
Η αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα έχει αλλάξει δραστικά την τελευταία διετία και αναμένεται να συνεχίσει να μεταλλάσσεται, καθώς νέοι παίκτες επιχειρούν να προσφέρουν περισσότερη αξία για τα χρήματα των αγοραστών. Το DFSK E5 DE-i που δοκιμάζουμε είναι ένα ακόμα SUV που έρχεται να προστεθεί σε αυτό το νέο σκηνικό.
Η κινεζική φίρμα DFSK έκανε την είσοδό της στη χώρα μας μέσω του Spanos Group και φιλοδοξεί να κερδίσει το ελληνικό κοινό με τρία SUV προσαρμοσμένα στις ανάγκες της εποχής: Τα DFSK 500, 600 και το E5, που τοποθετείται στην κορυφή της γκάμας και είναι το πρώτο από τα μοντέλα που μας παραχωρήθηκε για να γνωρίσουμε τη νέα ασιατική μάρκα. Πριν περάσουμε στο E5 DE-i, που συνδυάζει τεχνολογία plug-in hybrid με τιμή που εκπλήσσει ευχάριστα, όντας το φθηνότερο 7θέσιο SUV της ελληνικής αγοράς, αξίζει να ρίξουμε μια ματιά στην ιστορία της DFSK.
Η εταιρεία ιδρύθηκε το 2003 ως κοινοπραξία της Dongfeng Motor Corporation και του Sokon Group (σήμερα γνωστού ως Seres Group). Στην πρώτη δεκαετία της δραστηριοποιήθηκε επιτυχημένα στην κατασκευή επαγγελματικών οχημάτων, ενώ μέσα σε λιγότερο από δέκα χρόνια είχε ήδη φτάσει το ένα εκατομμύριο κατασκευασμένα οχήματα, κατακτώντας την πρώτη θέση στις εξαγωγές μικρών επαγγελματικών μοντέλων από την Κίνα.
Περνώντας στο DFSK E5, το πρώτο πράγμα που παρατηρείς είναι ότι οι μεγάλες εξωτερικές διαστάσεις καμουφλάρονται από ένα εύπεπτο και καλαίσθητο ντιζάιν που δείχνει αρκετά εξευρωπαϊσμένο. Με λιτές, καθαρές γραμμές που αποπνέουν αυτοπεποίθηση κι ένα εμπρός μέρος που κερδίζει τις εντυπώσεις χάρη στα φώτα LED, στο τρισδιάστατο γραφικό στη μάσκα (Dot Matrix, το ονομάζει η μάρκα) και στο φωτιζόμενο σήμα με τις εννέα τελείες που σχηματίζουν ένα διακριτικό «Ε». Λεπτομέρειες που του δίνουν μια ξεχωριστή σχεδιαστική ταυτότητα, η οποία πλαισιώνεται από πιο ήπιες φόρμες στο υπόλοιπο αμάξωμα. Πίσω, η κόκκινη λωρίδα που ενώνει τα φανάρια LED δίνει επιπλέον πόντους στη συνολική εμφάνιση που είναι αρκούντως καλαίσθητη.
Δεν είναι εύκολο να πετύχεις κάτι τέτοιο σε ένα μεγάλο οικογενειακό SUV, όμως οι σχεδιαστές του E5 DE-i το κατάφεραν, εξαργυρώνοντας μάλιστα τις διαστάσεις αυτές σε μια πολύ ευρύχωρη καμπίνα. Με μήκος 4,76 m, πλάτος 1,86 και ύψος 1,67 m, και με το μεταξόνιο στα 2,78 m, προσφέρει πραγματικά γενναιόδωρους χώρους για τους επιβάτες. Στη δεύτερη σειρά καθισμάτων, οι ενήλικοι απολαμβάνουν άφθονο χώρο για τα γόνατα, με τον αέρας πάνω από το κεφάλι να ενισχύει το αίσθημα άνεσης ακόμη και σε πολύωρες διαδρομές. Και όταν χρειαστεί, η τρίτη σειρά μπορεί να φιλοξενήσει δύο επιβάτες χωρίς ιδιαίτερους συμβιβασμούς, σε σύγκριση πάντα με ότι έχουμε συνηθίσει από άλλα 7θέσια.
Σε αυτό βοηθά και η συρόμενη μεσαία σειρά που διαθέτει επιπλέον ρυθμιζόμενη κλίση πλάτης. Στοιχεία που αυξάνουν την πρακτικότητα και σου επιτρέπουν να διαμορφώσεις τον χώρο ανάλογα με τις ανάγκες που προκύπτουν κάθε φορά. Επιπλέον, η δυνατότητα μετακίνησης των θέσεων στη δεύτερη σειρά κάνει και πιο εύκολη την πρόσβαση στα δυο τελευταία καθίσματα.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.