Ford Transit 1965-2025: Μια ιστορία 60 ετών -μέρος 2ο
Παρακάτω θα διαβάσετε το δεύτερο μέρος που καλύπτει την ιστορία του μοντέλου από το 2006 μέχρι και σήμερα
Newsroom | email: info@pronews.gr
Καθώς φέτος συμπληρώνει 60 χρόνια αδιάλειπτης παραγωγής, το Ford Transit και τα επαγγελματικά βαν που ενέπνευσε το εμβληματικό μοντέλο του Μπλε Οβάλ βρίσκονται πλέον στο επίκεντρο της οικονομικής ανάπτυξης σε όλη την Ευρώπη.
Από τον τοπικό αρτοποιό και τον μελισσοκόμο, έως και τις υπηρεσίες ταχυμεταφορών και διανομής δεμάτων, το Ford Transit παραμένει ένας αξιόπιστος συνεργάτης.
«Κατά τη διάρκεια των τελευταίων 60 χρόνων, το Transit έχει γίνει συνώνυμο της αξιοπιστίας» δήλωσε ο Hans Schep, general manager, Ford Pro, Europe. «Άλλοτε στο προσκήνιο και άλλοτε δουλεύοντας με διακριτικότητα μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, το Transit στηρίζει εδώ και 60 χρόνια με συνέπεια τις επιχειρήσεις και τις υπηρεσίες που διατηρούν τον κόσμο μας σε κίνηση».
Συνεχίζουμε το χρονολόγιο του θρυλικού Ford Transit από εκεί που το αφήσαμε την προηγούμενη φορά, καταγράφοντας την ιστορία του μοντέλου από το 2006 μέχρι και σήμερα.
2006 Το 2006 παρουσιάζεται η νέα και πέμπτη κατά σειρά γενιά, η οποία διέθετε μοντέρνα εξωτερική σχεδίαση και μια ανανεωμένη καμπίνα με επιλογέα ταχυτήτων τοποθετημένο στο ταμπλό. Αυτή η γενιά εξασφάλιζε αναβαθμισμένη άνεση και πλουσιότερο επίπεδο εξοπλισμού. Το Electronic Stability Programme (ESP) έγινε ευρέως διαθέσιμο σε όλη την προϊοντική γκάμα, ενώ μία νέα σειρά κινητήρων – έξι ντίζελ και ένας βενζίνης, μαζί με μετατροπές CNG και LPG – προσέφεραν καθαρή και αποδοτική ισχύ.
2007 Τη χρονιά αυτή η γκάμα περιελάμβανε εκδόσεις με σύστημα τετρακίνησης (Intelligent All-Wheel Drive), καθιστώντας το Transit το μοναδικό βαν που προσέφερε στους πελάτες του επιλογές με κίνηση στους εμπρός, τους πίσω ή και στους τέσσερις τροχούς, οι οποίες βασίζονταν στην ίδια πλατφόρμα.
Το ESP ήταν στάνταρ σε όλες τις προσθιοκίνητες και πισωκίνητες εκδόσεις που συνδυάζονταν με τον κινητήρα Duratorq TDCi. Παράλληλα, παρουσιάστηκε η νέα σειρά Transit SportVan ενώ κατέκτησε τον τίτλο «International Van of the Year 2007».
2008 Ο νέος κινητήρας 3,2 Duratorq TDCi με απόδοση 200 PS και ροπή 470 Nm παρουσιάστηκε για τα μοντέλα με κίνηση στους πίσω τροχούς και υψηλό ωφέλιμο φορτίο.
2009 Η Ford παρουσίασε το υψηλής αποδοτικότητας πετρελαιοκίνητο Transit ECOnetic. Διαθέτοντας το προαιρετικό φίλτρο σωματιδίων ειδικής επίστρωσης (cDPF), ήταν το πρώτο επαγγελματικό όχημα της Ford που πληρούσε τις προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro V.
2010 Το Transit ξεπέρασε το ορόσημο παραγωγής των 6.000.000 μονάδων στις 30 Απριλίου. Τον Αύγουστο, το Transit γιόρτασε την 45ή επέτειό του.
2011 Με το ντεμπούτο του Transit ΜΥ2012, η Ford παρουσιάζει στο ευρύ κοινό την ολοκαίνουργια, παγκόσμια οικογένεια των πετρελαιοκινητήρων 2,2L Duratorq TDCi προδιαγραφών Euro V, η οποία ήταν εφοδιασμένη με νέες τεχνολογίες εξοικονόμησης καυσίμου όπως το Auto-Start-Stop και ο περιοριστής ταχύτητας. Διαβάστε τη συνέχεια στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.