ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Χριστοπωλητή, όταν σε πλήρωνε το pronews.gr, ήταν καλά;

Η απάντηση του Ν.Δένδια για την επίστρωση των ελληνικών F-16 Viper με την ειδική βαφή Have Glass

Μετά από ερώτηση του Κυρ.Βελόπουλου

Η απάντηση του Ν.Δένδια για την επίστρωση των ελληνικών F-16 Viper με την ειδική βαφή Have Glass

Ο Πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης κ. Κυριάκος Βελόπουλος, με αφορμή πρόσφατα δημοσιεύματα, κατέθεσε ερώτηση κοινοβουλευτικού ελέγχου, αναφορικά με την αρνητική απόφαση των ΗΠΑ στην επίστρωση των μαχητικών αεροσκαφών F-16 Viper της Πολεμικής μας Αεροπορίας, με ειδική βαφή που θα έχει ως αποτέλεσμα να μειωθεί σημαντικά  η ραδιοδιατομή τους (γνωστή ως RCS – Radar Cross Section), δηλαδή ένα μέτρο που υπολογίζει το πόσο ανιχνεύσιμο είναι ένα αντικείμενο ή μια πλατφόρμα από τα ραντάρ.

Αναλυτικά, η ερώτηση κοινοβουλευτικού ελέγχου:

«Συμφώνως προσφάτων δημοσιευμάτων, αρμόδιες αμερικάνικες υπηρεσίες, στο πλαίσιο αναβάθμισης των  F-16 μας, αρνήθηκαν τα μαχητικά μας να επιστρωθούν με ειδική βαφή. Συγκεκριμένα, η αρνητική αυτών στάση έγκειται στις ειδικές επιστρώσεις χρωμάτων, που μειώνουν σημαντικά το ίχνος διατομής ραντάρ (RCS).

Εξ αυτής της βαφής θα επιτυγχανόταν η μείωση των αποστάσεων αποκάλυψης των μαχητικών στην έρευνα των εχθρικών ραντάρ. Συνεπώς, θα γινόταν κατορθωτό αφενός η αύξηση της επιβιωσιμότητας αυτών και αφετέρου η μείωση του ηλεκτρομαγνητικού και υπέρυθρου ίχνους με παθητικά μέτρα. Η τελευταία «γενιά» βαφής (επονομαζόμενη Have Glass V) προσφέρει, κατά τα δημοσιεύματα, σημαντικά μεγαλύτερα πλεονεκτήματα από βαφές προηγούμενης γενιάς (Have Glass I ή ΙΙ)».

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Στο πλαίσιο αυτό, ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας Νίκος Δένδιας απάντησε λέγοντας πως: «Η βαφή των αεροσκαφών τύπου F-16 γίνεται σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχουν αναπτυχθεί από τον κατασκευαστή για την επίτευξη συγκεκριμένων επιχειρησιακών χαρακτηριστικών και έχουν λάβει σχετική έγκριση από τις αρμόδιες υπηρεσίες. Συναφώς, το Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας εφαρμόζει τις προβλεπόμενες και πλέον ενδεδειγμένες πρακτικές συντήρησης των πτητικών μέσων της, σύμφωνα με τα πρότυπα και εγχειρίδια χρήσης του αντίστοιχου κατασκευαστή».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.