Οι φράουλες παρέχουν μεγάλες ποσότητες βασικών θρεπτικών συστατικών

Είναι ήδη γνωστό πώς ο διαβήτης τύπου 2 επηρεάζει πολύ κόσμο παγκοσμίως. Ωστόσο, η κατάσταση μπορεί να αντιμετωπιστεί καθώς ο έλεγχος της γλυκόζης στο αίμα είναι σημαντικός παράγοντας για την πρόληψη της νόσου όσο και για τη διαχείρισή της.

Ένα ρόφημα όταν προστεθεί στη διατροφή σας θα μπορούσε να μειώσει σημαντικά τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα, μέσα σε λίγες ώρες και το βασικό του συστατικό είναι οι φράουλες!

Οι φράουλες παρέχουν μεγάλες ποσότητες βασικών θρεπτικών συστατικών, συμπεριλαμβανομένου ενός μοναδικού συνόλου αντιοξειδωτικών γνωστών ως ανθοκυανίνης. που έχει αποδειχθεί ότι μειώνουν τον κίνδυνο διαβήτη τύπου 2.

Οι ερευνητές σε μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Food and Function ζήτησαν από 14 υπέρβαρους συμμετέχοντες να καταναλώνουν ένα ρόφημα φράουλας σε τρία διαφορετικά χρονικά διαστήματα: ένα δύο ώρες πριν από το γεύμα, ένα με το γεύμα και δύο μετά το γεύμα.

Τα αποτελέσματα αποκάλυψαν ότι όσοι κατανάλωναν το ρόφημα φράουλας δύο ώρες πριν από το γεύμα είχαν σημαντικά χαμηλότερα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα σε διάστημα 10 ωρών, σε σύγκριση με εκείνους που έπιναν το ρόφημα μαζί με το γεύμα τους.

Οι ερευνητές εκτιμούν ότι το φρούτο μπορεί να βελτιώσει τη λειτουργία της ινσουλίνης, μετακινώντας τη γλυκόζη έξω από την κυκλοφορία του αίματος και στα κύτταρα όπου μετατρέπεται σε ενέργεια.

«Αυτή η μελέτη παρέχει δεδομένα που υποδηλώνουν ότι οι φράουλες έχουν ρόλο στον γλυκαιμικό έλεγχο και μετριάζουν την προφλεγμονώδη δράση μιας σύγχρονης δίαιτας. Μπορεί να υπάρχουν ιδιαίτερα πλεονεκτήματα όταν οι φράουλες καταναλώνονται πριν από το γεύμα» τονίζουν οι ερευνητές.

Άλλες μελέτες εστίασαν και στις γυναίκες, με το Women’s Health Study επιβεβαιώνοντας τις αντιδιαβητικές επιδράσεις της φράουλας, δείχνοντας ότι όσες δεν έτρωγαν ποτέ φράουλες είχαν 10% υψηλότερο κίνδυνο να αναπτύξουν διαβήτη, σε σύγκριση με τις υπόλοιπες.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Άλλα μέτρα για τη μείωση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα περιλαμβάνουν την άσκηση, η οποία σταθεροποιεί τη γλυκόζη του αίματος για περιόδους έως και 48 ωρών ενώ αν πίνετε νερό, τσάι και καφέ, αντί για ζαχαρούχα ποτά, θα βοηθήσει στην αποφυγή ανεπιθύμητων αυξήσεων των επιπέδων του σακχάρου στο αίμα.