ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Αυτός ο Βαρτζόπουλος (και «καραμανλικός» τρομάρα του) πόσα «κιλά» πολιτικά χαζός είναι;

Ν.Αναστασιάδης: Διασκέδασε στον Τ.Ζαχαράτο λίγα 24ωρα μετά τη «μαύρη» επέτειο του «Αττίλα» (φώτο)

Ν.Αναστασιάδης: Διασκέδασε στον Τ.Ζαχαράτο λίγα 24ωρα μετά τη «μαύρη» επέτειο του «Αττίλα» (φώτο)

Λίγα 24ωρα μετά από τη μαύρη επέτειο της τουρκικής εισβολής στην Κύπρο ο Πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας, Νίκος Αναστασιάδης και η σύζυγός του Άντρη, γιόρτασαν στο Θέατρο Αλσος στην καρδιά της Αθήνας.

Το ζευγάρι ψυχαγωγήθηκε το περασμένο Σάββατο με την παράσταση του Τάκη Ζαχαράτου «Πάμε γι’ άλλα».

Ήταν δε τέτοια η χαρά και η πρεμούρα του προεδρικού ζεύγους να δείξει πως αγαλλίασε η ψυχή του (τέσσερις μόλις ημέρες μετά από τη «μαύρη» επέτειο του «Αττίλα») που έσπευσε να φωτογραφηθεί μες στην καλή χαρά στα παρασκήνια, τόσο με τον διάσημο περφόρμερ όσο και με την Άντζελα Δημητρίου που πρωταγωνιστεί στην παράσταση, που, όπως και να έχει, αποτελεί σημείο αναφοράς στον «πλανήτη της διασκέδασης» για το φετινό καλοκαίρι, μια και έχουν προσέλθει αρκετοί εκπρόσωποι της πολιτικής σκηνής. Το να εμφανίζεται όμως στο «Άλσος» ο πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας, τη στιγμή που το νησί «βράζει» από τις συνεχόμενες τουρκικές προκλήσεις, ε, αυτό «χτυπά» αν μη τι άλλο άσχημα. Και δεν ήταν μόνο αυτό!

Και να τα παλαμάκια από τον κύριο Αναστασιάδη και να τα γελάκια της συζύγου του την ώρα που ο Ζαχαράτος τραγουδούσε μπροστά στο…τραπέζι τους! Από τη μια ο «σουλτάνος» Ερντογάν να προκαλεί τον Ελληνισμό τόσο με την απόφασή του να ανοίξει το 3,5% των Βαρωσίων (με την Αγκυρα να αγνοεί επιδεικτικά τις αποφάσεις του Συμβουλίου Ασφαλείας, όπως και του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου) και από την άλλη ο κύριος Νίκος Αναστασιάδης να ψυχαγωγείται με τα σκετς του διάσημου μίμου και τις επιτυχίες της «Λαίδης» του ελληνικού τραγουδιού!

Και μπορεί οι δύο καλλιτέχνες να ανέβασαν τα φωτογραφικά στιγμιότυπα με το ζεύγος Αναστασιάδη στους λογαριασμούς τους στο Instagram, όμως την ίδια ώρα αρκετοί Κύπριοι αποκαλύπτουν στα social media ντοκουμέντα από τους ύπουλους σχεδιασμούς των Τούρκων με το να αφαιρούν τις ελληνικές επιγραφές από τα δημόσια κτίρια της κατεχόμενης Αμμοχώστου! Και όλα αυτά στο πλαίσιο ενός σχεδίου τουρκοποίησης και αφελληνισμού της περίκλειστης περιοχής της πόλης, όπως συνέβη μετά το 1974 σε ολόκληρο το βόρειο κομμάτι της Κύπρου, βάζοντας έτσι μπρος την «άλωση» της Αμμοχώστου!

Οι φωτογραφίες με τις καλυμμένες ελληνικές επιγραφές, όπως στο ιστορικό «Ελληνικό Γυμνάσιο» της Αμμοχώστου ή στο κτίριο του Λυκείου Ελληνίδων (όπου έχουν κρεμάσει δύο τεράστιες σημαίες της Τουρκίας και του ψευδοκράτους) κάνουν τον γύρο των social media, την ώρα που τα ανέμελα προεδρικά «κλικ» μετά τις στιγμές γέλιου στο «Αλσος» προκαλούν την κοινή γνώμη όχι μόνο στην Κύπρο αλλά και τη χώρα μας…Γιατί, πώς να το κάνουμε; Είναι προκλητικές οι εικόνες από το «Αλσος» με αρνητικό πρωταγωνιστή τον κύριο Αναστασιάδη…

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

https://www.youtube.com/watch?time_continue=4&v=XvF_sva-m9o&feature=emb_title&ab_channel=PronewsTV

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.