Τα διαθέσιμα χρώματα είναι τρία αντί για πέντε, ενώ η κεντρική κονσόλα φαντάζει λειψή σε σχέση με όσα γνωρίζουμε από τα υπόλοιπα Tesla.
Τα μπροστινά καθίσματα δεν είναι πια ψυχώμενα και τα πίσω έχουν χάσει τη θέρμανσή τους. Οι πίσω επιβάτες στερούνται και την οθόνη, που έχει αντικατασταθεί από σκέτους αεραγωγούς. Εκπτώσεις έχουν γίνει και στον ατμοσφαιρικό φωτισμό.
Το τιμόνι και τα καθίσματα ρυθμίζονται πλέον χειροκίνητα, ενώ και οι πίσω θέσεις ανακλίνονται με το χέρι. Η Tesla έχει υποβαθμίσει το ηχοσύστημα, τοποθετώντας επτά αντί για 15 ηχεία. 
Το ραδιόφωνο FM / AM έχει επίσης αφαιρεθεί, μαζί με το φίλτρο HEPA και τη λειτουργία «Bioweapon» του κλιματισμού. Το δάπεδο του χώρου αποσκευών δεν ανασηκώνεται, ενώ κάποιες πλαστικές επενδύσεις απουσιάζουν από τον μπροστινό χώρο αποσκευών.Οι καθρέπτες μαζεύουν με το χέρι, ενώ πλέον δεν σκουραίνουν αυτόματα όταν πέφτουν πάνω τους τα φώτα των πίσω.
Ωστόσο, τα σημαντικά στοιχεία έχουν διατηρηθεί. Η κεντρική οθόνη συνεχίζει να ελέγχει τα πάντα, η εξαιρετική εφαρμογή για τα κινητά τηλέφωνα έχει τις ίδιες λειτουργίες άνεσης και ασφαλείας όπως σε όλα τα Tesla.
Το φθηνότερο Model Y εξοπλίζεται με μια απλούστερη έκδοση του Autopilot, που δεν διαθέτει τη λειτουργία Autosteer, η οποία καθοδηγεί το αυτοκίνητο να ακολουθεί τις λωρίδες κυκλοφορίας. 
Ωστόσο, αν κάποιος πληρώσει το επιπλέον κόμιστρο, το αυτοκίνητο μπορεί να εξοπλιστεί με το σύστημα υποβοήθησης οδηγού Full Self Driving (FSD). Υποβάθμιση υπάρχει και στην ανάρτηση, αφού τοποθετούνται απλά αμορτισέρ.
Παρά τη στροφή προς τα αυτόνομα ταξί και τα ανθρωποειδή ρομπότ, η εταιρεία εξακολουθεί να εξαρτάται από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Το Model Y Standard μπορεί να βοηθήσει την Tesla να αυξήσει τις πωλήσεις της.
Δεν είναι το μοντέλο των 30.000 δολαρίων που έχει υποσχεθεί ο Elon Musk, αλλά είναι ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση. Προς το παρόν, δεν διαφαίνεται η διάθεσή του στην ελληνική αγορά.
Την ίδια στιγμή, παρουσιάστηκε και το Model 3 Standard, με παραπλήσιες περικοπές με το «αδελφό» crossover.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.