«Σφίγγουν» τα πράγματα στον πόλεμο Ισραήλ-Ιράν. Αν δείτε άμεση αμερικανική εμπλοκή να ετοιμάζεστε για τα χειρότερα...

Δοκιμάζουμε το νέο Honda HR-V e:HEV

Το ανανεωμένο Honda HR-V μας θυμίζει για μια ακόμα φορά πως είναι ένα από τα πιο αποδοτικά υβριδικά SUV της αγοράς

Δοκιμάζουμε το νέο Honda HR-V e:HEV

Η ιαπωνική φίρμα φρεσκάρει διακριτικά το Honda HR-V, αναβαθμίζει την τεχνολογία και διατηρεί αλώβητο το υβριδικό του προφίλ, εστιάζοντας σε αυτά που πραγματικά μετράνε στην καθημερινή οδήγηση.

Πριν όμως περάσουμε στην πραγματική ουσία του αυτοκινήτου, οφείλουμε να τονίσουμε πως το HR-V είναι μάλλον ένα από τα πιο αδικημένα υβριδικά SUV της αγοράς. Κάτι που σε μεγάλο βαθμό οφείλεται στην τιμολογιακή πολιτική της εταιρείας. Η ελληνική εισαγωγική όμως από τον Απρίλιο έχει αναθεωρήσει τον τιμοκατάλογό της, με σημαντικές εκπτώσεις σε όλα τα μοντέλα, περιλαμβανομένου φυσικά και του HR-V. Που ξεκινά πλέον από τις €34.490.

Το σημείο που διαφοροποιεί το SUV της Honda από τα υπόλοιπα υβριδικά μοντέλα είναι το πρωτοποριακό υβριδικό σύστημα κίνησης e:HEV. Σύστημα που πρωτοείδαμε στο Jazz και βασίζεται στην εμπειρία και στην τεχνογνωσία που έχουν αποκτήσει οι μηχανικοί της Honda στα υβριδικά συστήματα των μοντέλων παραγωγής αλλά και στους υβριδικούς κινητήρες της Formula 1.

Έχουμε και λέμε λοιπόν: 1.500άρης VTEC, που λειτουργεί σε κύκλο Atkinson (107 PS, 131 Nm), δύο ηλεκτροκινητήρες και κιβώτιο σταθερής σχέσης. Με τη συνολική απόδοση του συστήματος να φτάνει τους 131 ίππους και τα 253 Nm.

Από τους δύο ηλεκτροκινητήρες, ο ένας συμβάλλει κατά κύριο λόγο στην καθημερινή κίνηση του αυτοκινήτου κι ο δεύτερος λειτουργεί κατά βάση ως γεννήτρια: Διαχειρίζεται την ενέργεια του βενζινοκινητήρα είτε τροφοδοτώντας με αυτή τον ηλεκτροκινητήρα είτε φορτίζοντας την υγρόψυκτη μπαταρία χωρητικότητας 1,08 kWh. Ανάλογα μάλιστα με τις συνθήκες οδήγησης, το έξυπνο αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα της Honda επιλέγει ποιο από τα τρία προγράμματα οδήγησης θα χρησιμοποιήσει (Electric Drive, Hybrid Drive ή Engine Drive).

Μόλις πατήσεις το κουμπί και ενεργοποιήσεις το μοτέρ το αυτοκίνητο ξεκινά 100% ηλεκτρικά. Και συνεχίζει σε αυτό το μοτίβο σε ταχύτητα πόλης (έως τα 40 km/h). Όταν χρειαστείς περισσότερη δύναμη ενεργοποιείται το Hybrid Drive, με τον θερμικό κινητήρα να αναλαμβάνει δράση στις μεγαλύτερες ταχύτητες.

Να αναφέρουμε σε αυτό το σημείο πως ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τρία προφίλ οδήγησης (Econ, Normal και Sport), καθώς επίσης και τη λειτουργία B (στον λεβιέ) για την ανάκτηση ενέργειας. Με τα paddles πίσω από το τιμόνι να ρυθμίζουν το επιθυμητό επίπεδο -τέσσερα τον αριθμό-, όπως ακριβώς συμβαίνει στα φουλ ηλεκτρικά.

Μπορεί ο τρόπος λειτουργίας του να ακούγεται κομμάτι σύνθετος, αλλά σε καθημερινές συνθήκες δεν θα καταλάβεις το παραμικρό. Με το Honda HR-V να κινείται πέρα για πέρα πολιτισμένα. Και οικονομικά, μιας και η μέση κατανάλωση που μετρήσαμε δεν ξεπέρασε σε κανένα σημείο τα 5,5 lt/100 km. Μέσα στην πόλη δε, ακόμα και χωρίς να πιεστείς, μπορείς να δεις μέσα κατανάλωση με πρώτο ψηφίο το «3».
Διαβάστε τη συνέχεια στο drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.