Άρση ασυλίας Κ.Βελόπουλου, χειροπέδες για κακούργημα σε Κ.Φλώρο κατά τα λοιπά ο Β.Πούτιν είναι «αυταρχικός»!

Νέα Ζηλανδία: Άντρας ανακάλυψε σπάνιο απολίθωμα δεινοσαύρου 80 εκατ. ετών σαν το τέρας του Λοχ Νες! (βίντεο)

Ένας YouTuber από τη Νέα Ζηλανδία ανακάλυψε ένα απολίθωμα δεινοσαύρου, ηλικίας 80 εκατ. ετών, με τις υποψίες να στρέφονται στο ότι το τέρας του Λοχ Νες μπορεί τελικά και να υπήρξε κάποτε!

“Ένας ελασμόσαυρος, μέρος της οικογένειας των πλησιόσαυρων, είναι κάτι που αρκετοί υποπτεύονται ότι είναι και το τέρας του Λοχ Νες” λέει ο άντρας που τράβηξε το βίντεο.

“Αυτό το ζώο είχε μέχρι και 76 τέτοιους σπονδύλους στον λαιμό του και ήταν πολύ, πολύ μακρύ! Κολυμπούσε στα νερά όσο στη γη υπήρχαν δεινόσαυροι” εξηγεί ο YouTuber.

Ο μπλόγκερ βρήκε τον σπόνδυλο του πλησιόσαυρου νωρίτερα φέτος. Το απολίθωμα ήταν σχεδόν πλήρως κρυμμένο μέσα στον βράχο.

Η διαδικασία αφαίρεσής του από το πέτρωμα χρειάστηκε διάστημα τριών εβδομάδων. Ο YouTuber λέει ότι ήταν πολύ σημαντικό να βάλει το απολίθωμα μέσα σε ξίδι για μια ώρα και στη συνέχεια σε καθαρό νερό για ακόμη 12 ώρες, ανανεώνοντας το κάθε 3 ώρες, ώστε να είναι σίγουρος ότι το ξίδι θα έχει ξεπλυθεί, προτού προσθέσει την πλαστική χημική ουσία Paraloid B-72, που θα προστάτευε το οστό από το οξύ.

Δείτε το βίντεο: