύμβαση 717 που θα έσωζε τις 57 ζωές

Παρέλαβε τα έργα τηλεδιοίκησης στο 68% και τέσσερα χρόνια αργότερα τα προχώρησε στο...77%!

Έγκλημα στα Τέμπη: Πώς η κυβέρνηση Μητσοτάκη δεν υλοποίησε την σύμβαση 717 που θα έσωζε τις 57 ζωές

Με πρωτοφανείς καθυστερήσεις πραγματοποιούνταν τα απαραίτητα έργα στα τρένα κατά την τετραετία της ΝΔ και αυτό γιατί η περίφημη σύμβαση 717 για τα έργα στον ΟΣΕ, έφτασε από το μηδέν μέσα σε σχεδόν τέσσερα χρόνια στο 68% και επί ΝΔ στο 77%!

Με λίγα λόγια αν η κυβέρνηση της ΝΔ ακολουθούσε τους ίδιους ρυθμούς με αυτούς της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, χρονικά το έργο της τηλεδιοίκησης θα είχε τελειώσει ΠΡΙΝ την φονική σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη και δεν θα θρηνούσαμε 57 ανθρώπους.

Όπως αναφέρεται σε έγγραφο της διεύθυνσης έργων της ΕΡΓΟΣΕ, της 21ης Σεπτεμβρίου 2018, το τμήμα που είχε προγραμματίσει το Μαξίμου να εγκαινιάσει ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης με φιέστα – που τελικά ματαιώθηκε στο «παρά πέντε» μετά την τραγωδία στα Τέμπη – ήταν έτοιμο σε ποσοστό 95%.

Πέντε ολόκληρα χρόνια πριν, επί της προηγούμενης κυβέρνησης. Συγκεκριμένα αναφέρεται:

«Εργασίες Επιδομής:

Η ανακαίνιση της σιδηροδρομικής γραμμής στην περιοχή του Σ.Σ. Γαλλικού έχει κατασκευαστεί και αποδοθεί σε κυκλοφορία με ΔΠΧ.

Εργασίες Σημοτοδότησης και Τηλεδιοίκησης:

Οι καλωδιοφορείς σηματοδότησης και τηλεπικοινωνιών έχουν ολοκληρωθεί.
Η ανάταξη του σηματοτεχνικού εξοπλισμού γραμμής και τεχνικών δωματίων έχει ολοκληρωθεί.
Υπολείπονται εργασίες που αφορούν τις δοκιμές καλής λειτουργίας της σηματοδότησης.
Για τη τηλεδιοίκηση Θεσσαλονίκης υπολείπονται συμβατικές εργασίες αναβάθμισης καθώς και εργασίες των οποίων η υλοποίηση εξαρτάται από την 1η Συμπληρωματική Σύμβαση.

Συνολικό ποσοστό ολοκλήρωσης των εργασιών για το συγκεκριμένο τμήμα περίπου 95%.

Εκτίμηση ολοκλήρωσης εργασιών Σηματοδότησης και Τηλεδιοίκησης: 3 μήνες για εργασίες σηματοδότησης και 8 μήνες για την τηλεδιοίκηση από την υπογραφή της 1ης Συμπληρωματικής Σύμβασης».

Πρόκειται για το τμήμα που ο Κυριάκος Μητσοτάκης επρόκειτο να εγκαινιάσει 4 χρόνια μετά, την επόμενη ημέρα του τραγικού δυστυχήματος στα Τέμπη.

Επίσης, σε έγγραφο του 2023, αναφέρεται για την πορεία του έργου για τα εγκατεστημένα συστήματα σηματοδότησης της σιδηροδρομικής γραμμής του κύριου άξονα ΠΑΘΕΠ: «Η αρχική σύμβαση (Σ. 717/2014) έχει ολοκληρωθεί σήμερα σε ποσοστό 77% περίπου, ενώ η 1η ΣΣΕ (Σ. 717_1/2021) έχει ολοκληρωθεί σήμερα σε ποσοστό 17% περίπου».

Δηλαδή, από το 68% του έργου που είχε παραδώσει η προηγούμενη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, μέσα σε 4 χρόνια η ΝΔ αύξησε το ποσοστό μόλις στο 77%.

Διαφορετικά, φαίνεται από τα έγγραφα ότι η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ πήρε ένα έργο από το μηδέν (σύμβαση 2014) φτάνοντας να το ολοκληρώσει σε ποσοστό 68% σε περίπου μια πενταετία. Για να σημειώσει πρόοδο +7% η διακυβέρνηση της ΝΔ μέσα σε μια τετραετία.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.