
Με το Audi SQ6 e-tron quattro, το Ingolstadt κάνει ξεκάθαρη την πρόθεσή του να φέρει την ηλεκτροκίνηση στο επίκεντρο της οδηγικής απόλαυσης και της πολυτέλειας.
Σε αυτήν την περίπτωση δεν έχουμε να κάνουμε απλώς με έναν ακόμη ηλεκτρικό SUV. Το SQ6 αποτελεί την αιχμή του δόρατος στη νέα στρατηγική του Ingolstadt, εγκαινιάζοντας την πλατφόρμα PPE (Premium Platform Electric) που εξελίχτηκε από κοινού με την Porsche, βάζοντας τον πήχη ψηλά τόσο για την Audi όσο και για τον ανταγωνισμό.
Το Audi SQ6 e-tron quattro -όπως και το «βασικό» Q6- λοιπόν, δεν πρόκειται για ένα απλό υποπροϊόν της υπάρχουσας γκάμας. Είναι το πρώτο μοντέλο της φίρμας που βασίζεται στην αποκλειστική ηλεκτρική πλατφόρμα PPE και το πρώτο που κατασκευάζεται στο κεντρικό εργοστάσιο της φίρμας, στο Ingolstadt -μια επιλογή που μόνο τυχαία δεν είναι.
Η εμφάνισή του :6 γενικότερα δανείζεται αρκετά στοιχεία από το πρωτότυπο A6 e-tron Concept του 2021, με δυναμικές γραμμές, φουσκωμένα φτερά και ιδιαίτερες φωτιστικές μονάδες. Τα εμπρός φανάρια είναι διπλού επιπέδου, με την κάτω μονάδα να ενσωματώνεται διακριτικά στον προφυλακτήρα και την πάνω να αναλαμβάνει τον ρόλο των φώτων ημέρας. Τα οποία μάλιστα προσφέρουν οκτώ διαφορετικά φωτεινά μοτίβα, αναβαθμίσιμα με μελλοντικά software update. Θα ήταν λάθος να εκλάβουμε το SQ6 απλώς ως τη σπορ εκδοχή του Q6. Καθώς έχουμε να κάνουμε με ένα μοντέλο με έντονη οδηγική προσωπικότητα. Αυτοκίνητο που ξεχωρίζει με τις κόκκινες δαγκάνες των φρένων (έξτρα €409), τις στάνταρ 20άρες ζάντες (21” στο μοντέλο που δοκιμάζουμε) και το χαμηλωμένο αμάξωμα. Η πραγματική διαφορά όμως βρίσκεται κάτω από τις λαμαρίνες: Δύο ηλεκτροκινητήρες, ένας εμπρός και ένας πίσω που συνδυάζονται για να αποδώσουν συνολική ισχύ 489 ίππων, με δυνατότητα προσωρινού boosting στα 516 άλογα. Το αποτέλεσμα είναι το αναμενόμενο. Το σπριντ των 0-100 km/h χρειάζεται μόλις 4,3 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 230 km/h. Δεν πρόκειται δηλαδή για ένα οικογενειακό SUV με ηλεκτροκινητήρα, αλλά για ένα πραγματικό grand tourer που ισορροπεί με μαεστρία ανάμεσα στην επιδόσεις και στη χρηστικότητα. Παρά το βάρος που φτάνει τους 2,4 τόνους, το Audi SQ6 e-tron δεν σου αφήνει την αίσθηση ενός δυσκίνητου SUV. Η πνευματική ανάρτηση που είναι στάνταρ, σε συνδυασμό με την άκαμπτη πλατφόρμα και την τετρακίνηση μέσω των δύο μοτέρ, προσφέρει εξαιρετικό έλεγχο και αμεσότητα στις στροφές -σφιχτές ή καμπές.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.