ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Έτσι εξηγείται το σπίτι του Βολταίρου...

BMW X3 xDrive για «Χ» οδηγική απόλαυση

BMW X3 xDrive για «Χ» οδηγική απόλαυση

Πολλές φορές δοκιμάζοντας ένα αυτοκίνητο ψάχνουμε να βρούμε ένα τρωτό σημείο. Μια μικρή ατέλεια. Για να βγάλουμε την «κίτρινη» κάρτα και να πούμε ότι κάτι στραβό εντοπίσαμε.

Στην περίπτωση των Γερμανών κατασκευαστών της BMW ούτε το χέρι στην τσέπη δεν βάλαμε. Γιατί απλά προβλέπουν όλα όσα θα ήθελε να έχει ένας μοντέρνος οικογενειάρχης.

Θα μού πείτε αν κάποιος δίνει 50 η 60 χιλιάδες για τις μετακινήσεις του έχει και μεγάλες απαιτήσεις.

Σήμερα θα αναφερθώ σε ένα μοντέλο της BMW που αντικατέστησε το μεγαλύτερο «αδελφό» του και φυσικά διατίθεται με καλύτερη τιμή.

Αν πάρεις την BMW Χ3 xDrive θα εντυπωσιασθείς. (Εκτενή αναφορά θα κάνω παρακάτω). Ξεκινάω όμως με τον κινητήρα για να μπορέσετε να καταλάβετε τι αλλάζει σήμερα ανάμεσα στα δύο «αδελφάκια» που έχουν διαφορετικούς κινητήρες.

Δοκίμασα αρχικά με την Χ3 xDrive 25d που κάτω από το καπό της υπάρχει ένας κινητήρας 2.000 κ.εκ που αποδίδει 231 hp. Η τιμή της είναι 66.250 ευρώ.

Την Χ3 xDrive μέχρι πρίν από λίγες ημέρες μπορούσατε να την βρείτε σε τρείς εκδόσεις με τα διακριτικά 30d,25d και 20d.

​​BMW X3 xDrive

Οι Γερμανοί αποφάσισαν στο συγκεκριμένο μοντέλο να «κόψουν» την μία από τις τρείς εκδόσεις. Έτσι κράτησαν την Χ3 xDrive 30d Χ3 και την Χ3 xDrive 20d και διέκοψαν την παραγωγή της μεσαίας έκδοσης. Δηλαδή της xDrive 25d.

Αν μπείτε μέσα στην Χ3 xDrive 25d και την Χ3 xDrive 20d δεν πρόκειται να καταλάβετε καμιά διαφορά. Τα αυτοκίνητα είναι ίδια. Τουλάχιστον εξωτερικά.

Η πιο σημαντική διαφορά «κρύβεται» κάτω από το καπό. Η δίλιτρη πετρελαιοκίνητη έκδοση της Χ3 xDrive 20d αποδίδει 190 hp (αντί 231 hp της 25d). Δηλαδή έχει 41 ίππους λιγότερους. Η ροπή της 25d φτάνει τα 500 Nm ενώ της 20d τα 400 Nm. Είναι δηλαδή 100 Nm λιγότερα.Αν θελήσετε να βρείτε άλλες διαφορές θα χάσετε το χρόνο σας. Και οι δυο κινητήρες είναι διαμάντια. Βέβαια σήμερα το βάρος πέφτει στην μικρότερη έκδοση που είναι ποιο οικονομική τόσο στην κατανάλωση όσο και στην αγορά.

Σημειώστε – θα το καταλάβετε και στην τσέπη σας- ότι η Χ3 xDrive 20d είναι κατά 3.900 ευρώ πιο φθηνή από την έκδοση που καταργήθηκε. Όπως ανέφερα παραπάνω η BMW Χ3 xDrive 25d είχε τιμή 66.250 ευρώ ενώ η Χ3 xDrive 20d κοστίζει 62.350 ευρώ.

Πάντως αν κάποιος θέλει μεγαλύτερη ιπποδύναμη, υπάρχει λύση. Είναι η Χ3 xDrive 30d με κινητήρα 3.000 κ.εκ που αποδίδει 265 hp.

Αρκετά όμως σας μπερδέψα με τις διαφορές στους κινητήρες και τις τιμές. Ας δούμε τις αρετές της BMW Χ3 xDrive.

Το 2003 η BMW X3 εγκαινίασε τη μεσαία κατηγορία SAV (Sports Activity Vehicle). Μέσα σε 15 χρόνια κατέγραψε παγκοσμίως περισσότερες από 1.5 εκατομμύριο νέες ταξινομήσεις της X3 σε δύο γενιές μοντέλων. Η επιτυχία αυτή δεν είναι τυχαία. Τη σκυτάλη πήρε η 3η γενιά με το γνώριμο χαρακτήρα «X» η οποία βγαίνει σε τρείς εκδόσεις. Την xLine, την Luxury Line και την M Sport.

