ΚΛΕΙΣΙΜΟ
«Μονοκούκι» Διαμαντοπούλου ψήφισαν στο ΠΑΣΟΚ οι… νεοδημοκράτες!

Δοκιμάζουμε το νέο Audi A3 Allstreet 35 TFSI S tronic, φο μπιζού;

Το «αντρίκιο» Α3 Allstreet των 150 ίππων κοστίζει 3.000 λιγότερο από το αντίστοιχης εικόνας 150άρι Sportback S line

Δοκιμάζουμε το νέο Audi A3 Allstreet 35 TFSI S tronic, φο μπιζού;

Το A3 αποτελεί ιδιαίτερα σημαντικό μοντέλο για το Ingolstadt, αλλά και την ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας. Με το νέο Audi A3 Allstreet να δίνει πνοή εμπορικής επικαιρότητας στο γερμανικό κόμπακτ. 

Το Audi A3 ήταν το πρώτο premium κόμπακτ στον κόσμο κατά τους Γερμανούς (εμείς βέβαια λέμε πως η Lancia Delta έχει αυτόν τον τίτλο) και φυσικά αποτελεί υπαρξιακό πυλώνα της φίρμας. Για να κάνουμε και την ιστορική αναδρομή, το Audi A3 πρωτολανσαρίστηκε το 1996 και μέχρι σήμερα το κοντέρ των πωλήσεων έχει γράψει παγκοσμίως κοντά στα έξι εκατομμύρια αυτοκίνητα. Από αυτά, 35.327 πουλήθηκαν στην Ελλάδα, από τον Σεπτέμβριο του 2000 μέχρι σήμερα (και Αύγουστος 2024), οπότε και έχουμε στοιχεία του ΣΕΑΑ.

Το Audi A3 όμως αποτέλεσε και φορέα καινοτομιών στην κατηγορία του: quattro, κιβώτιο S tronic, εξελισσόμενα οδηγικά προφίλ, αυτόματα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, απενεργοποίηση κυλίνδρων, φώτα LED Matrix, virtual cockpit, το πρώτο μοντέλο της κλάσης με επαναφορτιζόμενο υβριδικό κινητήρα (A3 e-tron)… Χωρίς βέβαια να ξεχνάμε το πρώτο σούπερσπορ αυτοκίνητο στην κατηγορία του, με το RS3 που λανσαρίστηκε το 2011.

Η τρέχουσα γενιά, η τέταρτη κατά σειρά, εμφανίστηκε το 2020. Κι εφέτος υπέστη την αναπόφευκτη ανανέωση στη μέση της καριέρας του μοντέλου. Που κατά τα ειωθότα του Ingolstadt αλλά και όλου του ομίλου έγινε σε minor mode. Ωστόσο, για την περίσταση και κατά πώς λέγαμε παραπάνω, το Audi A3 απέκτησε μια νέα ψηλωμένη παραλλαγή που ονομάζεται «Allstreet». Πρόκειται για πραγματική καινοτομία ή για παλιά (ξανά)μαγειρεμένη συνταγή; Για πάμε να δούμε…

Τι είναι αυτό το Audi A3 Allstreet; Η νέα εκδοχή (ή ονομασία) των Audi, του A1 για την ακρίβεια, που κάποτε τα λέγανε Citycarver. Ένα ψηλωμένο, «σληροτράχηλο» κόμπακτ Audi που πάει κι αυτό να βρει μια θέση στο ευρύτερο πλαίσιο της μόδας.

Και «καλά», θα πείτε, «δεν φτάνει το Q3;». Όχι! Με μαρκετινίστικη ερμηνεία, «όχι!». Διότι δεν πρέπει να μας διαφεύγει ότι άλλο SUV κι άλλο «σκληραγωγημένη κούρσα». Αυτή η δεύτερη προφανώς και δεν έχει καμία ουσιαστική χρησιμότητα, αλλά παραμένει ένα μοντέρνο και προσοδοφόρο gimmick του μάρκετινγκ. Και επιπλέον επιτρέπει στην Audi να προσκαλέσει μέρος της βάσης των πελατών των A1 Allstreet και Q2, καθώς αυτά τα μοντέλα δεν θα ανανεωθούν.

Εδώ και καιρό και δεν ξέρουμε για πόσο ακόμα, τίποτα δεν φαίνεται να υπονομεύει τη φαντασίωση της απόδρασης που ενσαρκώνουν τα SUV, τα crossover και ό,τι ψηλωμένο κυκλοφορεί σε αυτόν τον ντουνιά. Ακόμη και τώρα που αποτελούν το πρότυπο του αυτοκινήτου με σχεδόν το 58% της ελληνικής αγοράς για το 2024 (μέχρι στιγμής), συνεχίζουν να προσελκύουν περισσότερο από τα συμβατικά ΙΧ. Τόσο μάλιστα που έχουν αφυδατώσει άλλοτε κραταιές κατηγορίες στην Ελλάδα και στην Ευρώπη. Όπως τα σουπερμίνι και τα κόμπακτ. Με το μερίδιο στη χώρα μας να είναι αντίστοιχα 25% και 7%!

Προφανώς και υπό αυτές τις συνθήκες, κάποιοι κρίνουν πως το μομέντουμ επιβάλλει συμπληρωματικές κινήσεις. Προσθήκες επιλογής. Όπως το Audi A3, επί τη ευκαιρία του φρεσκαρίσματός του ύστερα από τρία χρόνια καριέρας. Η κύρια καινοτομία που παρουσιάστηκε λοιπόν με αυτήν την ευκαιρία, είναι η νέα έκδοση που ονομάζεται «Allstreet». Και δικαιολογεί το όνομά της, ούσα τρεις πόντους πιο ψηλά από το έδαφος σχέση με το στάνταρ A3. Παίρνοντας μπόι 1,5 πόντο από την ανάρτηση και άλλον ενάμιση από τους ψηλότερους τροχούς (225/45 R18).

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Διαβάστε περισσότερα για το νέο Audi A3 Allstreet στο drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.