ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Στην Ελλάδα ότι πιο μεγάλο είναι το έγκλημα, τόσο πιο μικρή είναι η τιμωρία - Τι, όχι;

Black Friday: Στο «Θεό» οι πωλήσεις – Αύξηση κατά 2.600% συγκριτικά με μία κοινή Παρασκευή – Τέταρτη η Ελλάδα στον κόσμο

Black Friday: Στο «Θεό» οι πωλήσεις – Αύξηση κατά 2.600% συγκριτικά με μία κοινή Παρασκευή – Τέταρτη η Ελλάδα στον κόσμο

Ρεκόρ πωλήσεων σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη Παρασκευή σημειώθηκαν στη χώρα μας την περιβόητη Black Friday.

Μεγάλο ρόλο έπαιξε ότι στο χορό των προσφορών μπήκαν περισσότερα καταστήματα όπως φούρνοι, φαρμακεία, κομμωτήρια, ζαχαροπλαστεία, καταστήματα παπουτσιών, ρούχων κ.λπ. Από την άλλη οι μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων τεχνολογίας έριξαν τις τιμές τους σε μεγαλύτερη γκάμα προϊόντων, διευρύνοντας παράλληλα το ωράριο λειτουργίας τους.

Το ότι μειώθηκαν οι ουρές των καταναλωτών, οφείλεται στο γεγονός ότι αυξήθηκαν οι ημέρες της Black Friday, ενώ πολλοί ήταν εκείνοι που προτίμησαν να κάνουν τις αγορές τους μέσω Διαδικτύου.

Αξίζει να σημειωθεί, δε, πως φέτος τέσσερις από τους βασικούς παίκτες της Black Friday (Public, Πλαίσιο, Κωτσόβολος, Media Markt) διέθεσαν ορισμένα προϊόντα τους στις ίδιες τιμές, οπότε οι καταναλωτές είχαν περισσότερες επιλογές.

Να πούμε εδώ πως τη «σκυτάλη» από την Black Friday παίρνει την προσεχή Δευτέρα η Cyber Monday, όπως ονομάζεται η γιορτή του ηλεκτρονικού εμπορίου. Σύμφωνα με την έρευνα, που δημοσιεύτηκε στο Black-Friday.Global, η χώρα μας κατατάσσεται στην τέταρτη θέση, σε σύνολο 55 αγορών.

Οι Έλληνες φαίνεται να ξοδεύουν κατά μέσο όρο 206 ευρώ, αγοράζοντας κυρίως ρούχα, ηλεκτρονικά είδη και παπούτσια. Σε παρόμοια επίπεδα κινείται η Γερμανία, με μόλις κατά 5 ευρώ υψηλότερο μέσο όρο εξόδων.

Ενδεικτικά αναφέρεται, ακόμη, πως οι Έλληνες καταναλωτές ξοδεύουν λιγότερα από τους Αμερικανούς (515 δολάρια), αλλά περισσότερα από τους Ιταλούς και τους Τούρκους (216 δολάρια και 97 δολάρια αντίστοιχα). Σύμφωνα με τους αναλυτές του Black-Friday.Global, το 85% των Ελλήνων είναι ενήμερο για το θεσμό και σχεδόν 2 στους 5 δηλώνουν το “παρών” (αύξηση κατά 5% από πέρυσι).

Η πλειονότητα των αγοραστών αναζητά προσφορές τόσο στα καταστήματα όσο και στο Διαδίκτυο (64,5%), το 20,7% μόνο σε φυσικά καταστήματα και το 14,8% εμπιστεύεται αποκλειστικά τα e-shops για τις αγορές του.

Να σημειωθεί δε, πως πριν από ένα χρόνο το ποσοστό των καταναλωτών που αναζητούσαν τις εκπτώσεις μόνο στα εμπορικά κέντρα ήταν σχεδόν διπλάσιο.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.