Η 3η γενιά X3 είναι μεγαλύτερη από τις δύο προηγούμενες σειρές. Έχει το δικό της προσωπικό στυλ και απευθύνεται σε πελάτες που ξέρουν να εκτιμούν το καλό. Το αυτοκίνητο δείχνει αρκετά μεγαλύτερο από τις πραγματικές του διαστάσεις που είναι:

Μήκος 4.708 μέτρα, πλάτος 1.891 μέτρα και ύψος 1.676 ενώ το μεταξόνιο έχει 2.864 μέτρα. Η νέα X3 μόνο στο ύψος είναι χαμηλότερη. Το βάρος της είναι κατανεμημένο 50-50 μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα.

Οι Γερμανοί έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά. Το γενικό σύνολο είναι εντυπωσιακό. Το βάρος έχει μειωθεί κατά 55 kg σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο ενώ κορυφαίος για SUV θεωρείται ο αεροδυναμικός συντελεστής που είναι 0.29 Cd.

Όταν ο οδηγός πατήσει το μπουτόν του κινητήρα οι επιβάτες δεν θα το αντιληφθούν.

Δεν χρειάζεται να γράψω αν είναι η BMW Χ3 xDrive είναι σταθερή στο δρόμο. Μιλάμε ότι είναι υποδειγματική τόσο σε ευστάθεια όσο και στα κρατήματα.

Ο κινητήρας (euro 6d-temp) -συνεργάζεται άψογα με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων- χρειάζεται 8 δευτερόλεπτα για να αναπτύξει από 0-100 χλμ. ενώ η τελική αγγίζει τα 213 χιλιόμετρα. Σύμφωνα με την εργοστασιακή μέτρηση το CO2 κυμαίνεται από 146-140 ενώ η μέση κατανάλωση είναι 5.6 για κάθε 100 χλμ. Η δική μας μέτρηση αλλά με όχι οικονομική οδήγηση ήταν κάπου ανάμεσα στα 6.7- 7 λίτρα. Τα ελαστικά του αυτοκινήτου της δοκιμής ήταν 245/50 R19.

Εσωτερικό

Μέσα στο ευρύχωρο εσωτερικό χώρο βολεύονται άνετα πέντε επιβάτες. Τα καθίσματα είναι δερμάτινα. Το ταξίδι ξεκούραστο χωρίς ενοχλητικούς θορύβους. Υπάρχει πολύ καλή μόνωση. Ο χώρος αποσκευών ικανοποιητικός. Τα 550 λίτρα δεν αφήνουν κανένα δυσαρεστημένο.

Οι Βαυαροί εσωτερικά έχουν χρησιμοποιήσει τα καλύτερα υλικά που διέθετε η αγορά. Ο διάκοσμος είναι μελετημένος ενώ το αυτοκίνητο είναι «φορτωμένο» με τελευταίας τεχνολογίας εξοπλισμό. Θα βρείτε ένα πλήρως ψηφιοποιημένο πολυλειτουργικό πίνακα οργάνων 12,5’’ που αλλάζει ανάλογα με το πρόγραμμα οδήγησης που έχει επιλέξει ο οδηγός. Η μεγάλη οθόνη 10,2’’ είναι τοποθετημένη έξω από το κυρίως ταμπλό. Έχει αυτόματο κλιματισμό τριών ζωνών (οδηγού, συνοδηγού και πίσω επιβατών), head up display και σύστημα Ambient air για τον αρωματισμό του χώρου!

Υπάρχει Active Cruise Control τελευταίας γενιάς και το πακέτου ασφαλείας Driving Assistant Plus συμπεριλαμβανομένων Steering & lane control assistant, Lane Change Assistant και Lane keeping assistant. Υπάρχει ακόμη η δυνατότητα για ημι- αυτοματοποιημένη οδήγηση.

Στον προαιρετικό εξοπλισμό μπορείτε να βρείτε και το σύστημα αναγνώρισης χειρονομιών η το Intelligent Voice Assistant.

Εξωτερικά εντυπωσιάζουν τα φωτιστικά σώματα led που τώρα δεν είναι καμπυλωτά αλλά είναι με ακμές. Νέο είναι και το πίσω τμήμα που έχει τρισδιάστατα φωτιστικά σώματα τύπου led. Στα πλαϊνά του αυτοκινήτου διακρίνονται τα διπλά νεύρα.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Αυτά όμως είναι λεπτομέρειες. Το σημαντικό είναι η τελειότητα της οδήγησης. Το άνετο ταξίδι και τα συστήματα ασφαλείας που διαθέτει η σειρά Χ3.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.