ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Χριστοπωλητή, όταν σε πλήρωνε το pronews.gr, ήταν καλά;

Πτώχευσε η αυτοκινητοβιομηχανία που θα έφτιαχνε εργοστάσιο στην Ελλάδα

Η Νext.e.GO, που ήθελε να φτιάξει εργοστάσιο ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα, χρεωκόπησε και πάλι

Πτώχευσε η αυτοκινητοβιομηχανία που θα έφτιαχνε εργοστάσιο στην Ελλάδα

Τον Δεκέμβριο του 2020, η γερμανική εταιρεία Νext.e.GO, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε υπό την παρουσία του πρωθυπουργού, κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, είχε γνωστοποιήσει την πρόθεσή της να δημιουργήσει στην Ελλάδα μια μονάδα παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Στην πραγματικότητά όμως, τα πράγματα ήταν κάπως διαφορετικά, μιας και η εταιρεία με έδρα την πόλη Aachen έψαχνε για χρηματοδότες ενός τέτοιου έργου και η Ελλάδα φαινόταν διατεθειμένη να τη βοηθήσει. Η πρότασή της όμως για ένταξη στις στρατηγικές επενδύσεις στην Ελλάδα δεν ερχόταν. Ώσπου τον Σεπτέμβριο του 2022, οι ιδιοκτήτες της εταιρείας αποφάσισαν να φτιάξουν το νέο εργοστάσιο στο Τέτοβο.

Το μέλλον της όμως μοιάζει ιδιαίτερα δυσοίωνο, καθώς η Νext.e.GO κήρυξε πτώχευση. Μάλιστα, εντός των επόμενων εβδομάδων θα αποτιμηθεί η οικονομική κατάσταση της εταιρείας, ώστε να ξεκινήσουν οι συζητήσεις και οι διαδικασίες με τα ενδιαφερόμενα μέρη.

Η εταιρεία, με επίσημη ανακοίνωσή της αναφέρει πως η πτώχευση όσο δύσκολη απόφαση κι αν ήταν, ήταν μονόδρομος «εν μέσω δυσμενών εξελίξεων και προκλήσεων στον κλάδο της ηλεκτροκίνησης, αλλά και αστάθειας στις κεφαλαιαγορές». Παρά ταύτα, οι συζητήσεις με υποψήφιους επενδυτές θα συνεχιστούν, προκειμένου να γίνει μία ύστατη προσπάθεια για την σωτηρία του brand, κάτι που έγινε γνωστό και στους εργαζομένους της Νext.e.GO.

Στο σημείο αυτό, αξίζει να αναφέρουμε πως αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η Next.e.Go κηρύσσει πτώχευση, μιας και το ίδιο συνέβη και τον Ιούλιο του 2020. Τότε όμως, η δανέζικη εταιρεία ND Group έκανε την απαραίτητη ένεση ρευστότητας στην γερμανική εταιρεία, απορροφώντας το σύνολο των περιουσιακών στοιχείων της αυτοκινητοβιομηχανίας. Έκτοτε η εταιρεία λειτουργούσε με την ονομασία Next.e.GO Mobile SE.

Μέχρι στιγμής, η παραγωγή της περιοριζόταν στο e.Go Life, ένα διθέσιο αυτοκίνητο, μήκους 3.34 μέτρων και συνολικής απόδοσης 75 ίππων. Η αυτονομία του έφτανε (πάντα σύμφωνα με την εταιρεία) τα 171 km.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.