ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Έτσι εξηγείται το σπίτι του Βολταίρου...

Κώστας Αχ. Καραμανλής: Τα έργα θα υλοποιηθούν και μάλιστα με υψηλή ποιότητα

Κώστας Αχ. Καραμανλής: Τα έργα θα υλοποιηθούν και μάλιστα με υψηλή ποιότητα

Τέσσερις είναι οι «καίριες στρατηγικές επιλογές» του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Τις απαρίθμησε και τις ανέλυσε ο υπουργός, Κώστας Αχ. Καραμανλής, στο στρατηγικό συνέδριο του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας και είναι οι εξής:

– Τα μεγάλα έργα. Συγκεκριμένα είπε: «Δεν είναι μυστικό ότι κληρονομήσαμε από την προηγούμενη κυβέρνηση μία εξαιρετικά προβληματική κατάσταση σε πολλά κρίσιμα έργα, άλλα εκ των οποίων βρίσκονται βαλτωμένα σε κάποιο στάδιο της υλοποίησης και άλλα σε πιο πρώιμο στάδιο της διαδικασίας. Για να δοθεί η βέλτιστη λύση σε καθεμία από αυτές τις σύνθετες περιπτώσεις, απαιτείται εντατική μελέτη, σφαιρική αντιμετώπιση και τελικά εύστοχες, ρεαλιστικές παρεμβάσεις. Και βέβαια, συνεννόηση με την Ευρώπη που τα στηρίζει με τη χρηματοδότησή της». Και πρόσθεσε: «Διασφαλίζουμε ότι τα κρίσιμα αυτά έργα θα υλοποιηθούν. Και μάλιστα με υψηλή ποιότητα, το συντομότερο δυνατό και με όσο γίνεται χαμηλότερο κόστος».

– Η προετοιμασία του στρατηγικού σχεδιασμού και της νέας γενιάς έργων που χρειάζεται η χώρα. Κεντρική θέση έχουν, όπως είπε, τα έργα που στοχεύουν στην αντιμετώπιση της μεγαλύτερης απειλής παγκοσμίως αυτήν τη στιγμή, αυτήν της κλιματικής αλλαγής. Ο ίδιος πρόσθεσε ότι «στη νέα γενιά έργων τοποθετούμε στο επίκεντρο τα σιδηροδρομικά και την ηλεκτροκίνηση».

– Θεσμικές παρεμβάσεις. «Δεν είναι στη φιλοσοφία μας να ξεριζώνουμε τα πάντα, συνεπώς, δεν θέλουμε να καταργήσουμε τους υφιστάμενους Νόμους 4412 και 4413, αλλά να τους κάνουμε καλύτερους», σημείωσε και επιπλέον, υπογράμμισε ότι θα δοθεί έμφαση και σε καλές ιδέες που έχουν δοκιμαστεί με επιτυχία στο εξωτερικό, τα νέα, σύγχρονα χρηματοδοτικά εργαλεία, όπως για παράδειγμα η δυνατότητα δημοπράτησης με «καινοτόμες προτάσεις».

– Ο τομέας των μεταφορών. Πρωταρχικό ρόλο, όπως είπε, έχει η επένδυση στα logistics και τις συνδυασμένες μεταφορές. «Είναι στρατηγικός μας στόχος να αναγάγουμε τον Πειραιά, τα λιμάνια του Βορρά και κυρίως της Θεσσαλονίκης, σε πύλες εισόδου», σημείωσε και πρόσθεσε: «Το σιδηροδρομικό δίκτυο μπορεί να επεκτείνει το θαλάσσιο διάδρομο που ενώνει τις ασιατικές αγορές με τον Πειραιά, σε ένα χερσαίο διάδρομο μεταφοράς προϊόντων στην Κεντρική Ευρώπη. Και η ενίσχυση των λιμένων του Βορρά μπορεί να αναβαθμίσει ολόκληρη τη Βόρεια Ελλάδα».

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Τέλος ο κ. Καραμανλής είπε ότι βασική αρχή είναι «διαφάνεια παντού και ισονομία και προτεραιότητα στην περιφέρεια και ιδίως στις λιγότερο προνομιούχες περιοχές, σεβασμός στο περιβάλλον, για αειφόρο ανάπτυξη, ολοκληρωμένος σχεδιασμός και στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος ο πολίτης».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.