
Στο μπάσκετ, το «μπρος πίσω» είναι φάουλ. Φάουλ στο οποίο -υπό την πίεση των πολιτικών- υπέπεσε η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία υιοθέτησε μεγαλεπήβολα σχέδια για την ηλεκτροκίνηση που στη συνέχεια αναγκάστηκε να αναθεωρήσει.
Ωστόσο, στο Μόναχο μάλλον είχαν το χάρισμα να βλέπουν λίγο πιο μακριά και γι’ αυτό από την αρχή είχαν ξεκαθαρίσει πως όσο οι πελάτες αγοράζουν θερμικούς κινητήρες, αυτοί δεν θα σταματήσουν να παράγονται. Και τούτο παρά το γεγονός ότι η BMW ήταν από τους πρώτους που υιοθέτησε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση. Κακά τα ψέματα: Οι μέτοχοι ενδιαφέρονται για το ταμείο και τα ηλεκτρικά δεν φέρνουν (ακόμη) ζεστό χρήμα στο ταμείο.
Κάπως έτσι λοιπόν η τέταρτη γενιά της BMW Χ3, που μετρά από γεννησιμιού της πάνω από 3,5 εκατ. πωλήσεις, φορά τον 4κύλινδρο δίλιτρο ντίζελ με τους 197 PS, τα 400 Nm και το ήπιο υβριδικό σύστημα των 48V. Πισωγύρισμα; Κάθε άλλο! Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από έξω προς τα μέσα.
Συνολικά, η νέα Χ3 υιοθετεί σχεδιαστική προσέγγιση που δίνει έμφαση με μεγαλύτερες μονοκόμματες και πιο λείες επιφάνειες. Τις εντυπώσεις κερδίζει το εμπρός μέρος. Είναι πιο επιβλητικό, με την κάθετη μάσκα και τις διαγώνιες μπαρέτες στη γρίλια. Ο προαιρετικός φωτισμός του περιγράμματος της μάσκας, με την ονομασία «BMW Iconic Glow», που πρωτοείδαμε στην ΧΜ, μπορεί σε κάποιους να μην αρέσει, όμως κάνει το αυτοκίνητο άμεσα αναγνωρίσιμο τη νύχτα.
Στο κάτω μέρος έχουμε τα ενεργά πτερύγια ψύξης που βελτιστοποιούν τη ροή του αέρα. Οι νέες φωτιστικές μονάδες ενσωματώνουν προβολείς σχήματος «L» για τα φώτα ημέρας και τα φλας. Για τη μεσαία και υψηλή δέσμη έχουμε νέους προσαρμοζόμενους προβολείς LED με λειτουργίες matrix μεγάλης δέσμης και αστικού φωτισμού που διατίθενται προαιρετικά.
Συνολικά, η εμφάνιση είναι πιο καθαρή και σύγχρονη, με το αυτοκίνητο να κάθεται 2,5 πόντους χαμηλότερα, ενισχύοντας τον σπορ χαρακτήρα και βελτιώνοντας την αεροδυναμική της X3. Στη πιο δυναμική εμφάνιση συμβάλλουν επίσης οι μυώδεις θόλοι των τροχών, με το αυτοκίνητό μας να πατά πάνω σε ζάντες 21 ιντσών με λάστιχα 245/40 εμπρός και 285/30 πίσω. Τέλος πίσω, έχουμε περισσότερο μέταλλο στην πέμπτη πόρτα και φώτα που έχουν ανασχεδιαστεί.
Ριζικά αλλαγμένο είναι και το εσωτερικό που ακολουθεί την πιο μινιμαλιστική προσέγγιση που έχει υιοθετήσει η BMW στα πιο πρόσφατα μοντέλα της. Το «Curved Display» κυριαρχεί, συνδυάζοντας την οθόνη αφής14,9 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών σε μια ενιαία μονάδα. Η λειτουργία τους ελέγχεται από το τελευταίας τεχνολογίας λογισμικό της BMW, το Operating System 9.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.