Το Lancer Evolution δεν είναι και τόσο μακριά όσο νομίζεις
Νέες ελπίδες για το Lancer Evolution από μηχανικό της Mitsubishi, με υποσχέσεις για ηλεκτρική επιστροφή
Newsroom | email: info@pronews.gr
Ο κόσμος της αυτοκινητοβιομηχανίας έχει αλλάξει σημαντικά από τότε που το τελευταίο Lancer Evolution αποσύρθηκε το 2016. Περίοδο κατά την οποία η Mitsubishi άλλαξε γραμμή πλεύσης και στράφηκε σε άλλες κατηγορίες. Αυτή τη στιγμή, στην Ευρώπη κυκλοφορεί κυρίως μοντέλα της Renault με το σήμα της.
Ακόμα κι έτσι, οι οπαδοί του εμβληματικού μοντέλου ράλι της μάρκας εξακολουθούν να έχουν λόγους να κρατούν ζωντανή τη φλόγα. Το Lancer Evolution παραμένει ένας θρύλος που γοητεύει τους λάτρεις της αυτοκίνησης ανά την υφήλιο.
Στο πρόσφατο Σαλόνι Κινητικότητας στο Tokyo, η Mitsubishi παρουσίασε αρκετά νέα μοντέλα, όπως ένα πρωτότυπο SUV τριών σειρών θέσεων, το ανανεωμένο Delica D:5 και μια νέα γενιά του kei car Delica Mini. Αυτό που δεν παρουσίασε ήταν ένα μοντέλο υψηλών επιδόσεων.
«Το Lancer Evolution είναι το προσωπικό μου όνειρο» δήλωσε ο Sawase. Ερωτηθείς αν θα μπορούσε ποτέ να υπάρξει μια νέα γενιά, πρόσθεσε: «Έχουμε μια ποικιλία, μια σειρά τεχνολογιών στη διάθεσή μας».
Το σχόλιο του Sawase πιθανότατα παραπέμπει στις επαναφορτιζόμενες υβριδικές διατάξεις της Mitsubishi, ενδεχομένως σε συνδυασμό με την τετρακίνηση Super-All Wheel Control (S-AWC).
Το τρέχον επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα της Mitsubishi που συναντάμε στο Outlander PHEV συνδυάζει δύο ηλεκτροκινητήρες με έναν βενζινοκινητήρα για να παράγει συνδυαστικά 306 ίππους.
Το πρωτότυπο Elevance ακολουθεί παρόμοια φόρμουλα, αλλά προχωρά ένα βήμα παραπέρα με τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε τροχό, και έναν κινητήρα σχεδιασμένο να λειτουργεί με καύσιμα ουδέτερου ισοζυγίου άνθρακα.
Θεωρητικά, δεν θα ήταν δύσκολο για τη Mitsubishi να αποκομίσει περισσότερη ισχύ για ένα σύγχρονο Lancer Evolution. Όμως, όπως και σε άλλα θρυλικά ιαπωνικά μοντέλα, η μεγαλύτερη πρόκληση έγκειται στην αιτιολόγηση της επένδυσης για ένα εντελώς νέο μοντέλο.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.